Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gra ma skopane hitboxy.. Napieprzam gościa stojąc pół metra od niego i nie zalicza trafienia gdzie ewidetnie widać że trafiłem :E

 

Na 6 ubitych bossów zginąłem łącznie 2x w tym raz przez to że animacja picia estusa trwa wieki i nie można jej przerwać... mogli to jeszcze bardziej wydłużyć ;D

  • Upvote 1
Opublikowano

Ja dopiero 4 pokonałem.  

Ale nawalili tych pułapek w niektórych miejscach… Trzeba iść jak po minach i wąskich ścieżkach, a do tego pajączki spadające z góry z trucizną, a po bokach jakaś mgiełka z "zepsuciem”. I serio, mam wrażenie, że każdy wróg wrzuca jakieś statusy. :E 
Ogólnie gra mi się spoko, ale jak wyżej - czasami hitboxy są słabe, a przeciwnicy mają hiper-armor na większość ataków.

Opublikowano

Co oznacza maszynowe? Jak to ma być na zasadzie AI czy translatora to lepiej sobie wziąć słownik i samemu tłumaczyć, kto oglądał jakikolwiek film z napisami robionymi przez translatora(AI raczej też nie podoła, choć nie wiem jak to wygląda) to wie o czym mówię :) 

Opublikowano
12 godzin temu, userKAMIL napisał(a):

Przydałoby się nawet maszynowe spolszczenie jeszcze. Sporo jest tu mechanik i opisów.

Wyciągasz tel > Opalasz Google Obiektyw > Tłumaczenie i skanujesz tekst. :P 

 

1 godzinę temu, slafec napisał(a):

sterowanie (w soulslike :E)

Co jest nie tak ze sterowaniem? 

Opublikowano
14 godzin temu, userKAMIL napisał(a):

Mimo wszystko jeden z lepszych Soulslike na rynku...

Chyba żartujesz bossowie obok problemów z wydajnością to największa bolączka gry, o ile wydajność gry jeszcze zostanie poprawiona bo jest katastrofalna, tak walki z bossami jak beznadziejne są tak beznadziejne zostaną.

Dezajn potworasów może się podobać i należy to pochwalić ale te najważniejsze rzeczy dla gry z tego gatunku jak hitboxy, bossowie są słabe. 

Gra maksymalnie zasługuje na 6/10 to średniak i nic poza tym, a za ten kryminał optymalizacyjny to na teraz ocena 4/10.

Samo szczucie cycem nie wystarczy aby tytuł uznać za dobry.

Opublikowano (edytowane)

@userKAMIL RX 9070 raczej za ziemniaka uznać nie można 

 

Jak Luke Stephens grający na RTX 4090 w 4K ma po 35-40fps wiesz że jest bardzo bardzo źle i spróbuj mi jeszcze napisac że to ziemniak. 

Gra po prostu optymalizacyjnie leży.

 

 

Poczucie płynności ma parszywe, moze pokazywać 90-100fps a ja czuje jakby to było z 60 max 

 

Edytowane przez Frog67
Opublikowano
57 minut temu, slafec napisał(a):

Sztywne/toporne/ociężałe? Na trailerach postać wyglądała na bardziej zwinną, a grafika sugerowała grę AAA.

Grałem zbyt krótko (ledwo co ubity Master Rider), żeby zdiagnozować co dokładnie sprawia wrażenie, że coś jest nie tak.

Szczerze mówiąc, nie za bardzo rozumiem, co masz na myśli. Dla mnie sterowanie jest spoko. Jedynie mam trochę zgrzyt z tym, że dash i bieganie są przypisane do jednego przycisku. 

 

58 minut temu, ODIN85 napisał(a):

A ruch postaci nie zależy od broni?

Nie, nie ma to znaczenia. 

Opublikowano (edytowane)

Ja ybie 300p :E 

 

https://www.ppe.pl/news/376365/wuchang-na-konsolowym-porownaniu-grafiki-360p-na-jednej-konsoli-i-niewykorzystany-potencjal-ps5-pro.html

 

Cytat

W przypadku Xbox Series S mamy tutaj do czynienia wręcz ze skrajnie niskimi wartościami. Według analizy redakcji El Analista de Bits Wuchang działa najczęściej w natywnej rozdzielczości 360p na XSS. Silnik gry potrafi zjechać jednak z rozdzielczością natywną jeszcze niżej, nawet do 300p (w zależności od nasilenia akcji na ekranie).

Nie znaczy to jednak, że sytuacja wygląda diametralnie lepiej na XSX czy PS5. Tutaj również ostrość pozostawia wiele do życzenia, bo obraz skalowany jest najczęściej z rozdzielczości w okolicach 720p. 

Edytowane przez dawidoxx
Opublikowano
3 godziny temu, Frog67 napisał(a):

Jak Luke Stephens grający na RTX 4090 w 4K ma po 35-40fps wiesz że jest bardzo bardzo źle i spróbuj mi jeszcze napisac że to ziemniak. 

Niestety dziś DLSS/FG czy to Ci się podoba czy nie stały się przykrą rzeczywistością. Nie pamietam już kiedy grałem bez aby mieć te 120FPS. Nawet tutaj u mnie w natywnym 4K \FG mam stałe 60FPS ale i tak wybieram DLSSQ i 120FPS.  

3 godziny temu, Frog67 napisał(a):

Poczucie płynności ma parszywe, moze pokazywać 90-100fps a ja czuje jakby to było z 60 max 

Nie wiem o czym Ty tu piszesz chyba, że przez YT to czujesz. U mnie jest mega płynnie. 🤷

1 godzinę temu, Jaycob napisał(a):

że dash i bieganie są przypisane do jednego przycisku

Bieganie samo masz pod „x”

Opublikowano

Pod X używam przedmiotów. 

 

Pierwsza ściana 

Spoiler

Commander Honglan.

Po 2 godzinach i 5 restartach builda w końcu udało mi się go pokonać. Nie znoszę takich skoków trudności, gdzie pierwszych paru bossów to bułka z masłem, a potem nagle taki mur.

Opublikowano

No racja, masz punkt! :D  Pod kółkiem/B (na padzie od Xboxa) też jest bieg, nawet w ustawieniach tak jest napisane:

Zrzut-ekranu-22.png
"Dodge/Sprint":boink:

Ten bieg także mógłby być szybszy. :E 

Ogólnie przydałoby się więcej QoL w tej grze. Na przykład, dopiero po paru walkach z bossami wyskoczył mi tutorial, że można szybko przełączać się na czary i przedmioty, trzymając Y/trójkąt albo X/kwadrat. No lepiej późno niż wcale, ale mogli to od razu dać. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Muszę powiedzieć, że na początku nie byłem przekonany co do tej gry, ale po zdobyciu paru broni i rozwinięciu trochę postaci gra wciągnęła mnie na całego. Bieganie z włócznią i okładanie wszystkiego dookoła daje sporo frajdy :cool:

  • Like 2
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...