Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamówiłem pamięci RAM z Xkom (Fury Renegade 2x32GB DDR5 6000)

Dzisiaj została odebrana paczka z paczkomatu Inpost i niestety z tego co widzę ktoś chciał się do niej dobrać, bo widać celowe przecięcie. Przecięta koperta i kartonik. Dzwoniłem na infolinię Xkom i konsultant powiedział, że można zgłosić zwrot lub wymianę na inny.
Co proponujecie zrobić, zostawić je bo raczej kostki są ok, czy skorzystać z możliwości zwrotu i wymiany na inną?

 

xcbum7B.jpg

 

eduZe7M.jpg

 

Z4FkR35.jpg

Opublikowano

Sprawdź organoleptycznie jeżeli nie będzie uszkodzeń mechanicznych to je sprawdź.

Jak będę cyknięte to oddasz.

Jakość Inpostu i DPD wyraźnie spadła w ciągu w ostatnich miesięcy - giną paczki, masakrują je w transporcie i opóźnienia w dostawach.

Opublikowano (edytowane)

Zamówiłem, bo nagle cena skoczyła o 100, a w koszyku nadal miałem po starej, z aktywnym kodem. Prześpię się z tym i zadecyduję czy wymieniać czy zostawić, bo raczej wewnętrzny blister nie ucierpiał. Przecięcie jest 2cm od rogu, a potem głęboka rysa. Sprawdziłem blister swoich 2x16 i wątpię, aby doszło to do zadrapania modułów kości.

Edytowane przez PaVLo
  • Like 1
Opublikowano
7 godzin temu, sideband napisał(a):

Sprawdź organoleptycznie jeżeli nie będzie uszkodzeń mechanicznych to je sprawdź.

Jak będę cyknięte to oddasz.

Jakość Inpostu i DPD wyraźnie spadła w ciągu w ostatnich miesięcy - giną paczki, masakrują je w transporcie i opóźnienia w dostawach.

Jak zwykle zależy od regionu. U mnie to najsolidniejsze firmy.

Opublikowano (edytowane)

 

4 godziny temu, ryba napisał(a):

Jak jest propozycja wymiany na inna sztuke, to bym sie nie zastanawial nawet :) zawsze lepiej miec cale pudelko na przyszlosc, niz rozwalone.

Tak, konsultant zaproponował jedno z rozwiązań. Jest też taka opcja w zgłoszeniu zwrotu, wymiana. Plomb nie ruszałem, więc wszystko fabryczne, chyba skorzystam z tej opcji, zawsze to człowiek spokojniejszy :kwasny:

4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Jak zwykle zależy od regionu. U mnie to najsolidniejsze firmy.

U mnie jeździ każdy, a najgorzej wypada DPD, który nie dostarcza przesyłek, pisząc że "nie zastano nikogo w domu" chociaż człowiek cały dzień siedzi :cenzura::cenzura: Zresztą widać po ich flocie, jakimi różnymi gruzami jeżdżą.

 

OperaZrzutekranu_2024-11-17_090109_www.x-kom_pl.png.6abd0dde38c61776c7151a0debd292a8.png

Edytowane przez PaVLo
Opublikowano
2 godziny temu, PaVLo napisał(a):

 

Tak, konsultant zaproponował jedno z rozwiązań. Jest też taka opcja w zgłoszeniu zwrotu, wymiana. Plomb nie ruszałem, więc wszystko fabryczne, chyba skorzystam z tej opcji, zawsze to człowiek spokojniejszy :kwasny:

U mnie jeździ każdy, a najgorzej wypada DPD, który nie dostarcza przesyłek, pisząc że "nie zastano nikogo w domu" chociaż człowiek cały dzień siedzi :cenzura::cenzura: Zresztą widać po ich flocie, jakimi różnymi gruzami jeżdżą.

 

OperaZrzutekranu_2024-11-17_090109_www.x-kom_pl.png.6abd0dde38c61776c7151a0debd292a8.png

Powinno byc ok, chyba, że chcesz po prostu dla zasady zwrocic, w sensie czujesz sie tym niejako urazony i chcesz miec produkt w 100% perfekcyjnie dostarczony. Z jednej strony zrozumiale, z drugiej wiesz raczej ramy to takie cos co ma gwarancje wieczystą i jest dosc solidne. Poza tym bardziej juz sie liczy jakbys np jakies chlodzenie zamowil do nich wodne, i pogonil je na napieciu 1.6.-1.65V. Ramy do piekarnika, otwierasz kladziesz nowe termopady, i na to chlodznko wodne. Szkoda czasu na zwroty. A chlodzonko chyba cos 250-300zl

Opublikowano
W dniu 16.11.2024 o 20:27, sideband napisał(a):

Jakość Inpostu i DPD wyraźnie spadła w ciągu w ostatnich miesięcy

U mnie znowu inaczej - jak jedzie kurier InPost to jest dramat. Paczki do paczkomatu - OK, ale dostawa do domu to masakra. Ostatnim razem, jak w X-Komie nie dało się zmienić dostawy na DPD (które u nas akurat działa bardzo dobrze), przyszła karciocha (4070S) a gość normalnie dzwonek - cyk - i paczka leci.... ok 5m, nad ogrodzeniem (jakieś 2,2m) prosto na beton po drugiej stronie. I to nie pierwszy raz, inne paczki brandowane logiem X-Kom też latały, ale tym razem miarka się przebrała i poszła sroga jazda do X-Kom (który też swoje zrobił względem mojego oddziału InPost), do InPostu również. Efekt jest taki, że teraz przyjeżdzają, normalnie poczekają tą minutę a nawet potrafią zadzwonić, jak zbyt długo nikogo nie widać. Ale to, jak mi podnieśli cićnienie po tej karcie to moje. Swoją drogą X-Kom stanął na wysykości zadania i swoje w tym temacie zrobili - bo kto jak kto, ale małym klientem to oni nie są - i tym razem bardzo dobrze, że na nich trafiło, bo bardzo podnieśli przez to jakość obsługi kurierów InPost u mnie w regionie :D 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, PaVLo napisał(a):

Zgadza się, ale mam na czym grać, a poza tym faktura będzie miała korektę, więc i gwarancja od innej daty. Na razie czekam na rozpatrzenie wymiany.

Akurat na RAMy ma się dożywotnią gwarancję, więc tutaj jest to bez znaczenia :) co nie zmienia faktu że paczek był uszkodzony i zwrot jak najbardziej wskazany .

Edytowane przez AndrzejTrg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...