Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

#BF6

Automatyczne oznaczanie wrogów po feedbacku graczy otrzyma nerfa - czas działania i zasięg.

"Tak, zdecydowanie zmniejszyliśmy zasięg i ogólnie obniżyliśmy moc. W otwartej becie dowiedzieliśmy się sporo – system był ewidentnie bardzo OP, dokładnie tak, jak mówili gracze. W praktyce sprowadzało się to do tego, że gracze po prostu strzelali w „Doritosy”. Jasne otoczenie, ciemne otoczenie – nieważne, wszyscy mówili: „Celuj w Dorito, a i tak coś trafisz”.

 

A tego absolutnie nie chcemy w Battlefieldzie, dlatego skróciliśmy czas działania, zmniejszyliśmy zasięg – wszystko, żeby naprawdę ograniczyć ten system i dostosować go do tego, czego oczekujemy. Informacja jest ważna, oznaczanie przeciwników też, ale musi to być aktywna część rozgrywki w Battlefieldzie. To nie może działać na zasadzie „odpal i zapomnij”, że jeden skan podświetla wszystkich. To było bardzo widoczne w otwartej becie, dlatego wprowadziliśmy istotne zmiany. Jeśli chodzi o ogólną siłę systemu, zdecydowanie ją osłabiliśmy.

 

546618906_730411833334519_4675760479959051786_n.jpg.347d37348053674230270efd2bf86cfa.jpg

 

#BF6 - PS5 / Xbox Series.

Ripple Effect podaje, że wersja #Battlefield6 na PS5 Pro działa w 2160p w trybie Fidelity (zablokowane 60 kl./s) oraz w 1620p w trybie Performance z wyższą liczbą klatek.

Na PS5 i Xbox Series X gra działa w 1440p w trybie Fidelity oraz w 1280p w trybie Performance. W trybie Performance liczba klatek wynosi 70–110 fps (średnio ok. 85 fps).

Xbox Series S działa w 1080p. Według dyrektora technicznego Christiana Buhla, gra działa „bardzo stabilnie” w 60 kl./s, mimo że trzeba było dostosować niektóre poziomy i wprowadzić zmiany, aby to osiągnąć.

„Obniżyliśmy część ustawień graficznych na Series S – zarówno po to, by osiągnąć zakładane cele wydajnościowe, jak i zmniejszyć zużycie pamięci.

Największym wyzwaniem była dla nas pamięć – znacznie mniejsza niż na pozostałych konsolach, a nawet mniejsza niż w komputerze klasy średniej. To było największe wyzwanie: upewnić się, że wszystkie nasze poziomy zmieszczą się w pamięci konsoli Series S.”

 

#BF6 Anticheat - konsole - PC.

Ripple Effect zachęca graczy na PS5 i Xbox Series, aby pozostawili crossplay WŁĄCZONY w #Battlefield6, nawet jeśli studio „nie może obiecać, że na PC nie będzie żadnych oszustów”.

W niedawnym wywiadzie dla IGN, dyrektor techniczny Christian Buhl powiedział, że Ripple Effect jest „niezwykle agresywne” w walce z oszustami na PC, ale oszuści zawsze będą obecni, ponieważ „to niekończąca się gra w kotka i myszkę”.

„Robimy naprawdę dużo po stronie PC, aby jak najbardziej ograniczyć oszukiwanie. Mamy w Battlefieldzie cały zespół poświęcony walce z cheatami, w skład którego wchodzą inżynierowie, analitycy sprawdzający sytuację, banujący graczy i ustalający, jakie są najnowsze oszustwa. Mamy też inny, odrębny zespół w EA, zajmujący się antycheatem, z którym ściśle współpracujemy.”

Dodatkowo, starszy projektant Matthew Nickerson, potwierdził, że crossplay będzie domyślnie włączony, gdy gracz uruchomi #Battlefield6 po raz pierwszy, ale użytkownicy konsol, którzy go wyłączą, ograniczą swoją pulę przeciwników tylko do społeczności PlayStation i Xbox.

„Nie chcesz grać i mieć wrażenia, że po drugiej stronie jest masa oszustów. Mam nadzieję, że gracze konsolowi będą mieli wystarczająco dużo zaufania do tego, co robimy w kwestii cheatów na PC, aby nie czuli potrzeby wyłączania crossplayu tylko z tego powodu. Jeśli jednak będą chcieli, taka opcja jest dostępna. Uważamy jednak, że niezwykle ważne jest, aby gracze PC i konsolowi mieli pewność, że większość osób, z którymi grają lub przeciwko którym grają, nie oszukuje, i że wkładamy w to ogromny wysiłek.”

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Mogę tylko napisać ze faktycznie autospottingg juz dostal nerfa i teraz jest ok :D

 

7 minut temu, Phoenix. napisał(a):

#BF6

Automatyczne oznaczanie wrogów po feedbacku graczy otrzyma nerfa - czas działania i zasięg.

"Tak, zdecydowanie zmniejszyliśmy zasięg i ogólnie obniżyliśmy moc. W otwartej becie dowiedzieliśmy się sporo – system był ewidentnie bardzo OP, dokładnie tak, jak mówili gracze. W praktyce sprowadzało się to do tego, że gracze po prostu strzelali w „Doritosy”. Jasne otoczenie, ciemne otoczenie – nieważne, wszyscy mówili: „Celuj w Dorito, a i tak coś trafisz”.

 

A tego absolutnie nie chcemy w Battlefieldzie, dlatego skróciliśmy czas działania, zmniejszyliśmy zasięg – wszystko, żeby naprawdę ograniczyć ten system i dostosować go do tego, czego oczekujemy. Informacja jest ważna, oznaczanie przeciwników też, ale musi to być aktywna część rozgrywki w Battlefieldzie. To nie może działać na zasadzie „odpal i zapomnij”, że jeden skan podświetla wszystkich. To było bardzo widoczne w otwartej becie, dlatego wprowadziliśmy istotne zmiany. Jeśli chodzi o ogólną siłę systemu, zdecydowanie ją osłabiliśmy.

 

 

 

A podobno w opini paru "ekspertow i weteranów"  z naszego forum to działało jak w innych bfach xD a jednak nie i leci nerf 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

A możliwe jest by autospotting ograniczony był do trybu gry? Bo oglądając gameplaye z trybów przełamanie i rush, widzę jak wszystko się oznacza na ekranie. Czerwona choinka spotów i na pewno gość tego nie robi wciskając Q, bo nawet na nich nie patrzył. Niemożliwe jest też by inni z teamu mu tak szybko i często ich oznaczali. Nie grałem tych trybów, tylko podbój. Tam często bywało tak, że jak kogoś nie oznaczyłem przez Q, to i przez parę minut nie widziałem żadnych spotów. Raz na jakiś czas widziałem tylko jak ktoś z teamu oznaczył. Na pewno auto spotta nie było. Wyjątkiem była tylko luneta zwiadowcy, która oznaczała automatycznie wrogów w których się celowało. No chyba że miałem, coś zbugowane :E.

Opublikowano
6 minut temu, dawidoxx napisał(a):

Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow

Przecież nikt Cię po imieniu nie będzie zgłaszać, chyba że mamy jakiegoś szpiega z Krainy Deszczowców, lepiej dmuchać na zimno :E

Opublikowano
1 godzinę temu, dawidoxx napisał(a):

Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow, ale tak z spraw technicznych to napisze, ze doszedł nowy preset graficzny "overkill" jest to cos powyzej ustawien ultra.

 

No w otwartej becie dając preset ultra nie miało się maksymalnych detali. Trzeba było ręcznie włączyć ssgi za miast gtao żeby mieć global illumination. Masa ludzi o tym nie wiedziała, więc pewnie dali nowy preset.

  • Upvote 1
Opublikowano
18 minut temu, babayaga napisał(a):

No w otwartej becie dając preset ultra nie miało się maksymalnych detali. Trzeba było ręcznie włączyć ssgi za miast gtao żeby mieć global illumination. Masa ludzi o tym nie wiedziała, więc pewnie dali nowy preset.

Nie chodzi o gtao, oswietlenie ale również tekstury/cienie i pare innych rzeczy dostało ustawienie "overkill"

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Ciezko określić.. nie sprawdzałem - wrzuciłem tylko ustawienia i nic juz nie zmieniałem, bo nie było czasu 

 

Jesli natomiast chodzi o wydajność to ten test z wczoraj działał zdecydowanie lepiej jak ostatnia beta i mialem duzo więcej fps  

  • Upvote 2
Opublikowano

#BF6 Destrukcja BR/MP.

Destrukcja nie różni się w MP i BR, jednak różnica polega na tym, że w Battle Royale będzie można zniszczyć całe budynki, a w MP nie, gdyż popsułoby to balans map - Dice.

A więc w BR - można zrównać mape z Ziemią.

W MP nie możesz, aby nie grać po pewnym czasie na "pustkowiu" bez osłon.

 

548066861_731499113225791_7757409460291229656_n.jpg.4a18ea5bc6d483c8545e711b0c928355.jpg

  • Upvote 3
Opublikowano

#BF6 Lunety. 

W najnowszym buildzie poprawili wszystkie lunety względem BETY.  

♦️Lepsza widoczność przed lunetę i lepsza siatka. 
♦️Będzie można również zmieniać kolor siatki - powiedzieli Deweloperzy testerom .
 

 

IMG_3955.jpeg

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dzięki, właśnie zgasiłeś mi banana na buzi. Masz wyczucie, niech Cię dżuma !! 
    • @nozownikzberlina nie nie jest legalne - 17 latek uprawiający sex z 15latką czyli osobą, która nie ukończyła 15 roku życia popełnia bardzo poważne przestępstwo karne. A ponieważ po ukończeniu 17 lat odpowiada jak dorosły to grozi mu do 15 lat więzienia. Jeśli chłopak ma np skończone 16 lat i nie skończone 17 może odpowiadać jak dorosłych lub może mu grozić poprawczak. A to, że dziewczyny wolą tych starszych i to, że same często chcą nie ma żadnego znaczenia w świetle obecnie obowiązujących przepisów. Co najwyżej przy orzekaniu przez sąd. Dlatego pisałem o absurdalnym prawie. Co jeszcze śmieszniejsze możesz już uprawiać sex z dziewczyną, która ma skończone 15 lat, ale jak nagrasz wasz wspólny filmik albo fotkę (wiadomo jaką  ) to popełniasz kolejne przestępstwo - tym razem dotyczące pornografii dziecięcej bowiem przepisy jaki weszły parę lat temu zabraniają posiadania lub rozpowszechniania takich materiałów z udziałem osób poniżej 18 lat. Więc sex pomiędzy 15 a 18 tak. Zdjęcia - nie  
    • Fajnie że robisz tego typu testy i dajesz info, pełna profeska jak zawsze 
    • Kiedyś była taka moda że zasilacz był na topie, z biegiem czasu  powstały nowe trendy z zasilaczem na dole   później weszły dodatkowo piwnice, następnie piwnice z otworami na których można dodatkowo przykręcić wentylatory aby dmuchały od spodu na kartę, przy takiej konfiguracji jak pokazał Wallec wentylatory na spodzie mają bezpośredni dostęp do chłodnego powietrza z poza budy nic go nie ogranicza tak jak np "wentylowana piwnica" i karta ma idealne warunki ale za to zasilacz dostaje ciepłe powietrze z wnętrza budy które idzie do góry a wentylator w nim robi za wyciąg i wywalenie ciepła poza skrzynkę, w zasilaczu obrotami steruje termistor im więcej ciepła tym wentyl będzie wchodził na wyższe obroty, z jednej strony źle bo będzie głośniejszy a z drugiej w takim położeniu lepiej bo wywali szybciej i więcej ciepła z budy  Gorzej jak ktoś wsadzi na górę zasilacz który wcale nie rozkręci wentylatora pod obciążeniem  wtedy wyciąg na topie nie istnieje.
    • Czy da się w Windowsie 10 22H2 64 bit ustawić czarny odwrócony kontrast ale w ten spobób żeby był włączony tryb Aero żeby były dostępne w systemie wszystkie bajery graficzne. Gdy się włącza czarny odwrócony kntrast to automatycznie Windows 10 przełącza kompozycje w tryb klasyczny i wtedy znikają wszystkie bajery graficzne. Podobno program Winaero tak potrafi ale wiem gdzie jest ta opcja i ostatnia wersja tego programu jest z 2024 roku to czy użytkownicy Windowsa 11 z kompilacji 25H2 mogą mieć problemy z tym programem że w tym programie mogą być nieuwzględnione przeprojektowania najnowszej wersji Windowsa 11 już pomijając nadchodzącego Windowsa 12 ale akurat mnie to nie dotyczy.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...