Phoenix. 4 730 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września (edytowane) #BF6 Automatyczne oznaczanie wrogów po feedbacku graczy otrzyma nerfa - czas działania i zasięg. "Tak, zdecydowanie zmniejszyliśmy zasięg i ogólnie obniżyliśmy moc. W otwartej becie dowiedzieliśmy się sporo – system był ewidentnie bardzo OP, dokładnie tak, jak mówili gracze. W praktyce sprowadzało się to do tego, że gracze po prostu strzelali w „Doritosy”. Jasne otoczenie, ciemne otoczenie – nieważne, wszyscy mówili: „Celuj w Dorito, a i tak coś trafisz”. A tego absolutnie nie chcemy w Battlefieldzie, dlatego skróciliśmy czas działania, zmniejszyliśmy zasięg – wszystko, żeby naprawdę ograniczyć ten system i dostosować go do tego, czego oczekujemy. Informacja jest ważna, oznaczanie przeciwników też, ale musi to być aktywna część rozgrywki w Battlefieldzie. To nie może działać na zasadzie „odpal i zapomnij”, że jeden skan podświetla wszystkich. To było bardzo widoczne w otwartej becie, dlatego wprowadziliśmy istotne zmiany. Jeśli chodzi o ogólną siłę systemu, zdecydowanie ją osłabiliśmy. #BF6 - PS5 / Xbox Series. Ripple Effect podaje, że wersja #Battlefield6 na PS5 Pro działa w 2160p w trybie Fidelity (zablokowane 60 kl./s) oraz w 1620p w trybie Performance z wyższą liczbą klatek. Na PS5 i Xbox Series X gra działa w 1440p w trybie Fidelity oraz w 1280p w trybie Performance. W trybie Performance liczba klatek wynosi 70–110 fps (średnio ok. 85 fps). Xbox Series S działa w 1080p. Według dyrektora technicznego Christiana Buhla, gra działa „bardzo stabilnie” w 60 kl./s, mimo że trzeba było dostosować niektóre poziomy i wprowadzić zmiany, aby to osiągnąć. „Obniżyliśmy część ustawień graficznych na Series S – zarówno po to, by osiągnąć zakładane cele wydajnościowe, jak i zmniejszyć zużycie pamięci. Największym wyzwaniem była dla nas pamięć – znacznie mniejsza niż na pozostałych konsolach, a nawet mniejsza niż w komputerze klasy średniej. To było największe wyzwanie: upewnić się, że wszystkie nasze poziomy zmieszczą się w pamięci konsoli Series S.” #BF6 Anticheat - konsole - PC. Ripple Effect zachęca graczy na PS5 i Xbox Series, aby pozostawili crossplay WŁĄCZONY w #Battlefield6, nawet jeśli studio „nie może obiecać, że na PC nie będzie żadnych oszustów”. W niedawnym wywiadzie dla IGN, dyrektor techniczny Christian Buhl powiedział, że Ripple Effect jest „niezwykle agresywne” w walce z oszustami na PC, ale oszuści zawsze będą obecni, ponieważ „to niekończąca się gra w kotka i myszkę”. „Robimy naprawdę dużo po stronie PC, aby jak najbardziej ograniczyć oszukiwanie. Mamy w Battlefieldzie cały zespół poświęcony walce z cheatami, w skład którego wchodzą inżynierowie, analitycy sprawdzający sytuację, banujący graczy i ustalający, jakie są najnowsze oszustwa. Mamy też inny, odrębny zespół w EA, zajmujący się antycheatem, z którym ściśle współpracujemy.” Dodatkowo, starszy projektant Matthew Nickerson, potwierdził, że crossplay będzie domyślnie włączony, gdy gracz uruchomi #Battlefield6 po raz pierwszy, ale użytkownicy konsol, którzy go wyłączą, ograniczą swoją pulę przeciwników tylko do społeczności PlayStation i Xbox. „Nie chcesz grać i mieć wrażenia, że po drugiej stronie jest masa oszustów. Mam nadzieję, że gracze konsolowi będą mieli wystarczająco dużo zaufania do tego, co robimy w kwestii cheatów na PC, aby nie czuli potrzeby wyłączania crossplayu tylko z tego powodu. Jeśli jednak będą chcieli, taka opcja jest dostępna. Uważamy jednak, że niezwykle ważne jest, aby gracze PC i konsolowi mieli pewność, że większość osób, z którymi grają lub przeciwko którym grają, nie oszukuje, i że wkładamy w to ogromny wysiłek.” Edytowane 12 Września przez Phoenix. 1 1
dawidoxx 976 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września Mogę tylko napisać ze faktycznie autospottingg juz dostal nerfa i teraz jest ok 7 minut temu, Phoenix. napisał(a): #BF6 Automatyczne oznaczanie wrogów po feedbacku graczy otrzyma nerfa - czas działania i zasięg. "Tak, zdecydowanie zmniejszyliśmy zasięg i ogólnie obniżyliśmy moc. W otwartej becie dowiedzieliśmy się sporo – system był ewidentnie bardzo OP, dokładnie tak, jak mówili gracze. W praktyce sprowadzało się to do tego, że gracze po prostu strzelali w „Doritosy”. Jasne otoczenie, ciemne otoczenie – nieważne, wszyscy mówili: „Celuj w Dorito, a i tak coś trafisz”. A tego absolutnie nie chcemy w Battlefieldzie, dlatego skróciliśmy czas działania, zmniejszyliśmy zasięg – wszystko, żeby naprawdę ograniczyć ten system i dostosować go do tego, czego oczekujemy. Informacja jest ważna, oznaczanie przeciwników też, ale musi to być aktywna część rozgrywki w Battlefieldzie. To nie może działać na zasadzie „odpal i zapomnij”, że jeden skan podświetla wszystkich. To było bardzo widoczne w otwartej becie, dlatego wprowadziliśmy istotne zmiany. Jeśli chodzi o ogólną siłę systemu, zdecydowanie ją osłabiliśmy. A podobno w opini paru "ekspertow i weteranów" z naszego forum to działało jak w innych bfach a jednak nie i leci nerf 1 1
Kadajo 7 416 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września Autospotting, tego nawet w 2042 nie było więc nie wiem skąd jakaś narracja ze to zawsze było w BF'ach. 1
babayaga 136 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września A możliwe jest by autospotting ograniczony był do trybu gry? Bo oglądając gameplaye z trybów przełamanie i rush, widzę jak wszystko się oznacza na ekranie. Czerwona choinka spotów i na pewno gość tego nie robi wciskając Q, bo nawet na nich nie patrzył. Niemożliwe jest też by inni z teamu mu tak szybko i często ich oznaczali. Nie grałem tych trybów, tylko podbój. Tam często bywało tak, że jak kogoś nie oznaczyłem przez Q, to i przez parę minut nie widziałem żadnych spotów. Raz na jakiś czas widziałem tylko jak ktoś z teamu oznaczył. Na pewno auto spotta nie było. Wyjątkiem była tylko luneta zwiadowcy, która oznaczała automatycznie wrogów w których się celowało. No chyba że miałem, coś zbugowane :E.
dawidoxx 976 Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow, ale tak z spraw technicznych to napisze, ze doszedł nowy preset graficzny "overkill" jest to cos powyzej ustawien ultra. 1
Reddzik 2 776 Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września 6 minut temu, dawidoxx napisał(a): Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow Przecież nikt Cię po imieniu nie będzie zgłaszać, chyba że mamy jakiegoś szpiega z Krainy Deszczowców, lepiej dmuchać na zimno
dawidoxx 976 Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września Byś sie zdziwił.. pamietam ze na labie ktos mi zwrócił uwagę jak napisałem o wrażeniach z jakis zamkniętych testow gry 1
babayaga 136 Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września 1 godzinę temu, dawidoxx napisał(a): Nie mogę pisać o wrażeniach z wczorajszych testow, ale tak z spraw technicznych to napisze, ze doszedł nowy preset graficzny "overkill" jest to cos powyzej ustawien ultra. No w otwartej becie dając preset ultra nie miało się maksymalnych detali. Trzeba było ręcznie włączyć ssgi za miast gtao żeby mieć global illumination. Masa ludzi o tym nie wiedziała, więc pewnie dali nowy preset. 1
dawidoxx 976 Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września 18 minut temu, babayaga napisał(a): No w otwartej becie dając preset ultra nie miało się maksymalnych detali. Trzeba było ręcznie włączyć ssgi za miast gtao żeby mieć global illumination. Masa ludzi o tym nie wiedziała, więc pewnie dali nowy preset. Nie chodzi o gtao, oswietlenie ale również tekstury/cienie i pare innych rzeczy dostało ustawienie "overkill" 1 1
dawidoxx 976 Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września Ciezko określić.. nie sprawdzałem - wrzuciłem tylko ustawienia i nic juz nie zmieniałem, bo nie było czasu Jesli natomiast chodzi o wydajność to ten test z wczoraj działał zdecydowanie lepiej jak ostatnia beta i mialem duzo więcej fps 2
skypan 1 753 Opublikowano 14 Września Opublikowano 14 Września BF6 będzie "realistyczny" przez jakiś czas Jachu to rozkminia w szerszym kontekście no ale zobaczymy. Niby ĘĄ uspokaja ale nie wierzę.
Phoenix. 4 730 Opublikowano 15 Września Opublikowano 15 Września #BF6 Destrukcja BR/MP. Destrukcja nie różni się w MP i BR, jednak różnica polega na tym, że w Battle Royale będzie można zniszczyć całe budynki, a w MP nie, gdyż popsułoby to balans map - Dice. A więc w BR - można zrównać mape z Ziemią. W MP nie możesz, aby nie grać po pewnym czasie na "pustkowiu" bez osłon. 3
skypan 1 753 Opublikowano 15 Września Opublikowano 15 Września Taki mały OT. Zainstalowałem nowe sterowniki od Nvidii i nagle w BF42 karta w menu zaczęła działać normalnie. Wcześniej (w becie BF 6 było identycznie) w menu zużycie dochodziło do 100 %.
Phoenix. 4 730 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września #BF6 Lunety. ⭐W najnowszym buildzie poprawili wszystkie lunety względem BETY. ♦️Lepsza widoczność przed lunetę i lepsza siatka. ♦️Będzie można również zmieniać kolor siatki - powiedzieli Deweloperzy testerom . 1
caleb59 1 633 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Dostałem się do BF Labs, testy 19 września wieczorem. Pytanie tylko czy to dalej będzie Battle Royal czy znowu zwykły multiplayer, ktoś coś?
Phoenix. 4 730 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Obecnie testowany jest BR, powinna byc informacja co bedzie testowane. 1
caleb59 1 633 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września A racja, właśnie zobaczyłem, że ma być kolejny e-mail 18 września ze szczegółami, dzięki.
dawidoxx 976 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Znowu br, ale spoko się akurat w to pyka 2
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się