Skocz do zawartości

[PRACA] Programista systemów wbudowanych ZF Group


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ZF jest globalnym liderem w technologiach napędu, podwozia jak również aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa. Organizacja w chwili obecnej zatrudnia około  137 tysięcy pracowników w 230 lokalizacjach w 40 krajach świata. Obecnie ZF jest jednym z największych dostawców branży Automotive na świecie.
 

PROGRAMISTA SYSTEMÓW WBUDOWANYCH

 

Lokalizacja: Częstochowa

 

 

Zakres obowiązków:
•Rozwój oprogramowania na mikroprocesory (16/32 bitowe, dwurdzeniowe, procesory sygnałowe);
•Tworzenie specyfikacji do modułów oprogramowania wbudowanego;
•Definiowanie oraz analiza architektury oprogramowania;
•Praca zgodnie z zasadami i procedurami wypracowanymi w TRW;
•Praca z narzędziami wspomagającymi rozwój systemów wbudowanych (np. systemy zarządzania zmianą, systemy wersjonowania, sprzęt laboratoryjny);
•Komunikacja i praca w międzynarodowych zespołach (USA, Niemcy, Wielka Brytania, Korea, Japonia, Chiny);
•Analiza specyfikacji technicznych (np. wymagania klienta, wymagania systemowe, specyfikacje elementów elektronicznych, normy, standardy, itp.).

 

Wymagania: 
•Znajomość programowania w języku: C;
•Studia wyższe o kierunku inżynieria oprogramowania, elektronika, informatyka lub pokrewne;
•Dobra znajomość języka angielskiego;
•Podstawowa wiedza z zakresu obwodów elektronicznych;
•Znajomość UML.


Oferujemy: 
•Dodatek relokacyjny;
•Kontakt z najnowszymi technologiami branży Automotive;
•Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne warunki pracy;
•Możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowym środowisku;
•Doskonałą atmosferę i środowisko pracy;
•Prywatną opiekę medyczną;
•Kartę sportową My Benefit;
•Pakiet socjalny, system zniżek na wybrane towary i usługi;
•Elastyczne godziny rozpoczynania pracy.

 

 

Aplikuj: [email protected]

 

Prosimy o dopisanie nastepujacej klauzuli:
"Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych przez Central Europe Talent Acquisition Center TRW Automotive, majace siedzibe przy ul. Slowackiego 33, 43-502 Czechowice-Dziedzice, Polska w celu prowadzenia przez administratora danych oraz podmioty z grupy TRW Automotive procesów rekrutacyjnych. Oswiadczam, ze przyjmuje do wiadomosci, ze realizacja celu przetwarzania moich danych osobowych moze wymagac udostepnienia ich innym podmiotom. Oswiadczam, ze przyjmuje do wiadomosci, ze podanie przeze mnie danych osobowych w celu ich przetwarzania jest dobrowolne, przy czym ich niepodanie moze uniemozliwic realizacje celu przetwarzania. Oswiadczam równiez, ze przyjmuje do wiadomosci, ze mam prawo dostepu do tresci moich danych osobowych i ich poprawiania."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Warto zauważyć też to że to niepozorny challenger z dwoma wentylatorami, śmigła ustawione na zaledwie 1500rpm i przy 285W robi jedyne 63c na rdzeniu  to że jest 110na hs to już inna sprawa  
    • obejrzałem Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc i strasznie sie zawiodłem , film był po prostu słaby, kiepski scenariusz oparty o typowe fabulane klisze z typowym twistem, długie nudne i słabo animowane walki, i generalnie film o niczym, nic tutaj sie ciekawego nie wydarzyło, straszny zawód. Próbowałem też oglądać Ansatsusha de Aru Ore no Status ga Yuusha yori mo Akiraka ni Tsuyoi no da ga  , 1 odcinek robił nadzieje ale potem bardzo szybko nastąpił taki spadek i z kazdym odcinkiem było coraz gorzej, wytrzymałem 4 odcinki i odpusciłem. Męczę też Gachiakuta   ale już mocno na siłe bo te anime jest robione bez ciekawego pomysłu, walki też są kiepskie i ta czasami męcząca kreska.
    • Stratus kręci max 1400rpm ale co z tego jak będzie miał taką kulturę pracy jak arctic p12 na tych 1700  pisałem już wielokrotnie że arctic nawet na obrotach o których mówi się że są wysokie jest dosyć cichy z racji budowy śmigieł i średniego przepływu powietrza przy wysokich wartościach stąd też szum jest mniejszy, jak chcesz absolutną ciszę i niskim max rpm to zainwestuj w shadow wings 2 120  Tylko widzę że coś z dostępnością ciężko a jak już gdzieś są to cena zaporowa i tylko białe wersje  co to się porobiło... 
    • lol, ale aż taka różnica między HS, a resztą na karcie?  No, fajnie, fajnie, że na nowych RTXach nie widać HS, no fajnie.  
    • Jasne, nie ma co przesadzać, ale widocznie drukowałeś głównie z PLA. Jemu wilgoć aż tak nie przeszkadza. Natomiast zostawienie choćby PETG na wierzchu, to proszenie się o kłopoty. Niektóre filamenty techniczne już w ogóle wymagają specjalnego traktowania.   No i jak piszesz, zabezpieczasz też filament, bo worki próżniowe są mega spoko, więc nie leży gdzieś luzem. Pojemnik z Jyska i jakieś podstawowe pochłaniacze to raczej niewielki koszt.   Tak samo ze stołem, robisz to dla świętego spokoju. Nie pamiętam jaką masz drukarkę, ale zależnie od modelu, moja A1 potrafiła się przemieścić o dobrych kilka centrymetrów podczas kilkunastu godzin pracy. Razem z tym najtańszym stołem z Ikei, pewnie masz na myśli Lacka. P2S też mocno pracuje podczas działania i wybacz, na tym stoliku bym jej nie postawił.   Czy to ma wpływ na jakość druku? Możliwe, że nie. Natomiast jeśli istnieje choćby mała szansa, że wilgotność filamentu czy  stabilność drukarki będą jednak na nią wpływać, staram się to eliminować. Ponownie, dla świętego spokoju, aby ewentualnych problemów nie szukać tam gdzie ich nie ma. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...