Gość Robert Pruszyński Napisano July 1, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano July 1, 2016 Witam. Zacznę od razu. A więc zepsuł mi się 2 miesięczny procesor i5 6600k. Chcę go wysłać na gwarancję. Nie chcę wysyłać go poprzez morele.net i dlatego złożyłem wniosek na stronie intela. Napisali do mnie po angielsku z zapytaniem co się dzieje z procesorem. Oczywiście odpisałem im. Powiedzieli zebym posprawdzał parę rzeczy. Gdy nic to nie dało napisałem ,że dalej nie działa. Wtedy Intel napisał ze wymienią mi procesor na nowy i ,że przyjedzie do mnie kurier we wtorek i mam go wysłać paczką do Holandi. Przyszedł do mnie meji od IntelWarrantyReturns@dhl i są w nim 2 załączniki (DHL collection details) oraz ( DHL return labels) z którymi nie wiem co dokładnie zrobić. Mam te 2 załączniki wydrukować i nakleić na paczkę? I czy ponisę jakieś opłaty za wysyłke itp.? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtxxor Napisano July 1, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano July 1, 2016 Wydrukuj obydwa i zapytaj kuriera, zapewne wrzuci Ci w foliową kopertkę samoprzylepną i voila. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Robert Pruszyński Napisano July 1, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano July 1, 2016 Ok. Tak zrobię. Ale czy nie będę musiał ponosić żadnych kosztów? Trochę się boję wiadomo ... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtxxor Napisano July 1, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano July 1, 2016 Jeśli masz już wygenerowany list, to zapewne paczka jest opłacona. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Robert Pruszyński Napisano July 2, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano July 2, 2016 To fajnie jak tak Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się