Skocz do zawartości

Monster Hunter Wilds PC/PS5/Xbox Series


Reddzik

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

 

https://store.steampowered.com/app/2246340/Monster_Hunter_Wilds/

 

obraz.png.47ba178a635d2dd24bc48a68f550640a.png

 

Aktualnie otwarta beta na PS5 dla osób posiadających PS+, zaś otwarta beta dla wszystkich platform rozpocznie się 31 października o godzinie 4:00 czasu polskiego i potrwa do 3 listopada.
 

Edytowane przez Reddzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem, wygląda lepiej niż na PS5, ale działa beznadziejnie, wydajność leci na pysk, za przeproszeniem. Nie tylko u mnie, ale jak widziałem to lepsze karty miewają problem, FSR 3.0.3 bo taka jest wersja, jakoś dziwnie działa i jest zabugowane, co pokażę na filmiku, przejście z DLSS Q 53fps na Balans 58fps, zaś wydajność dało mi z 61fps. Gra sama w sobie też nie wygląda ładnie, ale może to też wina pustyni i nie ma co tam ładnie wyglądać. Gdy jesteśmy w obozie, kilka npc na krzyż a fps na poziomie Dragons Dogmy 2, CPU leci pod 60-70%+ a GPU na ok 65%, jak pamiętam liczby a fps waha się między 38-46fps coś w ten deseń, identycznie jak DG2.

Grafa w ogóle się nie poci, jak i nie ciągnie Watów pod korek. Kompilacja shaderów trwała ok 9min

20241101154810_1.thumb.jpg.d2e0fba94586c21b8c433d11d2f4177b.jpg

 

20241101143414_1.thumb.jpg.f2722c7fe69a20794a9aaf3b06a0b718.jpg

 

20241101153227_1.thumb.jpg.b0148bc9a7d0cfe09fe493770f7726c5.jpg

 

A tu problem z FSR 3.0.3 FG (wersję FSR pokazuje w menu)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie shadery się kompilowały 7 min. Ogólnie obserwacje mam podobne, z GPU pokroju mojego raczej trzeba grać z oszukiwaczami jak DLSS. Też jak w Dragon's Dogmie 2 czasami czuję "masło" ruszając myszką. W obozie FPSy nieźle lecą, u mnie z ~70-80 do 45 (preset high z wyłączonymi bloomami, DoF etc.) DLSS Quality. Jeszcze zdarzyło mi się 1-2x mieć losowy spadek poza obozem, też zużycie GPU spadło, CPU skoczyło.

 

mhw-1.thumb.png.c869a0fb0a71ee02b110fc4c44de9bf6.png

 

image.thumb.png.9a7e6d2079727e12e4da9023a962fa64.png

 

Ostatni Monser Hunter, w który grałem to MH: World (podstawka) i nie wiem czy część zmian była już wcześniej, ale na plus:

  • nasz hunter w końcu coś mówi, a nie tylko stęka
  • Alma jest dużo lepszym Handlerem, chodzi też z nami, komentuje, w końcu jest ten element badawczy
  • Seiket też fajny dodatek, chociaż sterowanie jest dla mnie nieintuicyjne (domyślnie chodzi, trzeba przytrzymać przycisk, żeby przestał)
  • tutoriale moim zdaniem lepsze niż w Worldzie
  • focus mode + rany

Z minusów:

  • HUB jest mały (może to się zmieni później w fabule/przy pełnym wydaniu)
  • liczyłem, że będzie wyglądać lepiej :/
  • wydajność
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...