Mar_ass 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Mam problem z routerem ZTE MF-256K. Usługa netbox. Pomimo dobrego sygnału(prędkość powyżej 100mb down i 40mb up) router gubi zasięg i zrywa połączenie. Czasem muszę robić reser. Sytuacja powtarza się co około pół godziny. Router i karta były juz raz wymieniane. Problem pozostał
PsyhoMir 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Rozumiem, że na każdym urządzeniu, w tym samym czasie pojawia się informacja o rozłączeniu z siecią WiFi?
Mar_ass 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Tak. Mam podłączony telefon oraz miboxa
PsyhoMir 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Dobrze to nie wygląda. Twoja sieć bezprzewodowa znika z listy dostępnych sieci? Router restartowałeś czy RESETOWAŁEŚ żeby naprawić problem? Jaka karta była wymieniana, przecież nie w telefonie czy w Miboxie? Z ciekawości bym przetestował czy połączenie kablowe działa w tym momencie jak znika WiFi Możliwe, że router się restartuje i ma problem z poprawnym uruchomieniem.
Rekomendowane odpowiedzi