Problem ze skalowaniem
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez musichunter1x · Opublikowano
Z drugiej strony bezprzewodowość "nic" nie kosztuje,, ale jak teraz sprawdziłem kabel do Indexa to 600 zł Sony nie oferuje kabli do swojego PSVR2. Starsze np. rift CV1 nie mają już dostępnych kabli od lat. Panieeee, w co ja się wpakował. Co im przeszkadza puszczenie zwykłego displayport + zasilanie i dane z drugiego gniazda. Wystarczyłby kątowe kable, zabezpieczone zapinkami + kabel w spirali dla ograniczenia zgięć przy głowie. -
Przez lukadd · Opublikowano
Tylko, że według DF to nie jest powodowane nie skompilowanymi czy źle skomilowanymi shaderami, to się dzieje nie tylko na PC, ale to samo jest na xboxie. Gra jest limitowana przez CPU. Czym słabszy CPU tym większe problemy i większe skoki frametime bo cały czas lecisz na limicie CPU, który po prostu nie wyrabia Dokładnie to widać jak porównują skoki frametime na ryzenie 3600 vs 7800X3D. Ale z tego co mówił, wersja gry przed patchem day one jeszcze gorzej działała od strony CPU, więc już wprowadzili poprawki, czyli wiedzą o co chodzi i w kolejnych patchach można się spodziewać kolejnych poprawek od strony CPU. -
Przez kiCK · Opublikowano
Czyli wychodzi, że póki co jeden wielki kibel, szkoda nerwów. Jak ktoś gra z GP to lepiej coś innego ogarnąć w tym momencie czekania na poprawki, a ci co kupili no to już indywidulana sprawa. -
Przez caleb59 · Opublikowano
Dalej informacja, że na Windows 11 24H2 są cyrki i pracują nad tym co dodatkowo zmotywowało mnie by grę odinstalować.
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi