Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po latach używania padów (które opisywałem także na tym forum) przyszedł czas, że w końcu się przemogłem i mimo spodziewanych problemów (gram przed dużym TV) zdecydowałem się na pierwszą swoją kierownicę w życiu :) Na forum widziałem nielicznie wątki dotyczące pytań o poszczególne modele kierownic, ale nie ma podobnie jak w przypadku padów, tematu zbiorczego. A przecież to forum IT Hardware, a hardware to także kierownice :) Przedstawię więc model który kupiłem i może ktoś zrecenzuje kierownicę jaką używa lub możemy po prostu pogadać o kierach.

Mój wybór padł na PXN V900 gen 2

Zastosowanie: symulatory - OMSI 2, ETS2, ATS, Fernbus, The Bus

Nie mam żadnego doświadczenia z kierownicami więc nie traktujcie tego co napiszę, że na 100% tak jest :) 

PXN V900 gen 2

https://www.e-pxn.com/products/racing-wheel/v900-gen2

ZALETY:

- wiem, że to najmniej ważne, ale szczerze mówiąc jak nigdy na to nie zwracam uwagi tak tym razem przyciągnął mnie DESIGN - kierownica jest w mojej ocenie stylowa, bez zbędnych bajerów w tonacji czerni, pedały z elementami metalowymi. Strasznie mi się podoba.

- 900 st obrotu co w tym przedziale cenowym nie jest standardem

- średnica 28cm co znów - w tym przedziale cenowym nie jest standardem 

- CENA - ja kupiłem za 480zł

- FORCE FEEDBACK (choć producent się tym nie chwali i nie ma w specyfikacji) - może to nie FF tylko zwykłe wibracje, ale np. w Omsi 2 działa właśnie wyłącznie FF, a nie wibracje i działają! W ETS2 można zaznaczyć różne opcje dotyczące FF. Kupując ją zakładałem, że nie ma FF więc dla mnie to bardzo miła niespodzianka. I nawet jak to nie prawdziwy FF to działa to ok

- Pedały mają taką przedłużkę - wszystko z gumowymi podkładkami - bardzo dobrze się to trzyma w stojaku bez przykręcania - duży plus

WADY: