Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, caleb59 napisał(a):

Tyle, że tutaj była masa cięć i gra nie prezentuje się już tak dobrze jak na pierwszych trailerach. Niby to logiczne i oczywiste ale w tym konkretnie przypadku optymalizacja pod Xboxy ciągnie szatę graficzną w dół. Oczywiście gra będzie miała swoje momenty i wizualne smaczki jak każda inna tego typu produkcja ale tutaj bardziej chodzi o to, że assety, tekstury i cała reszta Unreala 5 są tłuste z natury i to kwestia silnika.

Powiem ci coś szokującego, co usłyszałem ostatnio u Grzegorza Wątroby odnośnie hamowania rozwoju grafiki przez konsole. 

 

Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC!

Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda.

 

Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS

Edytowane przez Frog67
  • Upvote 2
Opublikowano
Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@Jaycob A czym? Bo ja nie kumam. Chcemy lepszą grafikę, wszystko lepiej to chyba logiczne, że skoczyliśmy z 750MB na 5GB, potem na 50Gb a teraz na 150GB :)

Szybkością pobierania. O tym było mówione.

Opublikowano
47 minut temu, Frog67 napisał(a):

Powiem ci coś szokującego, co usłyszałem ostatnio u Grzegorza Wątroby odnośnie hamowania rozwoju grafiki przez konsole. 

 

Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC!

Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda.

 

Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS

Tylko jak się zastanowić to faktycznie tak jest, mocy obliczeniowej nie brakuje aż tak bardzo, zawsze można zjechać z jakością do tej z konsoli.

Jak zabraknie VRAM to już klapa, nic nie zrobisz. 

 

I to jest naprawdę śmieszne, bo pamięć nie jest droga. Nie rozumiem tej blokady u NV. 

Opublikowano

Dziwne te tłumaczenie dlaczego nie będzie proloadu na steam

"All options have already been exhausted. The decision was made. It's a no"

 

Z jakich opcji oni skorzystali, nie mam pojęcia dziwna odpowiedź

Opublikowano
18 minut temu, Frog67 napisał(a):

Dziwne te tłumaczenie dlaczego nie będzie proloadu na steam

"All options have already been exhausted. The decision was made. It's a no"

 

Z jakich opcji oni skorzystali, nie mam pojęcia dziwna odpowiedź

zeby za szybko piraci na torrenty nie wrzucili :D

Opublikowano (edytowane)

 Przecież preload jest szyfrowany, mogli dać do ściągniecia 140GB a te brakujące 10GB zostawić na premiere, ciężko. Jeszcze takie tlumaczenie.

Edytowane przez Frog67
Opublikowano
1 godzinę temu, Frog67 napisał(a):

Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC!

Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda.

 

Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS

Myślę, że to trochę koloryzowane. Dalej gry AAA najnowsze na PC minimalne wymagania co do vram mają na poziomie 4 lub 6GB. Aczkolwiek 8GB gpu już się powoli kończą i nie tylko przez vram, ale i wydajnościowo. Dziś taki 3070 jest bez szału na poziomie ~4060ti czyli w zasadzie obecnie niska półka gpu, w kolejnej generacji GPU, która już za rogiem już pewnie zobaczymy gierki z minimalnymi wymaganiami na poziomie 8GB vram.

 

PS5 ma dostępne dla gier 12.5GB, XSS 8GB :E I to jest pamięć całkowita, na PC jest jeszcze RAM przecież.

 

Opublikowano

@StjepanAj ty z tymi liczbami :E. Znając przyrosty vramu u nv, to 192GB na karcie dla gracza, to my zobaczymy może za 120 lat :E. To i tak tylko dla xx90, bo rtx 9000070 Ti pewnie nadal będzie z 12G na pokładzie :E.

Opublikowano
9 godzin temu, Jaycob napisał(a):

Nic nowego.

 

 

Mass Effect: Legendary Edition 120 GB

Black Myth: Wukong 130 GB

Starfield 140 GB

Horizon Forbidden West 150 GB

Baldur's Gate 3 150 GB

Star Wars Jedi: Survivor 155 GB

Final Fantasy 16 170 GB

 

albo

 

God Of War: Ragnarok 190 GB

 

Także proponuję nie narzekać, bo mogło być więcej. :E

 

 

 

Ooo nie kojarzę żeby Gow Ragnarok miał aż tyle..Tylko że pobierałem wersje na ps5.

Opublikowano
8 minut temu, Frog67 napisał(a):

Dziwi mnie ten jęk na 150GB Stalkera2 przecież o tym ile będzie zajmowac wiadomo co najmniej od roku.

Żeby za tym szła jeszcze jakość tej gry i nie będzie problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...