Skocz do zawartości

musichunter1x

Użytkownik
  • Postów

    2 283
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia musichunter1x

ITH Sigma

ITH Sigma (5/5)

1,4 tys.

Reputacja

  1. Gdybym nie miał innych gier do nadrabiania to zagrałbym ponownie nawet po 100%. Niestety wielkość i bogactwo świata, jednocześnie nieco zniechęca do ponownego przejścia. Speedruny zacznają kusić, ale jeszcze nie chcę życia na to marnować.
  2. @NotQuite Wieśka 3 nie ukończyć w 2025r. Przecież na tle obecnego gęstego chłamu dostałby nominację do GOTY, bo konkurencji jest niewiele lub jest znacznie inna. Gdyby była ntylko ieco bardziej liniowym światem, z wycięciem jakim niepotrzebnego podbijania statystyk i latania za przedmiotami..., wybaczyłbym nawet walkę, która poza "wilkołakiem" i DLC nie robiła już wrażenia na mnie. W sumie DLC też słabiej pamiętam niż starcie z "wilkołakiem", gdzie autentycznie kombinowałem. Cyberpunk poza fajną rozwałką był dla mnie kompletnie niepamiętliwy w kwestii walki. Nadaje się do rozwałki i adrenaliny, ale w retrospekcji kompletnie nie pamiętam starć, poza "prologiem", trochę DLC i zakończenia solo... W ostatnim projekt pasował jak ulał, tylko skala była za mała. Oh, starcie z "cyberświrem" we płytkiej wodzie między budynkami było świetne, ale to przez początek, który cię ograniczał. Bossów poza ostatnim oraz znajomym Takemury nie pamiętam. DLC zepsułem sobie buildem, który sam wymyśliłem. Ale tylko dlatego, bo normalna walka zaczęła mnie nużyć, ponieważ była tylko kwestią czasu, a nie zaangażowania. Edit. Jestem po całości dokumentu i praktycznie nic nie było o negatywach, niewiele o problemach, pomyłkach, wadach gry i skąd wynikają... Eh, umieją w marketing. Edit.2 Oh, właśnie któryś kanał omawiający projekty nagrywa materiał... Porusza pewnie wszystko co wygodnie pominęli i to czego czepiam się - rozgrywki, braku wizji, zaangażowania lub zasobów i kompetencji, by zrobić coś więcej, niż prostacką rozwałkę przez większość gry gry. Widziałem tylko fragment ze środka, jak leciało na żywo.
  3. Dopiero dziś zauważyłem ten dokument. Po osłuchaniu się wielu omówień innych projektów, widać że nie popełnili wielu błędów, na które cierpiały inny gry np. definiujące dany schemat jak TLOU. Po pierwszej godzinie są dobitne przykłady tego i widać że jeszcze ciekawe osoby mają w zespole. Pytanie czy nie utoną w skali korporacji. Jestem ciekaw czy w końcu ktoś od rozgrywki pokaże się, bo to naprawdę miało braki, przez niezarysowaną wizję i niezbyt intencjonalny projekt wrogów oraz mechanik, spiętych nieprzemyślanie w całość. Czasem tylko spięcia brakuje, innym razem nawet projekt przeciwników i starć zawodzi, aż po projekt lokacji do walki. Ale mam niechęć do RPGowych statystyk, wolę ograniczone narzędzia, których musisz nauczyć się używać i wybrać jakaś mieszankę pod siebie lub sytuację, zamiast podbijać statystyki oraz znajdując przesadzone kombinacje. Ograniczenia mocno pobudziłyby kreatywność starć np. ktoś mógł wyłączyć nam pewne funkcje uzbrojenia i chipów..., zagłuszanie odblokowania broni, jeśli jest "smart", halucynacje i zniekształcenia "wizjera"..., bardziej ograniczone zasoby, przez co musisz wykorzystać resztę narzędzi, przynajmniej na wysokim / normalnym poziomie trudności. Wizji na gameplay mam od groma, gdy zacznę o tym myśleć. Tylko część w jakimś stopniu wykorzystali, ale nic co mocno zmusza cię do dostosowania się i prawie zawsze można zepsuć walkę.
  4. Z raczkującym AI, korpozapędach odbierających nam ostatni ram, chyba nie ma lepszego momentu na adaptację opery rockowej - The Protomen... Jakim cudem wieloletni fani jeszcze nic nie zrobili w pełnej formie... Sam dopiero po latach odsłuchałem całość albumów od dechy do dechy i w końcu zajrzałem do "teledysków".
  5. Tak, ale chodzi o załogę stacji, ludzi postronnych itp. Przecież nie będzie robił finisherów na androidach z drukarki. To była pierwsza ofiara Snatchera - obcego androida podającego się za człowieka: Walka chyba w łazience: Lub ten klimat, gdzie androidy krzyczą komunikaty z ich oryginalnej funkcji: Takie sceny możliwe będą dopiero na Source 2 od Valve, bo fizyka i AI leży w obecnych grach. A jeszcze jest cały potencjał ruchów androidów, które nie są ograniczone stawami ludzkimi.... Nie dziwię się, że ludzie rozważali, czy to nie jest jakaś adaptacja Megamana, tak jak opera rockowa - The Protomen, bo tematyka androidów trochę zgadzała się, a nic nie było jasne w pierwszych trailerach. Ale to tylko ja... Głodny adaptacji historii podobnej do Protomena, Snatchera z dzisiejszą technologią i dobrym scenariuszem itd., z powagą Blade Runnera. Niestety branża jest uczulona na dyskomfort i stres u graczy, gdzie jest pełno dziecinady. Kiedyś nawet kreskówki nie były delikatne i płytkie, jak obecne gry +12. +16, a może i +18, bo nawet Kojima w DS1, był żałosny w pobocznych zadaniach. Z resztą wszystkie media to dotknęło.
  6. Korytarz z laserami oraz końcówka są chyba najbardziej wymagające, albo tylko tam zwróciłem uwagę na spadki. Naprawdę fajnie speedranuje się takie demo, a pełna gra może być naprawdę grywalna. Hakowanie jest bardziej przemyślane niż spodziewałem się i pula zdrowia przeciwników jest do tego dostosowana, dzięki czemu np. można oszczędzić jeden strzał przy ponownym klepaniu klawiszy. Gdyby tylko to miało poważny klimat, trochę taki iRobot i Blade Runner, ale w skafandrze, niczym Dead Space... Mam nadzieję, że zaskoczą nas czymś cięższym. Oh... Ma to kategorię+12, +16 oraz "teen", zależnie od kraju, więc raczej nie będzie ludzi zmasakrowanych przez androidów lub poważniejszej, mrocznej sytuacji.
  7. Huh, najwidoczniej ludzie zaczynają składać lub zostawać na AM4 i procesorów jest mało. Sam wolałby obecnie kupić i5 12400f, bo mniej prądu żre w grach oraz pcie 4.0 jest na każdej płycie.
  8. Edit. Ah, pomyliłem temat z ramem, albo i nie, bo już nie wiem, gdzie jest która drama.
  9. Szukałem piosenki, ale podręcznik też pasuje do chorej sytuacji na rynku. Walnij za wysoką, a rynek pewnie dogoni w ciągu tygodnia. Póki nie ma kolejnych, stałych dostaw, a ludzie kupują za cenę z gumy, to nie spadnie cena... W lutym pewnie przystopuje sytuacja, a pod koniec 2026 już cofnie się do poziomu "drogo, ale normalnie".
  10. Rozwiązanie jest proste: Zmień pracę weź kredyt Zmień gry, weź pada Ah, jak się cieszę że przestałem grać na myszce, tyle problemów z głowy, tylko RTSy mnie trzymały przy biurku. Ciężko będzie wrócić do HL3, ale pewnie ogram go na padzie Valve. Nawet przeciwnicy wydają się lepsi, bo na myszce obecne AI oraz projekty przeciwników byłyby jeszcze bardziej żałosne. A kto chce bulić za części, by grać w kaszany obciążające komputer to jego wybór. Sam nie znalazłem jeszcze gry która zmusiłaby mnie do wymiany, jedynie Space Marine 2 mnie skusił do zmiany GPU, dla wyższej rozdzielczości i przetestowania DLSS, bo uwielbiam widoki w tym uniwersum. Dobra to tyle z mojego offtopowego "zgrywania się". Niech Random Access Memory będzie z wami
  11. @VRmanNiestety musisz sobie przypominać, że jesteś w mniejszości, bo jesteś wyczulony na obraz w ruchu. Nie jest tak, że 60fps Ci wystarczy, ale jeśli miałoby BFI lub tą nową symulację przebiegu wiązki, co wymaga kilka setek Hz? Mnie zaraziłeś miłością do ostrego obrazu, ale tylko w retro. Kiedyś przez Ciebie kupię jakiegoś oleda 480hz lub więcej, dla samej symulacji wiązki. Więc z ramem jeszcze nie jest najgorszej, bo nawet najwolniejsze, laptopowe ddr5 nie powinny obniżyć wydajności AM5, poniżej ryzena 5500. Gorzej jak skończą się używane moduły, a już słabo jest z czymś więcej niż 2x8gb, ale zostaje 4x4gb ddr4. A kto chce 120fps we wymagających tytułach to zawsze będzie bulił kasę, tylko teraz ram odpowiada pewnie za 50% ceny platformy lub nawet 75%. @galaktyAkurat tutaj zawsze starałem się być głosem rozsądku, jeśli chodzi o komputer dostosowany do potrzeb. Choć forum raczej ma głównie entuzjastów, więc ciężko pominąć nowe cacka, pod nowe crapy lub wyższe wymagania odnośnie odświeżania, ale mam nadzieję że >połowa używa tego do pracy. Szaremu człowiekowi wystarczy wydajności konsoli.
  12. @Send1NDzięki, ale wątpię by wentylator PWM zszedł poniżej 4-5V. Znalazłem w końcu opis tego wentylatora, z recenzji innego zasilacza i niestety startuje od 2.59V... Więc pozostaję podpięcie jakiegoś do płyty. Wentylator załącza się chyba od 62C, więc może uda się ograniczyć hałas zmianą wentylacji w obudowie i ustawieniem power limitów na stale. Odwrócenie go na pewno trochę pomoże, ponieważ teraz ciągnie powietrze z GPU. W sumie przetestuje upchanie tam zaslacza ATX, ponieważ że skróconymi kablami i wywierconymi otworami montażowymi, powinniem zmieścić się... Ale najpewniej musiałby to być niemodularny zasilacz...
  13. Wszystko kwestia tego czy zapewnia 60fps. Kto chce grania w 120fps i/lub RT to musi dopłacać, ale do 60fps nadal ryzen 5500 wystarcza, często nawet po skręceniu do 44w i po to m.in. byl ten test na ithardware. Po tych implementacjach RT i grach jakoś nie ciągnie mnie do włączania RT lub kupowania tych gier. CP2077 ograłem jeszcze na gtx1660ti 6gb i teraz odpalam tylko do testów, bo rozgrywka jest beznadziejna prostacka przez projekt wrogów, a klimat trzyma się bez RT, bo liczy się struktura miasta i fabuły. Ryzen 5500 nadal trzyma ponad 50fps z PT. W3 kiedyś będę chciał ponownie przejść i lepiej wygląda z RT, ale głównie LOD oświetlenia mi przeszkadza, a to wina skopanego projektu. Bardziej liczy się dla mnie spójność obrazu, niż mityczne "fidelity", ale i tak ryzen trzymał ponad 50 fps w mieście, póki Vram się nie zesrał. Ale to obydwaj dobrze wiemy, więc mówię do pozostałej widowni. W RE2R zamiast RT z szumami, po prostu wyłączyłem elementy skopanego oświetlenia. I tak wiecznie czysta, mokra podłoga była zbyt absurdalnie lustrzana. Edit. Licząc ze średniej wydajności to 7500f jest w okolicy x1.4 r5500, więc ten ślimak z AM4 ma 70% wydajności, gdy swego czasu spadał <200 zł za używanego, płyty nowe były za ~200 zł, a ram 2x8 bdie latał za ~150 zł. Większe różnice przeważnie są w esportowych duperelach lub innych grach z fps liczonym w setkach. Dlatego będę go używał, aż jakieś sensowne mechaniki w grze mnie zmuszą do zmiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...