Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Szukam jakiegoś sensownego laptopa łapiącego się na bon dla nauczyciela. Wiadomo, im mniej będzie do zapłaty tym lepiej 😀natomiast celuję w finalną cenę laptopa w okolicach 4000 - 5000zł.

Laptop będzie służył głównie do Office i multimediów, natomiast chciałbym od czasu do czasu móc na nim pograć w gierki (wiem, że porządny laptop gamingowy to nie ten budżet, głównie do grania mam PS5, natomiast chcę mieć możliwość pograć w niektóre gry na modach bądź w te, które konsole Sony ominęły).

Chciałbym, żeby laptop miał raczej 1TB dysk no i ze względu na gry dedykowana kartę graficzną - myślałem o RTXach z serii 4xxx. Na całą resztę podzespołów jestem otwarty.

Widziałem w tym budżecie Acery Nitro, Asusy TUF, HP Omeny czy Victusy, natomiast jestem kompletnie zielony w tematyce laptopów i nie wiem, na co zwrócić uwagę, czy któreś mają może jakieś znane wady itp. 

Czy ktoś mógłby polecić jakiś dobry model?

Z góry pięknie dziękuję za wszystkie podpowiedzi! 

Opublikowano (edytowane)

Więc tak, TUF Gaming - mam, użytkuję, fajny solidny laptop w rozsądnej kasie. Chłodzenie jak najbardziej na plus w tym modelu. Karta realnie około 100W ciągnie.

HP Victus, wprawdzie z 3050, użytkuję okazjonalnie, bo ojciec ma takiego laptopa - też dobra maszyna, aczkolwiek widać wyraźnie gorszą jakość budowy w porównaniu do ASUSa, więcej plastiku, delikatniejsza matryca.

Nitro sobie podaruj, bo tutaj albo się nadziejesz na kiepskie chłodzenie albo problemy z baterią.

Omeny są za drogie w stosunku do różnic względem Victusów. Niby lepiej wykonane, ale na dłuższą metę to to samo za wyższą kasę.