Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Biorąc pod uwage że różne dyskusje na temat głośnosci aut różnych marek pomiędzy uzytkownikami czesto są bardzo mocno subiektywne i czesto kończą się zwrotami typu:

 "co ty bedziesz mi tutaj pierd....ł wiem że jest ciszej bo stryj wuja szwagra ma to auto i nim jeździłem"

Postanowiłem założyć taki mały temat, w temacie tym wrzuciłem zestawienie wyników pomiarów głośności różnych aut dla prędkosci 90 i 140 km/h
poniższe wyniki pochodzą z tego filmiku


 

--------------PRĘDKOŚĆ 90km/h--------------
 

COROLLA CROSS 2025 FL - minimalne 62,2 db, średnie 64,16 db

CHERY TIGGO 8 - minimalne 58,4 db, średnie 61,68 db

BYD SEAL 5 - minimalne 64,2 db, średnie 65,2 db

VW TAYRON 2.0 TDI - minimalne 59,0 db, średnie 60,4 db

OMODA 9 PHEV - minimalne 57,1 db, średnie 59,6 db

LEAPMOTOR C10 REEV - minimalne 61,0 db, średnie 63,31 db

VOLVO XC60 B5 (bez laminowanych szyb) - minimalne 57,2 db, średnie 60,5 db

KIA SPORTAGE FL 1,6 T-GDI - minimalne 59,1 db, średnie 60,84 db

AUDI Q5 2.0 TFSI - minimalne 55,4 db, średnie 57,5 db

FORTHING V-TOUR - minimalne 59,9 db, średnie 62,34 db

RENAULT ESPACE - minimalne 59,5 db, średnie 61,44 db
 

-------------PRĘDKOŚĆ 140km/h---------------
 

COROLLA CROSS 2025 FL - minimalne 71,0 db, średnie 71,53 db

CHERY TIGGO 8 - minimalne 61,7 db, średnie 64,57 db

BYD SEAL 5 - minimalne 72,4 db, średnie 72,6 db

VW TAYRON 2.0 TDI - minimalne 60,4 db, średnie 62,9 db

KGM ACTYON - minimalne 63,5 db, średnie 64,9 db

DACIA BIGSTER (mokry asfalt) - minimalne 71,5 db, średnie 71,7 db

OMODA (EV) - minimalne 57,2 db, średnie 60,5 db

OMODA 9 (HEV) - minimalne 61,3 db, średnie 64,5 db

LEAPMOTOR C10 REEV - minimalne 64,1 db, średnie 66,27 db

VOLVO XC60 B5 - minimalne 59,5 db, średnie 61,4 db

VOLVO XC60 B5 (bez lam. szyb) - minimalne 59,9 db, średnie 63,1 db

KIA SPORTAGE FL 1,6 T-GDI - minimalne 61,2 db, średnie 64,32 db

AUDI Q5 2.0 TFSI - minimalne 57,4 db, średnie 59,8 db

FORTHING V-TOUR - minimalne 69,6 db, średnie 73,80 db

RENAULT ESPACE - minimalne 61,0 db, średnie 64,26 db

Jeśli ktoś trafi na jakieś inne niezależne pomiary głośnosci innych aut (niekoniecznie dla prędkosci 90 i 140 , mogą być też inne prędkosci) to może tutaj w tym wątku dopisać 
Oczywiscie wszyscy zdajemy sobie sprawe ze na głośnosc auta ma wpływ wiele czynników (pogoda, rodzaj nawierzchni, opony, wiatr, metodologia pomiaru itp) i trzeba brać na to poprawkę i nie traktować tych wyników na sztywno.


 

  • Thanks 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Ja tylko dodam, że w przypadku Kugi należy wziąć pod uwagę fakt, że w wersji od st-line ford stosuje przednią szybę o podwyższonej redukcji dzwieku, boczne przednie podobno również (napis jest tylko na przedniej, ale mając do dyspozycji titanum i StLine śmiem twierdzić, że na przednich bocznych również).

Edytowane przez Petru23
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...