Skocz do zawartości

musichunter1x

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Dołączył

  • Ostatnio

3 obserwujących

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

musichunter1x's Achievements

Początkujący

Początkujący (2/5)

19

Reputacja

  1. Wyczarowałem coś takiego z załączników na PClab. Oby Kojima przyjechał na swoim rumaku i uratował rynek Znikam i wam też radzę, bo szkoda snu na to z
  2. @Element WojnyDoszedł przycisk po prawej nad oknem posta Takie czarne oko.
  3. Witamy na pokładzie. Czasem serio myślałem że trollujesz, ale jednak masz po prostu strasznie duży zapas pozytywności dla gier Osobiście też kocham gry, ale jako medium dla pasjonujących projektów, bo nie cierpię tej degeneracji do korporacyjnego produktu. A jak coś kocham to chcę, aby nie miało podcinanych skrzydeł i wykorzystywało swój potencjał, a nie marketingiem tuszowało braki. Mały offtop osobisty: Byłem ~1.5 roku w relacji kochaj i nienawidź z COH3, ponieważ uwielbiam projekt RTS z gier Relic, głównie ten "klasyczny", ale po tylu aktualizacja i zarzadzaniem nimi przerodziło się to w nienawiść, ponieważ tak niewiele zaangażowania trzeba, by mechanicznie to ruszyć do lepszego stanu, a nie umieją zebrać się np. na oddzielenie wycofania od cofania, np. przez podwójne kliknięcie R. Tam było od groma możliwości wprowadzenia dobrych mechanik, a Sega narzuciła im dużą mapę w SP, a liniowa kampania DAK była spartoczona narracyjnie. Multiplayer z kolei też gubi kierunek, choć to do uratowania, gdyby nie odeszli kolejni ludzie ze społeczności, którzy tam pracowali. Hmm... Po prostu nie ma sensu dziś kochać gier bezwarunkowo. Część to wynik obozu pracy korporacji, a nie pomysłów zrodzonych z pasji do projektu lub czas pracy został tak przycięty, a założenia tak przestrzelone, że złe zarządzanie i krótki okres czasu zabija gry, nawet przy znośnym zespole. W przypadków tego "woke" dochodzi zatrudnianie ludzi z zewnątrz, aby dokończyć szmirę aktywistów. Ah, znowu się rozpędzę na "wieczór" Dobrej nocy
  4. Sam siedzę na ryzen 5500, kupiony kiedyś dla pakietu z grą + efektywności energetycznej z ramem BDIE kupionym tanio z drugiej ręki. Nadal nie mogę znaleźć tytuł€ gdzie miałbym <60fps, nawet SM2, ale ciekawe ile pomaga skrypt forumowicza od windowsa. Jaka jest obecnie najbardziej wymagająca gra pod względem CPU przy 60fps? Poza jakimiś dziwactwem gdzie hostuje się swój serwer w grze offline, jak coś zasłyszałem o Tarkov, czy jak tam się zwał.
  5. PClab jeszcze przechowuje załączniki, inaczej bym tego nie znalazł Zielone kropki to moje, a czerwone to tyrolki postawione przez innych graczy, linie to połączenia między nimi. Trasa po lewej była postawiona dla zabawy, aby zgrabnie wszystko połączyć, na szczycie góry znalazł się magazyn przedmiotów, postawiony przez kogoś z paroma zapasami. A teraz trochę o tym, jak to działa... Gra ma limit twoich budowli, gdzie każda zabiera ileś tam punktów, limit można zwiększyć poprzez "reputacje" lub coś tam od odbiorców paczek i przyłączanie sektorów. Gra losowo wrzuca budynki innych graczy, ALE można wybrać których graczy chcesz mieć więcej w swojej sesji. Twoje budowle również losowo pojawiają się w jakimś %, dlatego nigdy cała trasa nie będzie obecna. Przez interakcję lub coś tam, możesz zwiększyć % budowli danego gracza w twojej sesji. Abym mógł połączyć każdy ważny punkt siecią tyrolek, musiałem ulepszać je do ostatniego poziomu, dla maksymalnego zasięgu, inaczej nie starczyłoby. Również potrzebny było szczęście z budowlami innych graczy, ale system jakoś o to dba. Aby ulepszyć ostatni poziom, potrzeba zazwyczaj więcej surowców, często tych ciężkich, więc czasem zasuwałem z zaprzęgiem wózków po górach, np. te po lewej. Na dodatek wymaga to jakiejś konserwacji lub stawiania w obszarach bez magicznego deszczu, ale gdy sprawdziłem po paru miesiącach to trzymało się w miarę dobrze. Nie wiem jak to działa, ale pewnie musi być używane w jakiejś sesji, aby czas był odliczany. Zrobiłem to również na pierwszej mapie i też było to angażujące doświadczenie., ale nie mam mapki Pięknie zasuwało się przez te góry. W drodze powrotnej, w czasie głównej misji złapały mnie te "duchy" i się mocno zdziwiłem, bo myśłam, że jestem bezpieczny na tyrolkach. Było niezapomniane, gdy musiałem improwizować w środku gór południowych. Wpadła platyna na PS4, a nawet te znajdźki był często ciekawe, choć przydałby się lepszy sposób na znajdywanie ich. Gdyby nie trochę sztywne napisanie postaci pobocznych lub ich zachowania i niektóre interakcje to byłaby to moja ulubiona gra... Baa, w pewnym sensie jest dla mnie ważniejsza od gier Valve, ale zabrakło nieco lepszego napisania pobocznych postaci lub stylu interakcji z nimi. Było to czasem takie sztywno pozytywne i zabrakło jakiś stawek, niekiedy emocji itp., ale pewnie nie takie było założenie. Super byłoby mieć ograniczony czas na podjęcie dostawy od ogłoszenia i jego realizację, przez co można jakieś zadania na dobre stracić, z konsekwencjami dla kogoś... No, ale wtedy byłoby to trochę za mocne dla tak szerokiej grupy docelowej. Choć jest co najmniej jeden odbiorca w takim mroczniejszym stylu, o którym pamiętam.
  6. Część wystawia pozytyw jako trolling, może chcą przełamać "safe space"?
  7. Im dalej w las tym gorzej, chyba że dotrze się do ostatnich paru godzin, wiec recenzje będą ciekawe po weekendzie. Jeśli ktoś ma o tej porze wystawić pozytywa, to raczej tylko dlatego że działa Skill up również był pozytywny na początku, w "demie" od devów a jasny szlak go trafił koło 20 godziny. Przykład... To tak jakby komentować, że sernik jest tak słony, że to prawie oscypek, ale dobry bo smak jest intensywny. Dustborn lub inne paździerze też miały nie tak złe oceny, ponieważ nikt w to nie grał, więc prawie nie było ludzi od negatywów
  8. Oj tam, jeszcze zdążą zrobić reboot serii i będzie Mass Defect
  9. Już to widzę: Możesz grać w Awakening Unknown lub pracować. -To wolę pracować. W Space Marine radzę grać na poziom wyżej niż średni. "Normalny" jest zbyt banalny, szczególnie po aktualizacjach.
  10. Jedni uwielbiają za ciekawe doświadczenie, inni jeszcze muszą docenić symulator kuriera Przynajmniej tutaj mogę wbić swoją flagę. Za jakiś czas przejdę drugi raz, tym razem na PC. Jak będę miał dostęp do komputera to wkleję mapę tyrolek, którą wykonałem po swoim przejściu na PS4. Szkoda byłoby to stracić na Pclab. Polecam przeczytać Homo Ludens, jeśli ktoś chce wiedzieć o co chodzi Kojimie z tą "maskotką studia" i utworem Ludens. Te intro loga robiło niezapomniane wrażenie w czasie premiery, przynajmniej dla mnie.
  11. Wczoraj działało, ale na komputerze. Dziś na telefonie już u mnie nie działa.
  12. W końcu kupiłem, głównie dla pilotów do emulacji Resident Evil, więc zakładam ten kącik dla wyjątkowej konsoli. Zdziwiło mnie jak mało prądu to pobiera, ~15w, więc do Resident Evil chyba nawet komputera nie będę odpalał, przynajmniej latem . Kable component nadal dostępne, a sprzęt na razie w trakcie pakowania. Jeśli ktoś składał nadajnik BT na usb z modułu konsoli to z chęcią popiszę o tym. Znalazłem gdzieś stronę z projektem i płytką do kupienia za 2$ + listę elementów do kupienia za 3.6$ + zagraniczna wysyłka. Można użyć dolphinbar lub nadajnika BT, ale działa to nie tak idealnie, jak oryginał... Jeśli nadajnik będzie strajkował to może zrobię na pająka.
  13. Ludzie to już prawie miesiąc minął Przy tej ceni można próbować polować na rtx2070S, ale moim zdaniem bez sensu brać coś z tej serii, po tylu latach i koparkach. RTX3060 przez vram trzymają się czasem wyższej ceny niż rtx3060ti. Ogólnie rtx3060, 3060ti, 3070 to około 700-1100 zł, przy czy o 700 będzie ciężko, bo jednak nie spadnie poniżej rx6600xt, które są dość często za ~650 zł.
  14. Horizon Forbidden West, gdzie pograłem tylko chwilę dla testów karty i szlak mnie trafił, gdy miałem się znów wspinać, przez kable wahadłowca. Potem dokończyłem Resident Evil 1 Remake /Remaster, gdzie świetnie się bawiłem, choć trzeba mieć nastawienie do nadrabiania klasyków. W końcu coś co nie traktuje gracza, jak idiotę. Została jeszcze druga postać, a potem przejdę wszystkie Resident Evil od oryginałów, w tym wersję WII, z celowaniem pilotem Taniej było kupić konsolę z dwoma kontrolerami i wyposażeniem, niż sam pilot i potrzebne duperele. W tle będzie kolejny raz Sekiro i może RDR2 / Arkham Knight.
  15. Masz wszystko w moim oryginalnym temacie, który tu wstawiłem Powstaje wersja na rocznicę od Valve oraz RTX remix od Nvidia. Następny duży Half Life powstaje od okolic 2013r, z w miarę stałymi założeniami, gdzie wstrzymano produkcję ze względu na silnik. Od jakiegoś czasu Source2 dostał nowy silnik fizyczny, a od 2021-23r znaczenie wzrasta zatrudnienie. Chodziło mi o trochę inne zespolenie, w drugą stronę, ale dobra Czytelne to, jak rozrzucona gazeta. Edit. Po czystkach już jest to czytelne, usuniętym dziękuję za poświęcenie.
×
×
  • Utwórz nowe...