Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć Moi Drodzy, czy potrafilibyście rozwiązać taką zagadkę, na którą napotkałem przy jednym z setupów?

 

Problem z flickeringiem w Wiedźminie 3 w trybie DX12 z raytracingiem, framegenem i DLSS oraz V-Sync w sterowniku. Nie ma znaczenia, czy ogranicznik klatek jest ustawiony na 165FPS, czy nie. Błąd występuje również w innych grach. Adaptive Sync działa, ale podświetlenie monitora migocze. Instalacja Windows 11 ma około 4 tygodni (zmiana systemu), ale problem można odtworzyć na Windows 10 podczas korzystania ze sterowników 56x.xx. Na nowym systemie testowane były sterowniki 56x.xx i 572.xx.


Konfig po zmianie systemu
Windows 11
Asus TUF X870 Wifi
64GB DDR5-6000
MSI 4080 Suprim X


Konfig przed zmianą systemu
Windows 10
Asus TUF Z690-D4
32GB DDR4-3600@3800
MSI 4080 Suprim X

 

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie rozwiązania, ja się poddałem.

 

Edytowane przez Filip454
Opublikowano (edytowane)

Z ciekawości weź wyłącz GSynca i zobacz czy będzie tak dalej migał. Jak to byłby OLEDowy monitor to wtedy tak się czasami dzieje ale to jest IPS więc nie powinien migać. Ale sprawdź jak zachowuje się gra bez GSynca.

Spróbuj też podłączyć monitor jakimś innym kablem DP. Może coś z kablem się dzieje?

Inne wersje sterowników sprawdzałeś?

Edytowane przez MadDog
  • Upvote 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...