Skocz do zawartości

Xiaomi TV Box 3rd gen - problem z zewnętrznym dyskiem HDD.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Nie mogę nigdzie znaleźć informacji w necie - albo słabo szukam.

Kupiłem ostatnio wspomnianego GoogleTV Boxa od Xiaomi i wszystko spoko działa.
Nie działa natomiast zewnętrzny dysk HDD podłączony przez USB - tzn Box go wykrywa, dysk startuje - czuć to na obudowie, po czym pokazuje, że wystąpił  problem i urządzenie zostało bezpiecznie usunięte.
Dysk jest sprawny, działa na PC jak i podpięty pod TV Samsung.

Testowałem też pendrive 64GB pod tym Boxem i ten działa normalnie.

Dodam, że dysk i pendive były sformatowane w NFTS więc to raczej nie problem systemu plików.

Czy może być tak, że Xiaomi Box nie jest w stanie po prostu zasilić dysku? Czy może chodzić o co innego?
Dysk to WD Elements Portable 1TB USB 3.2 Gen. 1 - podpinany jednym kablem USB.

Będę wdzięczny za porady.

Opublikowano

Mam ten sam model, gen.2, i niestety identyczne objawy 😑 , pomijają harce z losowym wyłączaniem TV.

Poza tym sprzęt jest całkiem ok. W zastępstwie HDD na kablu, korzystam z lokalnej chmury WD Cloud.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...