Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z routerem ZTE MF-256K. Usługa netbox. Pomimo dobrego sygnału(prędkość powyżej 100mb down i 40mb up) router gubi zasięg i zrywa połączenie. Czasem muszę robić reser. Sytuacja powtarza się co około pół godziny. Router i karta były juz raz wymieniane. Problem pozostał

Opublikowano

Dobrze to nie wygląda.

 

Twoja sieć bezprzewodowa znika z listy dostępnych sieci?

Router restartowałeś czy RESETOWAŁEŚ żeby naprawić problem?

Jaka karta była wymieniana, przecież nie w telefonie czy w Miboxie?

 

Z ciekawości bym przetestował czy połączenie kablowe działa w tym momencie jak znika WiFi

Możliwe, że router się restartuje i ma problem z poprawnym uruchomieniem.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...