Dominix 405 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października (edytowane) Tak tak, dobrze widzisz to nie pomylka Patrze na poczte a tam AC Rally, myslalem ze to jakis nowy patch do Evo a to oddzielna gra. Cytat A new challenge begins for the Assetto Corsa series. Developed by Supernova Games Studios in technical partnership with KUNOS Simulazioni and published by 505 Games, Assetto Corsa Rally brings the acclaimed simulation DNA of Assetto Corsa to one of motorsport’s most demanding and spectacular disciplines: rally. https://assettocorsa.gg/assetto-corsa-rally-wishlist-now-on-steam/ Ta gra nie jest jeszcze dostępna na Steam Planowana data wydania: 13 listopada 2025 Ta gra planuje odblokowanie za około 3 tyg. No ciekaw jestem czy rzeczywiscie juz zaraz bedzie, nawet jesli to EA. Edytowane 17 Października przez Dominix 1 1
zozolek 312 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października buahaha chyba premiera w 2030 EVO wygląda jak pół dupy zza krzaka . . .
Dominix 405 Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Teraz jeszcze zobaczylem na DC kunos i jest informacja ze EA bedzie w listopadzie, no ciekawe ciekawe. WRC mnie jakos nie interesuje za bardzo, mam to EA WRC i sobie od czasu do czasu zrobie odcinek, ale ACR hmm moze moze
galakty 3 332 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października W sensie premiery wersji Alpha? Ja po EVO już im żadnego grosza nie dam, jak dopracują i za 2-5 lat będzie sens pograć to kupię. Mam nadzieję że PMR ich rozjedzie w listopadzie... 1 2
Dominix 405 Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października (edytowane) Ale to robi inne studio, oni tylko korzystaja z silnika kunos do fizyki a sama gra ma byc na UE5 Edytowane 17 Października przez Dominix 1
KiloKush 611 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października (edytowane) Wygląda bardzo dobrze Edytowane 17 Października przez KiloKush 1 1
galakty 3 332 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października 28 minut temu, Dominix napisał(a): Ale to robi inne studio, oni tylko korzystaja z silnika kunos do fizyki a sama gra ma byc na UE5 Hmmmm to może kiedyś spróbuję, ale ja mam tylko kółko od GT3 więc musiałbym dokupić nowe
Dominix 405 Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Ja mam to samo i nie wspominajac o braku recznego czy shiftera, ale w EA WRC jakos daje rade, reczny na sprzegle w kierownicy i do okazjonalnego mozna smigac 1
galakty 3 332 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Ja mam cały czas TS-PC, ale może jak sobie kupię Moza R5/R9 to wtedy będę miał dwa kółka, do GT3 oraz okrągłą do driftu/rally/retro
Pawelek6 253 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października (edytowane) Kolejny sim. Już chyba nie dostanę simcade, gatunek wymarły Tylko od skrajności w skrajność, arcade i simy pojawiają się Przy okazji macie: Edytowane 17 Października przez Pawelek6 3
raul_ole 155 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października (edytowane) Miód na moje serce preorder Edytowane 17 Października przez raul_ole
Dominix 405 Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Cytat @everyone Based on the conversations we've seen across the discord and social media we have created a very small FAQ which should hopefully answer your thoughts and concerns. ## Why do we need this game? ## The world of sim racing has been missing a dedicated rally simulation for over 20 years now and we feel that the rally community really deserves a title which is fully dedicated to the Rally scene and doesn't compromise on simulation value, physics, graphics and truly represents the passion for Rally. Assetto Corsa Rally releases at a critical time where no modern graphics and audio technology is currently paired with an advanced and deep physics engine in a rally game. For the first time ever in a rally sim, Assetto Corsa Rally features laser scanned cars and rally stages, night and day cycle and dynamic surfaces and weather, providing the best rally simulation that Supernova Games Studios can provide, answering a need from a very special community. ## Why is rally not featured in EVO? ## We feel that the rally scene deserves to have a sim that is fully dedicated to capturing all of the things that matter to rally enthusiasts. ## Why is it on Unreal Engine 5 and not on the KUNOS Engine? ## The developers within Supernova Games Studios have 10+ years of experience in Unreal Engine, so it made the most sense to have Assetto Corsa Rally developed in Unreal Engine. Assetto Corsa EVO has been developed with a proprietary engine, taking into account its needs of the racing tracks and game modes, cars and AI opponents, the free roaming terrain technology (which is also part of KUNOS tech) and all the future needs of Assetto Corsa EVO. A rally simulator has different technical needs and since it doesn't require a large amount of AI vehicles, this allows for an incredibly detailed suspension simulation across a wide variety of terrains. Even though the game engines are different, Assetto Corsa Rally has been built upon the same Physics Engine from other Assetto Corsa titles ## Has Assetto Corsa Rally's development affected the development of Assetto Corsa EVO? ## No - Assetto Corsa Rally has not affected the development of Assetto Corsa EVO. The technical partnership between Supernova and Kunos has mainly been between the physics, licensing and marketing departments within the brand. Assetto Corsa EVO is fully committed to evolving the Assetto Corsa franchise to the next level for track and free roaming simulations, while the team at Supernova Games Studios is fully committed to delivering a solid and accurate simulative rally driving simulator. ## Is there an update on free roam in Assetto Corsa EVO? ## Marco Massaruto and Davide Brivio, from Kunos Simulazioni, demonstrated free roam live at Sim Racing Expo 2025. You can watch it here: https://youtu.be/y6RVsuHhAp8. (Exact time stamp will be provided later when the live broadcast is over)
raul_ole 155 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października (edytowane) Nie można jeszcze kupić. Około 130 pln tak? Edytowane 17 Października przez raul_ole
Dominix 405 Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Dopiero w listopadzie rusza EA wiec trzeba poczekac, nie ma zadnych informacji o cenie. Mozna brac na przykladzie ACE ale to robi inne studio, wiec nie musi tak koniecznie byc.
raul_ole 155 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października (edytowane) Było podane 29 EUR Edytowane 17 Października przez raul_ole
KiloKush 611 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Godzinę temu, galakty napisał(a): UE5? Serio? Nie? UE5 do grafiki ale fizyka na silniku Kunos, nie mam pojęcia jak to działa ale Ci co już grali mówią, że fizyka ma dużo więcej głębi niż EA WRC czy Dirty Rally. I podobno jeszcze trudniej niż w RBR.
galakty 3 332 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października No właśnie też w kropce jestem, ale sama wzmianka o UE5 mnie zniechęca... EA WRC że jest gorsze to zero zdziwienia bo jest słabe, ale od którego Dirt Rally? Jak od dwójki to też się nie zdziwię, jak od jedynki to już w szoku będę.
raul_ole 155 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Zobaczcie jak wygląda assetto na ue a jak ea WRC. Na tym samym silniku można zrobić perłę i gniota
VRman 2 641 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Teraz, KiloKush napisał(a): I podobno jeszcze trudniej niż w RBR. Aha, no to ja w takim razie Mnie próba grania w RBR skutecznie wyleczyła z myśli typu "a może spróbuję czegoś trudniejszego od Colinów" 1
raul_ole 155 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Mi się podoba ale grafika mnie odrzuciła
galakty 3 332 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Ale trudniej niż w RBR to nie znaczy lepiej/bardziej realistycznie... RBR to już raczej topka i nie ma co przesadzać z trudnością. 2
zozolek 312 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Wrzuca 4 auta 3 odcinki i przez kolejne 3 lata beda pchać babola ... Po EVO nie mam za grosz zaufania, niważne czy inne studio - nazwa odrzuca. 1
Pawelek6 253 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Po pierwsze, to źle (wg mnie), że pchają się EA, ponieważ ludzie teraz mogą się zrazić zanim będzie gotowy produkt. Zresztą już tutaj co niektórzy marudzą, a gry nawet nie dotknęli. Po drugie, sugerowanie się leciwym RBR już tyle lat jest trochę nie na miejscu. Nawet niektórzy prawdziwi kierowcy potrafili wypowiadać się, że niektóre aspekty prowadzenia są tam przesadzone. Po trzecie... który z was jeździ albo jeździł, w rajdach profesjonalnie i wie jak się zachowuje auto np. w specyfikacji R5 w rzeczywistości na szutrze jadąc np. power slidem? Domyślam się, że nikt. Jakby ktoś chciał taki sim z prawdziwego zdarzenia, to musiałby być np. kierowcą F1. Tam zespoły mają swoje profesjonalne symulatory. EA WRC jest na UE4, natomiast omawiane AC Rally na UE5. 2
nozownikzberlina 500 Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Godzinę temu, galakty napisał(a): No właśnie też w kropce jestem, ale sama wzmianka o UE5 mnie zniechęca... Godzinę temu, KiloKush napisał(a): UE5 do grafiki ale fizyka na silniku Kunos, nie mam pojęcia jak to działa Ostatnio dość częsty zabieg. W GTA san andreas definite edition skooperowano przeszło dwudziestoletni silnik z unreal engine
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się