Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No to pora kończyć ta nierówną walkę, miał być szybki mod a wszyło jak zwykle. Mam nadzieję że kolejne projekty pójdą zgodnie z planem a to za sprawą nowego stanowiska warsztatowego, które właśnie się krystalizuje . Wreszcie domownicy będą mogli odpocząć biggrin.png

No dobra ale wracając do tematu w trakcie oczekiwania na dostarczenie brakujących elementów postanowiłem dorobić nowy, lepiej dopasowany cover na porty IO. Sprawa prosta i nie wymagająca specjalistycznych  narzędzi szczerb.gif

 

DSC_6361_zpsml9za6uk.jpg

 

 

Spoiler

 

 

 

DSC_6362_zpsckakxfzr.jpg

 

DSC_6364_zpsm7gxdlx5.jpg

 

DSC_6365_zps75hjsmmo.jpg

 

DSC_6367_zpsvdurxlqm.jpg

 

 

 

 

No to finał

 

cc83038c-fc53-478f-80b4-70e0e0f77182_zps

 

Mój stary bloczek wymagał odrobinę czułości bo zapuścił się strasznie przez ostatnie lata wink.png

 

DSC_6410_zpsm01lrs0b.jpg

 

DSC_6414_zpsxzpj55dd.jpg

 

 

DSC_6416_zpssandbyus.jpg

 

Montaż dysków SSD

DSC_6421_zpsb2x77kga.jpg

 

 

Spoiler

 

 

 

DSC_6425_zpsf6ba3xh0.jpg

 

DSC_6427_zps6opr61be.jpg

 

DSC_6428_zpsamxxnqn0.jpg

 

 

 

 

DSC_6437_zpshgddvyb0.jpg

 

DSC_6440_zpsuu5rzlvw.jpg

 

DSC_6444_zpsmgz7k4rx.jpg

 

DSC_6449_zps0mqzi4uq.jpg

 

Pierwsza wersja

DSC_6450_zpsibr7fnzx.jpg

 

DSC_6453_zpsgdduu2s9.jpg

 

Zawsze mnie krew zalewa jak mam walczyć z rurkami, jeszcze nigdy nie udało mi się ich poprowadzić w 100% tak żeby było idealnie. Ale może kiedyś się uda szczerb.gif.

 

Wersja druga , na ta chwilę ostateczna . Na całe szczęście tym razem zmarnowałem, na obie wersje, tylko dwa odcinki rurek więc nie jest źle wink.png.

DSC_6456_zps4isgn7uv.jpg

 

DSC_6457_zpsrkm1e61f.jpg

 

DSC_6462_zpstcezalin.jpg

 

DSC_6465_zpshk6chq4h.jpg

 

DSC_6466_zpsws6iysed.jpg

 

DSC_6468_zpsznkojtbu.jpg

 

DSC_6471_zpsh8k5vgqm.jpg

 

No i koniec pierwszego etapu .

 

Edytowane przez ernig
  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Myślę że udało mi się pokazać, że obudowa która dla większości wydawała się na początku beznadziejna, może po włożeniu w nią odrobiny pracy wyglądać ciekawie .

Jeszcze raz dziękuje za zainteresowanie tematem

Opublikowano

e//

no to jeszcze jedna kwestia dla potomnych.

Dla zainteresowanych instalacją gtx 1070 sc od EVGA w układzie inverted.

Aby odwrócić podświetlone logo na karcie należy posiadać  klucz imbusowy o rozmiarze 1,5 oraz ostre skalpel lub nóż do tapet.

Srebrna aluminiowa ramka okalająca logo trzyma się na trzech śrubach do odkręcenia których należy użyć wspomnianego imbusa.

Po odkręceniu należy delikatnie zdemontować ramkę, należy uważać żeby zbytnio nie odkształcić ramki.

Po zdjeciu

DSC_6491_zpsuyhgyxjo.jpg

 

DSC_6492_zps13npybj3.jpg

 

Następnie delikatnie podważamy logo i gdy możemy je już unieść delikatnie oddzielamy naklejkę od spodniej warstwy

DSC_6494_zpsurtttilt.jpg

 

Następnie odwracamy logo i mocujemy je we właściwej pozycji, będzie się trzymała bo ma pod spodem warstwę kleju.

DSC_6496_zpsxa0mpeiw.jpg

 

Ramkę dopasowujemy na właściwym miejscu

DSC_6497_zpsuxfuhggs.jpg

 

i skręcamy wszystkie śruby

 

DSC_6498_zpsbtqighuq.jpg

 

Na koniec wygląda tak

 

 

DSC_6502_zpsc3okq71z.jpg

 

DSC_6503_zps3aa8yheu.jpg

Opublikowano

Znalazło się deko wolnego czasu w weekend więc postanowiłem dorzucić podświetlenie bloku CPU bo jakoś ciemno w tamtej okolicy ;)

Przy okazji jeszcze kilka fotek

 

DSC_6515_zps3tymqzwx.jpg

 

DSC_6517_zpsz4ki9dfd.jpg

 

DSC_6518_zpsnlak1ahb.jpg

 

DSC_6519_zpspltx86bm.jpg

 

DSC_6520_zpscmmgkxnu.jpg

 

DSC_6521_zpslljgq9no.jpg

 

DSC_6522_zpse00sgixy.jpg

 

 

DSC_6523_zpszhliyoen.jpg

 

DSC_6525_zpszu61nkuc.jpg

 

DSC_6526_zpsaarjacdi.jpg

 

DSC_6529_zpsj3yi7rvl.jpg

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

jak zwykle z czasem kiepsko ale trzeba deko ruszyć z pracami.

 

Etap II

 

zgodnie z planem w tym etapie wszystkie wentylatory zostaną zmienione na Alphacool NB-eLoop 1200rpm. Kilka z nich będę musiał przemalować :/  mam nadzieję że nie stracą na kulturze pracy . Ale wyjdzie w praniu .

Na początek kilka fotek

 

DSC_2491_zpsdbmoqhtu.jpg

 

DSC_2493_zpskvebjb9l.jpg

 

DSC_2500_zpser8wgvoj.jpg

 

DSC_2502_zpsnrx1e1vv.jpg

 

Wybrałem kolor czarny jako najbardziej uniwersalny

 

Opublikowano

no to kolejna porcja fotek tym razem adaptery i blok cpu

DSC_2503_zps94mb4njv.jpg

DSC_2504_zpst0hdaoie.jpg

 

DSC_2506_zps8xxtnuzf.jpg

 

DSC_2507_zpsoy6923um.jpg

 

 

Całkiem spory ten bloczek

 

DSC_2511_zpshhq6iz4g.jpg

 

DSC_2509_zpszni621w7.jpg

 

DSC_2508_zpscpekc0oe.jpg

 

 

Sprzętu jest jeszcze na kilka sesji :P więc musicie uzbroić się w cierpliwość.

Niestety nie mogę ruszyć z poważniejszymi pracami bo cały czas trwa walka z przenoszeniem warsztatu :(

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • TLOU PS5 vs Pro Lepszych SS w sieci nie udało mi się znaleźć:    
    • Like A Dragon Ishin! ukończony, na koncie 69h, wykonane 72% zadań pobocznych.   Ishin to spin-off serii Yakuza i Like a Dragon, fabularnie niepowiązany z tamtymi seriami. Akcja gry rozgrywa się w 1867 roku, podczas japońskiego okresu Bakumatsu, a tytuł wykorzystuje wiele z najbardziej rozpoznawalnych twarzy z wszystkich gier z całej serii i zamienia je w postacie pasujące do epoki, z których wiele to prawdziwe postacie historyczne. Wiele rzeczy opowiedzianych w grze to prawdziwe wydarzenia z historii Japonii, odpowiednio wplecione w fabułę gry, gdzie w wyniku nacisków społecznych powstała grupa znana jako Shinsengumi. Zadaniem Shinsengumi była ochrona członków szogunatu Tokugawa przed ogólnokrajowymi grupami lojalistów, którzy czcili cesarza Japonii zamiast jej rządu wojskowego.   Ale skupmy się na samej grze. Od razu rzuca się w oczy, że Ishin! to dość budżetowy spin-off. Wykorzystuje nieco starszy silnik UE4, zamiast najnowszego Dragon Engine, podobnie jak starsze Yakuza 0 i 5. Do tego czuć dość duży recykling assetów z innych gier z serii. Grafika jak i lokacje trącą myszką, ale siła tej gry tkwi w  innych elementach. Przede wszystkim - najlepszy moim zdaniem system walki ze wszystkich gier z tej serii. Jest szybki, widowiskowy, efektowny. Do wyboru katana, katana + rewolwer, sam rewolwer i pięści. Osobiście wymaskowałem katanę i pistolet, dość unikalne połączenie dzięki któremu dosłownie tańczysz między wrogami, bazując swoją walkę na szybkości i unikach. Uwielbiałem jak wrogowie, nawet wykorzystując różnorakie sztuczki czy specjalne ciosy, nie byli po prostu w stanie mnie trafić  Ale tutaj jest coś za coś - byłem szybki ale zadawałem małe obrażenia, natomiast grając samą kataną zadawałem ogromne, ale walka była znacznie większym wyzwaniem i ciągle trzeba było parować/kontrować, inaczej od razu gleba. Ogólnie - bardzo fajny system, każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego, wraca większość postaci z wszystkich gier z serii, od Yakuzy 0 zaczynając, a na Like a Dragon kończąc. Te same twarze, Ci sami aktorzy głosowi, tylko wcielają się w inne osoby, w większości znane postacie historyczne z historii Japonii. Będę szczery, przez pierwsze 20-25h gubiłem się strasznie, bo co widziałem kolesia to od razu w głowie "o to ten detektyw z Y2!" albo "o, to ten złol z Y3", ale w końcu się przyzwyczaiłem i zacząłem łapać kto jest tutaj kim. Osoby które nigdy nie grały w żadne Yakuzy, pod tym względem będą miały chyba trochę łatwiej.    Fabuła bazuje w dużej części na prawdziwych wydarzeniach i jest naprawdę interesująca, szczególnie dla fanów japońskiej kultury, są zwroty akcji, lepsze bądź gorsze, krew się leje, sporo osób tutaj ginie. Finał może nie tyle mnie rozczarował co zdziwił, bo dość ogólnikowo znałem los głównego bohatera tej opowieści, czyli Sakamoro Ryomy, i nie wiedzieć czemu, został on w tym finale przez twórców zmieniony (https://en.wikipedia.org/wiki/Sakamoto_Ryōma). Questy poboczne jak to w Yakuzach - połowa z nich to typowe Yakuzowe odklejki, ale trafiały się też lepsze. Pobawiłem się trochę w łowienie ryb, pośpiewałem w karaoke, nawet wziąłem lekcje tańca     Ogólnie fajna gra, ale zdecydowanie nie dla każdego. Gdybym miał wystawić jej ocenę, to dałbym jej 7,5/10 za interesującą fabułę, świetnie zrealizowane filmowe cutscenki i ten naprawdę dobry system walki.  
    • @RyszardGTS Używałem do ostatniej wersji 7 beta. Była bez reklam, poprzednie też dało się tak "zrobić". Zakończyło się przejściem na Palringo, gdzie można było łączyć GG i FB w tamtym czasie.   @Wodzu Zawsze jest jakiś początek, okres mojej względnej forumowej ciszy przypadał na lata "redaktorskie", co otworzyło dostęp do zasobów sprzętowych. Na szczęście wykształcenie umożliwiło inną ścieżkę kariery.
    • Chcialem pokazac odbicia w kontekscie, ze bez RT tez moga dobrze wygladac.   Jezeli Tobie pisze, ze nic nie jest wyostrzone w ustawieniach TV to nie jest. Rozmawiamy powaznie czy nie? Mam wrazenie, ze chyba nie. Nigdy wiecej nie zrobie zdjecia i nie wrzuce na to forum. Wszystko przeszkadza. Nic nie pasuje.   To prawdopodobnie aparat podkrecil, bo mam tak ustawione.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...