Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Zaczyna się od 46 sekundy, fajny podgląd na to jak może wyglądać Wiesiek 4. Jest to zrobione na najnoweszej wersji Unreala czyli 5.5

 

Unreal Engine miał być dla obecnych konsol a prawda jest taka, że to będzie silnik dla Playstation 6 i koljnego Xboxa bo dopiero tam rozwinie skrzydła. O PC nie ma co wspominać bo przed premierą next-genów dostaniemy jeszcze RTX 6090, więc tutaj o moc nie trzeba się martwić:)

Edytowane przez Spychcio
Opublikowano (edytowane)

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
Opublikowano
4 godziny temu, caleb59 napisał:

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

Pewnie się z tym problemem wyrobią do premiery PS6 (końcówka 2027r.)🙃

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, caleb59 napisał:

losowe crashe w zależności od gry

To chyba raczej nie kwestia silnika, a kompów ludzi i ich pseudo testów stabilności np takiego ram. Wystarczy tREFI dać ciut za mocno i już będzie sobie czasem wywalać, ale przecież wszyscy mają stabilne 65K-120K 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

UE5 jest totalnie wrażliwy na każdą możliwą niestabilność. 

Edytowane przez PiPoLiNiO
Opublikowano (edytowane)

MegaLights to pewnie opcja specjalnie zrobiona dla CDProjektu i ich CyberPunka2 bo jest tworzony na UE5 tak jak Wiesiek 4.

Świetnie się to zapowiada, silnik rozwija się w dobrym kierunku i daje coraz większe możliwości.

Edytowane przez Spychcio
Opublikowano
21 minut temu, cichy45 napisał(a):

Dla mnie to tragiczna wiadomość. Wszystko na jednym silniku, z takimi samymi problemami z wydajnością i z takim samym wyglądem. No i dlss wymagany w 1080p żeby wyciągnąć 60 FPS.

Obawiam się o Switcha2 i porty na niego:E

  • Upvote 1
Opublikowano

Pamiętam to pierwsze grywalne demo UE5 z 2020r, które było odpalone na PS5 (ta dziewczyna co szła w jaskini a na końcu skoczyła do kanionu i leciała).

Okazuje się, że mamy zaraz 2025r. a silnik dalej jest w powijakach:E  Jednak trzeba przyznać, że z każdą kolejną aktualizacją (UE5, UE5.1...UE5.5.) silnik wygląda coraz lepiej i "trzyma się kupy".

 

To wszystko pokazuje ile czasu i pewnie ogromu zasobów $$$ wymaga stworzenie takiego silnika.

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 30.10.2024 o 21:43, caleb59 napisał(a):

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

 

vcsK1Nj9PFeftwIysLv6cwcPKZod0lz_3CNHDhkESck.webp

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • 1791 pkt dla 6600XT ujdzie czy coś skaszanione mam?
    • Mam problemy z przejściem z monitora starego LCD 19" Samsung 75hz 1440x900  2ms - przyjaznego moim oczom i nie dającego nigdy do dziś negatywnych jakichkolwiek odczuć na moim wzroku , problemy pojawiają się u mnie przy przejściu na monitor LED, miniLED oraz OLED, na moich oczach pojawia się zmęczenie oczu, delikatne pieczenie, szczypanie, obecnie mam OLED 27" MSI na matrycy Samsung 240hz, to porządny monitor, ale jednak nie moge se poradzić z moją nadwrażliwością wzroku na nowe monitory a obecnie na OLED, odczuwam w dalszym ciągu dyskomfort powyższych opisanych objawów, mogę dodać, że miałem podobny wręcz chyba taki sam problem z objawami na oczach przy przechodzeniu z tv starego LCD Samsung full hd na nowy tv neo qled z podswietleniem MiniLED, jest to tv Samsung tam oczy mi się przyzwyczaiły w miesiąc lub nieco ponad miesiąc, ale na poczatku juz zmniejszylem jasność i kontrast i tak probowalem na "chama" przyzwyczajać wzrok, tam się udało, natomiast z przejściem na monitor nie mogę sobie poradzić, może potrzeba więcej czasu ? Ja zawsze na monitorach Samsungach bylem , to samo na telewizorach, obecnie mam monitor MSI, czy może to być winowajcą, że to firma i wypadałoby spróbować monitor Samsung OLED ? Janość w monitorze OLED MSI aktualnym  probowalem rozne opcje jasnosci i kontrastu np. 15% jasność, 15% kontrast, w grach 25% jasność, 25% kontrast, albo 30-40% jasność a kontrast 0% itp. Niestety problem dalej z dyskomfortem i objawami na oczach występuje nadal. Miałem na testach monitor FULL HD Samsung Odyssey, niestety poszedł do zwrotu jak porównałem go do obecnego OLEDa MSI, słaba jakość obrazu z porownaniem do OLEDa , wolalbym zostać na OLED, tylko jak to zrobić. Problem ze przejściem na nowy monitor już ciągnę kilka lat
    • Ja tam już 5k przygotowane na 5070ti mam ale fajnie jakby poniżej 4.5k chodziła.
    • A jeszcze mam pytanko, aktualizowałem dzisiaj sterowniki w programie driver booster, wszystko hula natomiast zauważyłem ze podczas uruchamiania gier teraz na przykład laptop wydaje dźwięk takiego jakby pojedyńczego bzyknięcia (nie wiem jak to nazwać) tak jak podczas uruchamiania mojego laptopa się wydaje, przed aktualizacją sterowników tego nie było. Nie przeszkadza mi to natomiast bardzije ciekawi, co to może być? Czy nowe sterowniki mogą taką zmianę wprowadzić? Podczas podłączania pendrive do laptopa przez USB też takie pojedyńczy dźwięk się wydaje, z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.   Edytuję : Dźwięk ten daje znać podczas ładowania gry w league of legends , podłączaniu pendrive, uruchomiłem przed chwilą inna grę i tego dźwięku nie ma. Czy możliwe że zbugował mi się dźwięk uruchamiania laptopa? ( pojedyńcze niegłośne bzyknięcie, taki jakby rozruch sprzętu).
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...