blue screen
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez voltq · Opublikowano
A co to za problem wprowadzić poziom trudności, gdyby w sekiro Boss zadawał ci 1/100 tego co normalnie a czas na parowanie i unik byłby mocno wydłużony to prosta gra -
Przez azgan · Opublikowano
Od wersji 5.4 https://www.purepc.pl/unreal-engine-5-4-ma-nie-tylko-dodac-nowe-funkcje-do-silnika-ale-rowniez-zaoferowac-wyzsza-wydajnosc-na-pc-i-konsolach bodajże zaczęło to dobrze działać na aktualnie dostępnych sprzętach. Nie wiem na jakiej dokładnie wersji jest taki Banishers: Ghosts of New Eden ale optymalizacja jest tam elegancka https://www.purepc.pl/banishers-ghosts-of-new-eden-z-obsluga-dlss-3-wzrost-liczby-klatek-na-sekunde-jest-znaczacy Gry na Unreal Engine 4 to działy dobrze już na GTX10x0 -
Przez nalewator · Opublikowano
Mam podobne wyniki i proc bardzo podobnie ustawiony (-30 i + 100) trzyma równe 4.5GHz na wszystkich rdzeniach vid podobny do twojego. -
Przez JeRRyF3D · Opublikowano
Hehe. Nie bierz tego personalnie do siebie, tylko jako "zagadnienie". Masz apetyt na dobre GPU wartości 6K, ale szkoda, bo zasiłka fajna w budzie. To trochę tak, jakby mieć tico, i szansę na zamianę z dopłatą do mesia, ale się wahasz, bo w tico, to masz w pytę dywaniki. ;). Tu nie ma się co oglądać i do GPU za 6K odżałować te parę stówek na zasiłkę. Zobaczymy zresztą, jakie będą real pobory. Może się obejdzie. Ja 4090 tłukłem 7-mcy na 650W! A co to ITH chciałoby tylko profity? Tylko statystyki i odwiedziny? A trochę syfu z PClola, to nie łaska? -
Przez DEFTONES101 · Opublikowano
Nobody Wants to Die jest na UE5, nie na UE 4.2x. Oficjalne info ze strony developera:
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi