Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • tomcug zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Od biedy mogliby zrobić pasywny egzoszkielet, gdzie po prostu blokuje ruch przy uderzeniu, ale w sumie też beznadziejne rozwiązanie ze względu na ruchy nadgarstka. Kanał znam, ale wszystkiego jeszcze nie przejrzałem to zerknę. W VR na razie widzę szansę na immersyjne doświadczenia i arcade, ale pierwszych jest jakby niewiele, a drugie cierpią na nieprzemyślane pomysły. Nie widziałem wszystkich dobry tytułów, więc jest jeszcze sporo dobrego do odkrycia, gdy ponownie kupię sprzęt... Obecnie znowu nic nie mam. Walkabout Minigolfa wygląda mi na kolejną zabaweczkę, gdzie od Wii różni się tylko aspektem społecznym, widokiem 3D oraz nieco kontrolerem, a raczej jego dokładnością. Moss pomimo fajnego pomysłu również mnie nie chwycił, bo widzę to jako płytkę platformówkę, z brakiem kontekstu który miałby mnie chwycić jak np. w Hollow Knight. Celowanie w młodego widza pod VR nie ma sensu, bo google często nie są przystosowane do małej głowy, więc mogli zrobić historię  w klimatach Wzgórze królików / Wodnikowe Wzgórze, gdzie króliki walczyły o przetrwanie, z mniej bajkowym stylem... Baśniowe klimaty to nie tylko disney, ale też bracia Grimm   Od Moss wolałem już Down the Rabbit Hole, przynajmniej nie udawało wymyślnej platformówki i jest krótkie. Poza tym trochę zgrzyta mi VR, bo to będzie jeszcze bardziej odciągać od świata relaanego. Miecze świetlne w VR? Już lepsze wrażenia miałem z bitwy na kije od szczotki... Strzelanki online w VR? Nawet na moim zadupiu jest paintball i grupa od Airsoftu. We Vertigo 2 zrobił to świetnie, ponieważ był to zbiór zaskakujących sytuacji oraz przemyślanej rozgrywki, wraz z dopieszczonymi szczegółami, ale na to może sobie pozwolić 1 osoba przez 7 lat pracy   Underdogs jest świetnym pomysłem na grę, ale to kolejny beznadziejny rogalik... Wystarczyło zrobić to w stylu wyboru poziomów z Armored Core VI oraz oddzielny trybem rogala, gdzie wybierasz losowość lub zestaw początkowy, wraz z dostępem do napraw po każdej walce oraz trybem treningowym niczym w Sifu... Tyle dobrych przykładów maja projektanci, a nadal nie potrafią zrobić dobrego przebiegu postępów i miejsca do trenowania.  Powinno być jak najwięcej dupereli do kalibracji pod VR, jak np. ten łuk. Nie mówiąc o panelach z przełącznikami, które nie muszą być elektroniczne, grunt by były źródłem światłą on/off lub była lampka za nimi, a one przepuszczały światło i blokowały.  
    • Głupoty gadasz, było multum przecieków. Nawet wiadomo jak karty będą wyglądać.
    • Dobra, przejrzyjmy co tam nowe...   5070Ti to plucie na ryj.   2000 RPM to mały szumik, wentyli.   Okej. Wystarczy.    
    • ja tam ustawiam budził na 3:29 i będę oglądać
    • Później zobaczę jakiś bezpieczny nastaw z niskim napięciem i podrzucę tu w temat. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...