Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
27 minut temu, Isharoth napisał(a):

A, bo ja zrozumiałem że dostałeś dopiero ostrzeżenie o emisji (czyli dopiero zrobiło się czerwono). Wtedy powinieneś móc jeszcze zdążyć spokojnie dobiec bo to dość blisko. A jak daleko pokazuje ci najbliższy cel do ewakuacji? Jesteś obciążony? Jeśli tak to wywal co zbędne. Chimera może raz czy dwa cię draśnie, ale doleczysz się i powinieneś dać radę uciec. :)

cofnąłem save do wyłączenie ostatniej wieży i pobiegłem odrazu w stronę nory.

 

Ani himery ani emisji ... :E

 

  • Like 1
Opublikowano
8 godzin temu, JeanPepin napisał(a):

Przewodnicy o kant dupy, 

  Pokaż ukrytą zawartość

zwłaszcza po akcji na wyspie, kilku jest niedostępnych

 

Nawet jak są dostępni, to nie prowadzą tam gdzie misja tego wymaga :(

7 godzin temu, Send1N napisał(a):

A to jak na ciebie to faktycznie podejrzane, pewnie masz tego buga że nie możesz w pewnym momencie pójść dalej xD :P 

(Znajomy ma coś takiego mówię serio)

Też miałem, ale po patchach jest już ok, mody wywaliłem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • To nie ma co zazdrościć, tylko trzeba spróbować ogarnąć temat. Problemu nie zlikwidujesz, ale idzie sporo ogarnąć. Wiem z własnego przykładu.   
    • Jest, a jezeli chodzi o celowanie to ustaw sobie celownik laserowy jak bedziesz mial problemy z celowaniem. Ja przechodzilem HL2 jak mialem 22 lata. Powrot do gry po 20-latach w VR az mnie wzruszyl.   https://youtu.be/8ZF9HONZ9-A?si=eFdnhArGNeAk7mUX
    • Wiesz co, ze swojego doświadczenia, powiem tak, kiedyś próbowałem klonować hdd, na ssd, jestem trochę ogarnięty, wiec net i poradniki, gdzieś coś nie pykło i koniec, końców, zrobiłem czystą instalację, wyszło mnie szybciej niż szukanie, co poszło nie tak itp itd. A pomysł z adapterem z ali to też bym powiedział że średni... z jakością u nich różnie bywa, a raczej byś niechciał jakiejś awarii podczas kopiowania  Mówię jako człowiek co woli na zimne dmuchać. Ile programów posiadasz na tym dysku że musisz klonować? Ze wszystkich korzystasz? Bo często się słyszy że nie chcę formata, bo później wszystko trzeba na nowo instalować... a później się okazuje że 90% programów jest w ogóle nie używana  
    • Lubię gdy VR oferuje płynne przejście między trybami stojącym, siedzącym + wyborem stylu przemieszczania się, ale to HL:A mnie rozpieściło. W modach zgaduję że jest to samo? Tematem interesowałem się na bieżąco koło premiery HL:A i wtedy wyrobiłem sobie zdanie że mnie to nie interesuje, no ale sprawdzę szybciej  Akurat czekałem na doładowanie kontrolerów. HL2 znam bardzo dobrze, bo to jedyny fps którego tyle razy przechodziłem, ale jednocześnie mniej chce się do niego wracać po latach.   Kolejny tytuł sprawdzony z mojego ulubionego gatunku bullet hell - Yuki. Niestety, jestem rozpieszczony powierzchowną znajomością genialnie złożonego Touhou,  głównie 6-9 i beznadziejną muzykę, która nie jest dobrze zgrana z akcją na ekranie od razu poczuję. Losowość przeszkód i przeciwników wydaje się dobra, do czasu aż człowiek zda sobie sprawę, że wtedy brakuje umyślnego projektu i sposobności do synchronizacji muzyki.... Losowe elementy byłby by dobre, ale nie całość... Co za spartolony projekt, gdzie na dodatek przeciwnicy wyglądają bardzo podobnie, a niektórzy identycznie a robią co innego. Natomiast idea Bullet Hell w VR jest świetna, nawet mimo ogromnego partactwa w założeniach mógłbym do tego wracać..., gdyby nie marnowanie mojego czasu kolejny  elementem z nowoczesnego podejścia - odblokowywane wzmocnienia po śmierci. Nienawidzę tego w takich grach, wolę od razu mieć pełnię możliwości, odblokowywaną w czasie przechodzenia poziomów. Taki szajs powinien być oddzielnym trybem. Nie cierpię wciskania roguelike, gdy nie ma to sensu lub z braku chęci do zaprojektowania poziomów. I znowu "geniusz Valve", ich mini gierka statku z The Lab jest dużo bardziej przemyślana. Statek można przekładać z ręki do ręki, bez użycia zakichanych ustawień z menu i to w czasie przechodzenia poziomu! Wystarczy skopiować ich pomysł!  Przeciwnicy robiący co innego, wyglądają inaczej. Poziomy są zaprojektowane, a nie losowe. Brak tekstu w środku walki, bo po licho mi SAME NAPISY, bez nagranych dialogów, gdy mam przed sobą dziesiątki pocisków i przeszkodę do ominięci z pilnowaniem utrzymania widoczności dla uników. I co tam jeszcze.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...