Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Devils1100 napisał(a):

 

 Na szybko wpadłem na taki pomysł. Spróbuj wymieszać tak: Tekstury Wysokie, Odległość Widzenia Daleka. Cienie i te oświetlenia spróbuj dać na Niskie, resztę średnia.

Sprawdziłem, chyba jednak tekstury mogą coś mieszać, bo przecież przed momentem jak testowałem w.w opcje graficzne z lockiem na 30fps, to nie miałem spadku do 19fps i takiego rwania jak zbliżałem się do miasta, ogólnie gra nie wygląda lepiej, lepiej coś innego ustawić wyższego niż tekstury, szczególnie lepiej dać dlss np jakość i tekstury średnie niż balans i tekstury wysokie. Ogólny odbiór gry się poprawia.
screeny w spoilerze, by nie zaśmiecać

 

Spoiler

za miastem, droga skąd przychodzimy pierwszy raz, dlss jakość, za krótko ganiałem by była widoczna zmiana na vramie.
20241124220940_1.thumb.jpg.c8b7c26e3a291bfbd82efec0689c862c.jpg

 

miasto dlss jakość
20241124221049_1.thumb.jpg.e314cb3220c3f9576c95dc265d48710d.jpg

 

dlss balans
20241124221111_1.thumb.jpg.7ed497745e0231351ff820d2657be803.jpg

 

Opublikowano

Stalker2 to jest chyba pierwsza gra od bardzo dawna gdzie każdy preset tekstur jest lepszy i wdać rożnice nawet EPIC przy High wygląda zauważalnie lepiej, a nie jak w większości gier gdzie między Ultra a High nie widać różnicy jest tak kosmetyczna że trzeba okiem po ekranie.

Opublikowano

@azgan to prawda gra ma świetnie zaprojektowane miejscówki co może naprawdę się podobać. Ale co z tego jak ten świat nie żyję. Nie widać tam praktycznie życia. Wszystko co może się tam wydarzyć jest oskryptowane i zazwyczaj w momencie gdy zbliżamy się do znaczniki misji.

Dalej bardzo ubolewam nad tym A-Life gdzie szumnie zapowiadali rewolucję w tym aspekcie, a mamy klapę. Takie zwiedzanie świata w którym nic ciekawego się nie dzieje w pewnym momencie nuży. Na duży plus mapa bez doczytywania. Feeling strzelania i od biedy można powiedzieć że fabuła. I to jest praktycznie tyle z plusów. Z minusów optymalizacja, bugi, bugi i jeszcze raz bugi, które są do przeżycia. Jednak powtarzanie poprzednich błędów z poprzedniej odsłony że nie możesz wykonać misji fabularnej to klapa całkowita. Moim zdaniem krok wstecz względem poprzednich odsłon. Może i dostosowali oprawę do dzisiejszych standardów, chociaż moim zdaniem można było więcej wyciągnąć z UE5. O AI nie wspomniałem. Nie ma to jak podczas strzelaniny wskoczyć na samochód aby mutanty nie miały pojęcia gdzie jesteśmy. Od razu chowają się lub rozpraszają. Pijawka krążyła wokół samochodu podczas gdy ja ją normalnie z shootguna porobiłem. Nie próbowała wskoczyć na samochód. Biegała radośnie sobie i robiła za tarczę do pocisków. Co do mutantów to mogli jednak popracować nad tym dłużej. Mieli projekty z poprzednich części i modów. Dlaczego tego nie wdrożyli? Dlaczego nie zaprojektowali czegoś dodatkowego? Bo na pewno wymówka typu nie mieliśmy czasu jest tutaj nie na miejscu. Wystawiłem grze ocenę 5/10 i nadal ją podtrzymuję, co więcej gra zaczyna mnie irytować i nużyć. A to nie jest dobra prognoza w dłuższej perspektywie czasu.

  • Sad 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Odnośnie gunplayu, to przeciwnicy mają wallhacki :E Dokładnie wiedzą, gdzie jestem, dokładnie wiedzą, gdzie rzucić granat nawet jak się od nich oddali. Osłony prawie nie istnieją. Stealth nie działa.  W mutanty to trzeba władować tony ołowiu. Zero balansu.

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Jaycob napisał(a):

Odnośnie gunplayu, to przeciwnicy mają wallhacki :E Dokładnie wiedzą, gdzie jestem, dokładnie wiedzą, gdzie rzucić granat nawet jak się od nich oddali. Osłony prawie nie istnieją. Stealth nie działa.  W mutanty to trzeba władować tony ołowiu. Zero balansu.

Dokładnie tak jest. W poprzedniej odsłonie mieliśmy poziom głośności i na tej podstawie przeciwnicy mogli nas usłyszeć i wiedzieć o naszej obecności. Tutaj tego nie ma. Skradam się na kuckach do jakieś pierwszej lepszej stodoły. Idę koło ściany, a mięsacze radośnie wybiegają ze stodoły i mnie atakują. Balans mutantów tutaj tragedia. Chimera nie do zabicia. Dodatkowo nie zrobili stref gdzie potencjalnie może pojawić się pijawka. Teraz może być wszędzie i czasem gęsto jest i 2 lub 3 na początkowych etapach. Tragedia. co robi standardowo nasz przeciwnik humanoidalny? No co oddaje strzał i od razu wali granatem. Nawet jak jesteś gdzieś na silosie tylko po to aby granat się od niego odbił i wylądował wybuchający mu na łbie. Takie jest AI tutaj. Wykończyć w ten sposób można grupkę bandytów. AI nie radzi sobie z określeniem wysokości na której się znajdujemy. Dla nich to teren płaski i uj.

Edytowane przez Strilok
  • Upvote 2
Opublikowano
18 minut temu, Strilok napisał(a):

@azgan to prawda gra ma świetnie zaprojektowane miejscówki co może naprawdę się podobać. Ale co z tego jak ten świat nie żyję. Nie widać tam praktycznie życia. Wszystko co może się tam wydarzyć jest oskryptowane i zazwyczaj w momencie gdy zbliżamy się do znaczniki misji.

Dalej bardzo ubolewam nad tym A-Life gdzie szumnie zapowiadali rewolucję w tym aspekcie, a mamy klapę. Takie zwiedzanie świata w którym nic ciekawego się nie dzieje w pewnym momencie nuży. Na duży plus mapa bez doczytywania. Feeling strzelania i od biedy można powiedzieć że fabuła. I to jest praktycznie tyle z plusów. Z minusów optymalizacja, bugi, bugi i jeszcze raz bugi, które są do przeżycia. Jednak powtarzanie poprzednich błędów z poprzedniej odsłony że nie możesz wykonać misji fabularnej to klapa całkowita. Moim zdaniem krok wstecz względem poprzednich odsłon. Może i dostosowali oprawę do dzisiejszych standardów, chociaż moim zdaniem można było więcej wyciągnąć z UE5. O AI nie wspomniałem. Nie ma to jak podczas strzelaniny wskoczyć na samochód aby mutanty nie miały pojęcia gdzie jesteśmy. Od razu chowają się lub rozpraszają. Pijawka krążyła wokół samochodu podczas gdy ja ją normalnie z shootguna porobiłem. Nie próbowała wskoczyć na samochód. Biegała radośnie sobie i robiła za tarczę do pocisków. Co do mutantów to mogli jednak popracować nad tym dłużej. Mieli projekty z poprzednich części i modów. Dlaczego tego nie wdrożyli? Dlaczego nie zaprojektowali czegoś dodatkowego? Bo na pewno wymówka typu nie mieliśmy czasu jest tutaj nie na miejscu. Wystawiłem grze ocenę 5/10 i nadal ją podtrzymuję, co więcej gra zaczyna mnie irytować i nużyć. A to nie jest dobra prognoza w dłuższej perspektywie czasu.

Świt jest martwy i to czuć, biegasz jak po makiecie Zony. W poprzednich częściach eksploracja była ciekawsza, na każdym kroku coś się działo zaskakującego przez co gameplay był bardziej urozmaicony i nie było to tylko latanie od znacznika do znacznika żeby z kimś pogadać. Niestety S.T.A.L.K.E.R 2 pod tym względem to jest regres i spore rozczarowanie a to był jeden z bardziej wyróżniających elementów. 

Opublikowano

Odnośnie skradania się to podczas loadingu widać te różne podpowiedzi i natrafiłem na jedną, która sugerowała by podkradać się podczas deszczu co czyni nasze kroki niesłyszalnymi dla przeciwników.

 

Wychodzi na to, że miało być skradanie ale chyba coś nie pykło skoro została podpowiedź podczas loadingu, a faktycznie w grze to nie działa. :E 

  • Haha 2
  • Upvote 1
Opublikowano
20 minut temu, Jaycob napisał(a):

Odnośnie gunplayu, to przeciwnicy mają wallhacki :E Dokładnie wiedzą, gdzie jestem, dokładnie wiedzą, gdzie rzucić granat nawet jak się od nich oddali. Osłony prawie nie istnieją. Stealth nie działa.  W mutanty to trzeba władować tony ołowiu. Zero balansu.

Szkoda nawet to komentować co zrobili z AI a raczej praktycznie jego brakiem gdzie walka stanowiła wyzwanie nie dlatego że przeciwnicy byli gąbkami na pociski mającymi wallhacka 

 

 

Już pomijam to że nie pojawiali się z dupy za plecami w promieniu 50m bo tak :E

  • Like 2
Opublikowano

Całe GSC Game World. Tworzą grę całą dekadę i nigdy choć w połowie dopracowaną. Zawsze coś. Przy pierwszej części zwalili na wydawcę THQ że ich popędzał i nie ukończyli całego projektu. Teraz widać że mamy mapkę z połowicznie działającą fabułą i questami. Ale każdy inny system leży i kwiczy jak mięsacz w oborze :D

Opublikowano
2 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Poziom GP zachowany. :E Widać jak MS stara się o swoje studia, aby tylko gra była w GP, a w jakim stanie to już nikogo nie obchodzi. :E

Ostani dobry tytuł od Microsoftu to były Gearsy 5 i Forza Horizon 5 a później zaczęło się Redfall, Starfield, Forza Motorsport, Microsoft Flight Simulator 2024, S.T.A.L.K.E.R 2 jedynie Call of Duty: Black Ops 6 w miarę dowieźli ale też z problemami :E

Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, azgan napisał(a):

Ostani dobry tytuł od Microsoftu to były Gearsy 5 i Forza Horizon 5 a później zaczęło się Redfall, Starfield, Forza Motorsport, Microsoft Flight Simulator 2024, S.T.A.L.K.E.R 2 jedynie Call of Duty: Black Ops 6 w miarę dowieźli ale też z problemami :E

 

A Spencer liczył, że to będzie gra roku. :lol2:

 

Śmieją się z Soniarzy, że ich exy to samograje, ale szczerze wolę 100x bardziej ich gry (większość z nich) niż te MS. Przynajmniej na premierę nie ma takich cyrków. :)

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Jaycob napisał(a):

Elitarny żołnierz, a nie potrafi przez murek przeskoczyć. :E

Ale po co jak inne S.T.A.L.K.E.R.Y same wbiegają pod lufę? Dopasowali gameplay pod AI 😆 i wszystko się zgadza, tak ma być 😉.

 

 

 

Edytowane przez azgan
  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano
19 minut temu, caleb59 napisał(a):

Odnośnie skradania się to podczas loadingu widać te różne podpowiedzi i natrafiłem na jedną, która sugerowała by podkradać się podczas deszczu co czyni nasze kroki niesłyszalnymi dla przeciwników.

 

Wychodzi na to, że miało być skradanie ale chyba coś nie pykło skoro została podpowiedź podczas loadingu, a faktycznie w grze to nie działa. :E 

No nie dziala skradanie, bo podchodzilem podczas deszczu, jeszcze pioruny dokładały swoje a i tak mnie usłyszeli, trochę mi to przypomina umiejętności w Cyberpunku na premiere i słynne zabójstwa z wody gdzie w grze nie mieliśmy nawet takiej możliwości  :E 

  • Upvote 4
Opublikowano
49 minut temu, Strilok napisał(a):

@azgan to prawda gra ma świetnie zaprojektowane miejscówki co może naprawdę się podobać. Ale co z tego jak ten świat nie żyję. Nie widać tam praktycznie życia. Wszystko co może się tam wydarzyć jest oskryptowane i zazwyczaj w momencie gdy zbliżamy się do znaczniki misji.

 

Kilku stojących NPC zabija CPU to się nie da inaczej ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


×
×
  • Dodaj nową pozycję...