Jaycob 1 934 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca 8 minut temu, Isharoth napisał(a): Widziałem że ktoś jakąś ciężką bronią przeciągał po całym grzbiecie smoka i wyglądało to bardzo widowiskowo. Na pewno ciężką? Dual Blades mają specjalny atak podczas zadawania ran: Bardzo widowiskowo to wygląda. Prawie jak Generalnie te ataki na rany są OP, nie wymagają żadnego skilla. 31 minut temu, Isharoth napisał(a): Co do endgame to na pewno cały czas będą coś dodawać. Dlatego ja się nie śpieszę, dopiero 25h mam nabite na Steam. Oby, bo coraz łatwiej zaczyna się robić. Pierwszy update w kwietniu. Podobno w poprzednich grach były jeszcze wyższe rankedy. Ja pogram sobie do 20 marca, bo Xeno wychodzi, a potem się zobaczy... 1 1
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca (edytowane) @JaycobNie mow hop End game ma ciekawego, hartowanego bossa. Po spotkaniu z nim, mysl "bo coraz łatwiej zaczyna się robić", pojdzie w zapomnienie Edytowane 10 Marca przez RTXnietylko4060tiUSER
Isharoth 597 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca @Jaycob Możliwe że to dual blade. Też na jakimś gifie się to przewinęło, tylko w innym miejscu. Fajnie to wygląda. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca 4 godziny temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): @JaycobNie mow hop End game ma ciekawego, hartowanego bossa. Po spotkaniu z nim, mysl "bo coraz łatwiej zaczyna się robić", pojdzie w zapomnienie Nie mówię, że jest bardzo łatwo. Używam regularnie apteczek, ziółek, buffów na pancerz i atak, i nie raz uratował mnie ten kotek (swoją drogą jest bardzo pomocny i szybko reaguje). Zdarzają mi się nawet omdlenia. Po prostu zacząłem skracać czas potrzebny na pokonanie bestii. Na początku męczyłem się nawet 29 minut, a teraz schodzę do 12 minut na 7-gwiazdkowych. 4-5-gwiazdkowe robię już w 5 minut, a wczoraj udało mi się pobić rekord do 4 minut. Chodzi mi o to, że twórcy powinni stale dostarczać nowy content, aby gracze mieli motywację do grindowania materiałów i ulepszania swojej postaci.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca (edytowane) @JaycobJest taki temperowany potworek ktory potrafi zabic na hita, pewnie jeszcze go nie widziales. Niestety to tylko jeden przypadek taki, w przyszlosci bedzie tego wiecej. Edytowane 10 Marca przez RTXnietylko4060tiUSER
Jaycob 1 934 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca Walczyłem już 3 razy i nie zginąłem na hita, ale nie pamiętam, czy był temperowany. Mogę potwierdzić, że to jeden z trudniejszych bossów, jeśli nie najtrudniejszy w całej grze.
Amphilyon 8 Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca (edytowane) W dniu 9.03.2025 o 22:06, Jaycob napisał(a): Oby, bo coraz łatwiej zaczyna się robić. Pierwszy update w kwietniu. Podobno w poprzednich grach były jeszcze wyższe rankedy. W MHGU byl taki ukryty G-rankowy quest niby najtrudniejszy na zdobycie 3 poziomu olejku na miecz i tarcze i tam walczylo sie na raz na mapie z wqrwionym Hyper Silver Rathalosem & Hyper Gold Rathianem ktore na prawde nie dawaly odpoczac chwili, nawet jak sie z mapy uciekalo zeby je rozdzielic a przyjecie 2 hitow to byl zgon niezaleznie juz od setu bo to byl daleki end-game PS ogolem to od World to ta seria to sie zrobila dosc mocno casual friendly bo z waskiego dosc grona/gatunku weszla mocno w mainstream, co dla veteranow serii nie koniecznie wyszlo na dobre Dla mnie to na duze konsole niech sobie tak bedzie, ale na handheldy to niech trzymaja sie lepiej bardziej hardkorowych starszych odslon niz isc w tanie efekciarstwo i splycanie mechanik albo dodawanie takich ktore mega ulatwiaja PS: kupilem MH Rise + Sunbreak za stowe na Steam i sobie leniwie przechodze xd Niebo a ziemia w stosunku do tego na switch, w sensie 100+ fps i ostry obraz robi robote, a gra mimo lat dalej wyglada fajnie i ma swoj styl/klimat Edytowane 12 Marca przez Amphilyon 1
Reddzik 2 762 Opublikowano 13 Marca Autor Opublikowano 13 Marca Powiem tak, jestem po 1 ubiciu stwora, tego z bety, pogram jak wrócę, na razie nawet spoko to działa jak na moje potrzeby. Detale Ultra + wyłączone blury, winiety itp plus bez FG i tekstury Wysokie, pisaliście, że problem powoduje paczka tekstur, więc jej nie ściągałem. W porównaniu do Ryzena 5600x jest to przepaść, taki niesforny Ryzen 7700 jak na razie robi robotę i jestem zadowolony z tej przesiadki. Za 100zł to żal było nie wziąć, nawet jak jest w takiej, a nie innej jakości ta gra. Broń, a tak na prawdę 2in1. miecz+ tarcza i opcja zmiany w topór, szukałem czegoś czym jeszcze nie grałem w MH. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca 2 godziny temu, Reddzik napisał(a): Broń, a tak na prawdę 2in1. miecz+ tarcza Także tym teraz gram. Lubię to bardziej niż młot. Ma tak dużą mobilność, że można cały czas trzymać się blisko bestii, a do tego świetnie nadaje się do szybkiego otwierania ran. 1
Phoenix. 4 712 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca 3 godziny temu, Reddzik napisał(a): W porównaniu do Ryzena 5600x jest to przepaść, taki niesforny Ryzen 7700 jak na razie robi robotę i jestem zadowolony z tej przesiadki. COS WIECEJ NAPISZESZ O ROZNICACH ??
Reddzik 2 762 Opublikowano 13 Marca Autor Opublikowano 13 Marca Godzinę temu, Phoenix. napisał(a): COS WIECEJ NAPISZESZ Co do Hogwarts Legacy, teraz mogę mogę włączyć RT, mimo, że nadal grafika nie ma maksymalnego użycia(gpu usage) to fps są normalne, nic zbytnio nie zamula, a włączenie FG daje nawet 150fps-(miejsce gdzie aktualnie jestem w grze). Na Ryzenie 5600x miałem 40-50% użycia GPU i fpsy gorsze niż bez RT, stutter, dropy fps, ściny, dlss dlaa czy jakość, balans nie poprawiało sytuacji, grywalne było tylko bez RT, a FG nawet nic nie dawało jak proc nadal był hamulcem, nadal ściny, freezy przy gwałtownym ruchu kamery itp. Co do gry z tematu, benchmark ultra + DLSS jakość(na starym dlss3) wynik 100.74fps vs 81.50fps, co daje ponad 20% przewagi. Screen z gry na 5600x wersja beta + DLAA=63fps. z DLSS jakość miałem ok 50fps. Wszystko bez FG, aktualnie mam zrobione uv, ale zapewne nie powinno to aż tak rzutować na wyniki, mimo niższego zegara. Pełna wersja gry. Może nieidealnie ustawiona kamera, ale to te same ustawienia ale DLSS 4 jakość. DLAA daje mi 71fps(DLSS4 zjada kilka fpsów względem DLSS3). Ogólnie przebieżka po tym całym obozie mam te 80fps+ z dlss4 jakość, użycie gpu jest stabilniejsze, dużo wyższe, nie spada do 60%, cała gra jest przyjemniejsza, zero ścin czy uczucia spadków fps. W czasie walki nie mam dropów <60fps(wtedy grałem z DLAA, by odciążyć CPU), teraz jest ponad 80fps. Gdy włączę FG potrafi zbliżać się do mojego limitu fps, tj 175. Teraz dając DLSS jakość, balans zwiększa fpsy, wtedy z racji bootlenecka pogarszał się komfort gry jak i spadały fpsy. Dlatego grałem z DLAA, nie było innej alternatywy. 1
Phoenix. 4 712 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca Zrob sobie uv cpu i pamietaj o dobrych timingach ramu na procku bez 3D kaszy bo to sporo poprawi fps minimalny i stabilnosc Ram na expo na procku bez kaszy to tragedia wydajnosciowa.
Reddzik 2 762 Opublikowano 13 Marca Autor Opublikowano 13 Marca Teraz, Phoenix. napisał(a): Zrob sobie uv cpu Mam ustawione PBO -20, nie testowałem -30. Te -20 sporo poprawia, widać różnicę. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca Pierwszy update dopiero na początku kwietnia: Ciekawe, że nowy potwór będzie silniejszy od tych "hartowanych". 1
Reddzik 2 762 Opublikowano 15 Marca Autor Opublikowano 15 Marca (edytowane) Wszystko działa, więc co mi tam, raz ciach zainstalowałem 60GB tekstur z dodatkowej paczki(DLC), wlazłem do gry w ciągu kilku minut 49fps, dropy, stutter, tnie jakbym nagle wymienił sprzęt na gorszy, wyłączyłem grę i wywaliłem tą paczkę, bo szkoda miejsca. normalnie w obozie mam 70fps+ a tu dropy i ściny, masakra. No co, chciałem się przekonać na własnej skórze, że to jest prawda, że to ona powoduje te wszystkie problemy, bez niej nie mam najmniejszych problemów z grą. Edytowane 15 Marca przez Reddzik
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca (edytowane) @ReddzikBo Ci pewnie te 16gb vramu zaladowalo pod korek i sie dusi W MHW 16gb to jest dobre w 1080P z high-res teksturami Edytowane 15 Marca przez RTXnietylko4060tiUSER 1
Reddzik 2 762 Opublikowano 15 Marca Autor Opublikowano 15 Marca Nie było pod korek, było sporo wolnego, do tego gram z DLSS jakość bez FG i RT, reszta maks. Wyłączone bzdety typu dof, blury, aberracja itd. Gra na nvme.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca (edytowane) U mnie w 1080p gra potrafi wykorzystac okolo 13gb. Widzialem chlopa ktory w 4k na 4090 mial uzyte 22gb, takze jest ciekawie. Edytowane 15 Marca przez RTXnietylko4060tiUSER 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca @RTXnietylko4060tiUSER Miałeś rację - "zahartowany" Gore to prawdziwy kozak. To pierwsza bestia, przy której tyłek się poci. Chwila nieuwagi i można zginąć od jednego ciosu. Jeszcze nie udało mi się go pokonać bez omdlenia.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca (edytowane) @JaycobSolo go trzaskasz? Edytowane 15 Marca przez RTXnietylko4060tiUSER
Jaycob 1 934 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca Tylko raz solo, bo zazwyczaj ktoś dołącza. Goro ma wysokie nagrody do części, więc nie dziwię się. Generalnie szkoda, że tych 7-8* jest tak mało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się