Valve dłubie prawdopodobnie nad konwersją obrazu 2D do 3D dla VR, jak to swego czasu robiła Nvidia dla telewizorów 3D.
Steam Deck ma dużo słabszą wydajność, ponieważ linux jeszcze nie jest gotów na VR. Oni mają wewnętrzne aktualizacje już usprawniające to, ale i tak steam deck nie jest przystosowany, będąc trochę gorszy od Quest 3. Mam nadzieję że zrobią opcjonalny moduł do samodzielnego grania w drobnostki, choć sama elektronika nie jest dla nich droga...
Krzyżak to zawsze 2 dodatkowe przyciski, które na coś się przydadzą i lepsza kompatybilność.
Obecnie pracują również nad jakimś urządzeniem z wyjściem HDMI.
Nie ma szans by steam deck był bazą do obecnego VR... Jest to prototyp do dawniejszych eksperymentów.
Moim zdaniem są na tyle mądrzy, by zdać sobie sprawę że moduł obliczeniowy na zewnątrz gogli, ale montowany do ciała jest lepszym rozwiązaniem. Kabel zasilający to niewielki problem... Przynajmniej nie będzie obaw przed uszkodzeniem go, tylko muszą zrobić łatwo wymienialne gniazdo lub rozłączany kabel przy użyciu pewnej siły. Do tego dodać mały akumulator awaryjny, żeby był czas do ponownego połączenia....
Oh do tego należy dodać coraz lepszy stan Source2, najpewniej po wydaniu HL3 w końcu zaczną go licencjonować. Obecnie tylko ludzie od S&box dostali narzędzia użyte do HL:Alyx, ale był w opłakanym stanie, dlatego dostali tylko oni, chcąc tworzyć nakładkę na niego. Jeśli zaczęto tworzyć gdy na Source2 to mody lub tryby do VR byłby piękne.
Momentami mam chęć zwrócić tego ryzena i wrócić do Intela, bo sporo wątków w necie z podobnymi problemami po zmianie CPU... Mam nadzieję, że coś z tym zrobią, bo na pewno sobie tego nie wymyśliliśmy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się