Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, jestem kompletnie zielony w RTV, potrzebuje najlepszego możliwego TV 75 cali do kwoty 6000zł. Jedyne co mi sie udało wypatrzeć to te dwa modele na " oko " oraz po opiniach 

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-philips-75mled920-75-qd-mini-led-4k-144hz-vrr-titan-os-ambilight-x3-dolby-atmos-dolby-vision-hdmi-2-1

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-samsung-qe75qn77f-75-neo-qled-4k-mini-led-120hz-tizen-tv-hdmi-2-1 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

• Najnowsze posty