Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No nie ma, a przynajmniej nie w wymagających miejscach. Gra działa jak gówno gdy tam trzeba się posiłkować DLSS i FG, aby osiągnąć ~100fps+ przy skalowaniu do 4k :E

 

6 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Ja napisałem jak działa to u mnie. Ty, że to bzdury i tak nie działa. Na co przytoczyłem testy, które potwierdzają, że tak jest i tyle. 🤷 Chcesz biegać z pochodniami to biegaj ale już sam. ;)

 

Testy to ja ci pokazałem jak sam nie potrafisz ogarnąć :E Indiana i to z RTGI średnio 103fps w 4k, Stalker 2 wykastrowany nawet z cieni od latarki, zero RT 56fps średnio :E z czym do ludzi?

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
22 minuty temu, PaVLo napisał(a):

Co oni teraz tacy aktywni z tymi poprawkami :E

 

 

Zrzutekranu2024-12-20191747.png.a39cdc4bf0d32f288746147da0e908fb.png

 

 

I znów 126GB do przemielenia :woot:

 

Zrzutekranu2024-12-20192436.png.78c42bd3dcb90b0a19500d2513342cd6.png

 

// EDIT

Patch 1.1.2

Just before the holiday weekend, even more fixes were made for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. These are addressing the most recent issues with the game. Thanks a lot for your continuous feedback and reports on the “anomalies” you found in the Zone. Together, we are making the Zone a better place.

 

 

List of recent changes:

 

Fixed some issues with shader compilation being stuck, leading to infinite wait time or crash.

Fixed some issues with loading saves.

Fixed a crash, that occurred during exiting the game

Added the functionality of back-up saves, that will be saved and stored automatically and last for 4 days (For PC only).

 

You can find the back-up saves here: C:\Users\%username%AppData\Local\Stalker2\Saved\Backup

a u mnie taka przypadlosc, mam na dysku wolne 240GB, patch chyba 110GB, a STEAM krzyczy, ze nie ma miejsca na dane... owszem, na C mam mniej niz 100GB, czy STEAM pobiera temporary do folderu na C, po nocy wczoraj próbowalem tego poszukac, ale nie ma nic w steam ze tymczasowo pobiera na C.. 

jazda na maksa ostatnio :D

  • Haha 1
Opublikowano
2 minuty temu, lukadd napisał(a):

Testy to ja ci pokazałem jak sam nie potrafisz ogarnąć :E Indiana i to z RTGI średnio 103fps w 4k, Stalker 2 wykastrowany nawet z cieni od latarki, zero RT 56fps średnio :E z czym do ludzi?

Ale co Ty za dziwne fikołki teraz robisz? Co mnie Indiana interesuje? Zarzucasz jakieś farmazony, że gra nie lata w tych 120 a wszystkie testy pokazują, że lata. Jak juz zaznaczyłem wcześniej z DLSSQ i FG mam te 120 klatek. Jak chcesz to podważać to pokaż testy w takich ustawieniach. 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Ale ty jesteś nieogar :E

 

Te 100fps generowane z fejkowymi klatkami + skalowaniem rozdzielczości z 1440p można sobie w dupę wsadzić w Stalkerze 2. To jest tragedia, a nie złoto. Na 4090 :rotfl2:

 

Indianę masz jako przykład 100fps+ w natywnym 4k i jeszcze z RTGI to jest dobre działanie gry :E

Edytowane przez lukadd
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co sobie znowu ubzdurałeś. Ja cały czas piszę, że te twoje 100fps z fejkowymi klatkami + jeszcze wspomaganie się do tego DLSS'em w tej graficznie okrojonej grze, bez grama RT to gówno totalne i tragiczne działanie, a nie działanie jak twierdzisz jak złoto :rotfl2:

 

To w takiej oprawie powinno latać 100fps + w natywnym 4k i wtedy można by powiedzieć, że jest OK. Ale dalej nie złoto, bo to, że nawet cieni nie ogarnęli od latarki dla klimatu to parodia :E

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

Fajnie, ten nowy, nowy pacz miał powodować braki zwisu gry przy kompilacji shaderów. No więc od 5 minut nie ruszyło milimetra :D 

PS. tak jak pisałem kiedyś, właściciele 4090 powinni mieć zakaz pisania o grach, w ogóle. Chyba, że tylko negatywnie, że na karcie za 8-10k gra w natywnych 4K nie daje zawsze 60fps+ ;) 

  • Haha 4
Opublikowano
4 minuty temu, Crew 900 napisał(a):

Dlss i FG to jest rak bo spowodowało lenistwo oraz brak optymalizacji w grach.

Niestety ale taka jest dziś smutna rzeczywistość. Osobiście już się z tym pogodziłem, że dziś mało jaka gra jest w stanie utrzymać te 120 klatek bez wspomagaczy.

Opublikowano (edytowane)

[SystemSettings]
r.PSOWarmup.WarmupMaterials=1

C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Local\Stalker2\Saved\Config\Windows

Dzięki temu nie ma ładowania shaderów co uruchomienie.

plik stworzyć Engine.ini i to w nim dodać.

lub dodać do pliku

GameUserSettings

Edytowane przez Crew 900
  • Like 1
Opublikowano
3 minuty temu, Crew 900 napisał(a):

Dlss i FG to jest rak bo spowodowało lenistwo oraz brak optymalizacji w grach.

Z jednej strony tak, z drugiej są osoby, którym to ratuje dupę, bez wyraźnego pogorszenia oprawy. Jak zwykle, plusy i minusy. Na pewno takie gry podkreślają jak niewiele sensu jest obecnie w kupowaniu kart za grube tysiące, jeśli i tak nie ma jak wykorzystać ich możliwości. Bo chcąc nie chcąc jedziesz na generatorze.

Opublikowano
1 minutę temu, Vulc napisał(a):

Z jednej strony tak, z drugiej są osoby, którym to ratuje dupę, bez wyraźnego pogorszenia oprawy. Jak zwykle, plusy i minusy. Na pewno takie gry podkreślają jak niewiele sensu jest obecnie w kupowaniu kart za grube tysiące, jeśli i tak nie ma jak wykorzystać ich możliwości. Bo chcąc nie chcąc jedziesz na generatorze.

A te ratowanie "dupy" to wynika z... :E

Opublikowano
2 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Ci idioci z GSC zepsuli grę, w końcu i mnie po tym dzisiejszym patchu 7.6GB dopadł bug z shaderami, stanął postęp ładowania i tyle.

Przed chwilą umieściłem rozwiązanie ;] 

Opublikowano
7 minut temu, Crew 900 napisał(a):

A te ratowanie "dupy" to wynika z... :E

Niektórzy mają za słabe karty w stosunku do gry, więc mogą sobie podbić klatki, żeby zagrać jak człowiek. Nie zawsze jest to wynik partactwa.

Opublikowano (edytowane)

Normalnie tak to powinno działać, ale w tym przypadku z powodu partactwa devów ta gra działa z FG i obniżeniu renderowania rozdzielczości przez DLSS w takim fps w jakim powinna normalnie działać natywnie bez wspomagaczy. Tak to spartolili :E

 

Ogólnie nie wiem co tam za idiota wpadł na pomysł przesiadki z UE4 na UE5 w trakcie tworzenia gry gdzie ci ludzie nie mieli na to czasu, ani totalnie ogranięcia, aby temu sprostać.

 

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
5 minut temu, Vulc napisał(a):

No tutaj nie ma za bardzo o czym dyskutować. Można ten tytuł dawać jako przykład, bo w sumie nie pamiętam innej produkcji z ostatnich lat, gdzie był taki kabaret.

CP2077. :E

Opublikowano

Dlatego brałem RTX kosztem nawet 6700xt z 12gb vram, bo wiedziałem, że DLSS>FSR i tak liczyłem się z tym, że będę ratować fpsy takim sposobem, to zawsze DLSS da mi "lepszy" obraz("lepszy" bo wiadomo, że nie zawsze jest idealnie w porównaniu do natywnego, ale nadal robi robotę względem FSR) zaś tutaj mamy grę, która niewiele daje do poprawy, jej stan jest taki, że najdroższe karty muszą się ratować FG bo DLSS nic im nie pomoże, co też ukazuje jak to jest mówione "partactwo, nieudacznictwo w UE5". Wepchali się na minę i pewnie rok, jak nie dłużej zajmie im wyjście z tego szamba, o ile uda się im wyjść, bo smród może się ciągnąć za nimi, oby tylko się to udało jak ma miejsce z No mans Sky, zostaje mi tylko życzyć im  i nam by zrobionego z tego drugie "no mans sky"(nie grałem, jakby co).

 

  • Like 1
Opublikowano
18 minut temu, Vulc napisał(a):

Niektórzy mają za słabe karty w stosunku do gry, więc mogą sobie podbić klatki, żeby zagrać jak człowiek. Nie zawsze jest to wynik partactwa.

A to wynika z... ze słabej optymalizacji wynikającej z lenistwa programistów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...