Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja gram w Cyberka od premiery i uwazam, ze od strony zabugowania gre mozna bylo spokojnie wlasnie od premiery ogrywac, wiec tym bardziej mozna i teraz (a czuly jestem na zabugowanie). Zle to wygladalo z przedpremierowych recenzji czy kompilacji bugow z jutuba. Osobiscie nie koncentrowalem sie na wyszukiwaniu niedorobek, a graniu i zauwazylem na prawde sporadyczne typowe dla duzych sandboxow bolaczki typu gdzies tam smieci lewituja pare cm nad ziemia, gdzies tam samochod wtapia sie w podloze albo postac ,,stoi krzyzem". Ogolem ani przez moment nie przeszlo mi przez mysl, by gierke odstawic i poczekac, az zostanie polatana, wiec wg mnie zle nie bylo i nie jest (bo nie odnosze wrazenia, ze gra jest teraz w lepszym stanie technicznym niz byla). Jak jest teraz w kwestii optymalizacji nie mam pojecia, bo od poczatku celowalem w srednie 80 klatek kosztem ustawien graficznych, wiec plynnosc na tyle duza, ze ciezko mi powiedziec, czy gra od czasu premiery cos na plynnosci zyskala. Odnioslem za to wrazenie, ze pogorszyli zasieg doczytywania sie tekstur i obiektow, ale moze jest to zwiazane z tym, ze gre jako punk zaczynamy w dosc ciasnej dzielnicy, wiec tam tego po prostu nie zauwazalem.

Opublikowano

Dokładnie jak zapuszczą jakieś kompilacje to mając wszystko na raz człowieka może zmrozić. Trzeba zwrócić uwagę na to, że ludzie też po podjęciu tematu doszukują się wszystkiego i tu zauważą postać zawieszoną w powietrzu lub lewitujące auto, a tak naprawdę czy przeszkadza to mocno w rozgrywce? Już błąd z savami jest chyba ogarnięty. 

Opublikowano (edytowane)

Moje pierwsze wrazenie co do stanu technicznego (zabugowania, nie optymalizacji itp) Cyberka bylo zaskakujaco pozytywne. Jednak przedpremierowe recenzje nastawily mnie na kompletna masakre i to na pewno zrobilo jakas robote. Kwiatki sie zdarzaja, ale wg mnie nie na tyle czesto i powazne, by warto bylo czekac na patche. Przyznam tez, ze nie skupiam sie na wypatrywaniu niedoskonalosci i moja opinia odnosi sie do takiego podejscia - czyli nie wala po galach. Najistotniejsza bolaczka jaka napotkalem byl niekonczacy sie loading podczas jednej misji fabularnej (wiec duza lipa), ale i tu znalazlem w necie szybko rozwiazanie - wczytanie wczesniejszego zapisu, a kazdy ogarniety gre zapisuje czesto z roznych powodow. Najbardziej bijace po oczach lipy to wspomniane imo ponadprzecietne bliskie doczytywanie sie detali czy calych obiektow + irytujacy spawning ludzi czy samochodow podczas jazdy (jedziesz pusta ulica, patrzysz na bok i po chwili jeb w jakies auto przed Toba, ktorego nawet w oddali nie bylo, a zwyczajnie sie wczytalo, gdy nie patrzyles), glosniki uciazliwie bucza podczas czytania tzw. drzazg (notatek), ale szybko nauczylem sie wylaczac dzwiek przed wyswietleniem takiej (nie kazdy ma jak ja na klawie taki przycisk, wiec moze byc upierdliwe), podczas hakowania odpala sie dzwiek z nim zwiazany i potrafi zostac na stale po skonczeniu hakowania (trzeba wczytac gre, co golem wydaje sie byc skutecznym remedium na wiekszosc bolaczek). To chyba w zasadzie wszystkie powazniejsze zarzuty jakie mam wobec tej gierki.

 

EDIT: Zadnego problemu z save'ami nie mialem i nie wiem o czym mowisz (bo sie niedotyczacymi mnie problemami nie interesowalem).

Edytowane przez Japanese Capacitor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...