Skocz do zawartości

musichunter1x

Użytkownik
  • Postów

    274
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia musichunter1x

Bywalec

Bywalec (3/5)

148

Reputacja

  1. Może w końcu trafi ten kanał do mas. Dzisiaj nawet podłogi nie umieją zrobić w UE5
  2. Za to znienacka Valve wrzuciło 7 komiks wieńczący ponoć Team Fortress 2, jeśli dobrze zrozumiałem. Nie czytałem ich i zapomniałem zerknąć na nie później Było słychać że historia jest już napisana od kilku miesięcy, ale nie było komu tego zilustrować.
  3. Widzę że więcej tu o skalperach niż o PS5 Jeśli chcecie zrobić małym skalperom na złość to można kupić 30 przedmiotów i anulować, bo pomyłka. Chyba nawet nie trzeba płacić, aby allegro wysłało ich dane do urzędu skarbowego, ponieważ anulowane transakcje też się liczą do DAC7.
  4. Mam nadzieję że nie jesteś nowy na tym kanale, bo wtedy masz całą serię Starcraft do nadrobienia
  5. Kojima nie wstawia losowo zdjęć, więc samo to że wstawił te z siedziby Valve zrobione w 2016r jest już podejrzane. Nie ma co liczyć na bogatą współpracę, ale nie zdziwiłbym się, gdyby chcieliby pokazać mu efekty pracy nad Source2. Pewnie w podobnym celu był tam w 2016r, gdy szukał silnika do swoich gier, po założeniu studia w grudniu 2015r. Ah, trzeba zwrócić pociąg. On często wstawia stare zdjęcia, które umieściła jakaś Lisa... A właśnie te zostało tam umieszczone, ale pomarzyć można Z wykopalisk kodu coś tam doszło, ale nic ogromnego... Po prostu jeszcze więcej wskazuje na to że mechaniki świata będą niczym w takiej rozbudowanej Zeldzie Tears of the Kingdom, gdzie fizyka będzie rządzić rozgrywką. Możliwe, że będzie opcjonalny tryb VR, jako demo ich konwersji gier 2D do 3D, ponieważ prawdopodobnie pracują nad technologia konwersji obrazu 2D do 3D, niczym sztuczki Nvidia dla telewizorów 3D. Również oparcie całego zachowania gry na fizyce będzie dobre dla VR... W końcu dlatego nawet HL2 dobrze spisuje się w modzie dla gogli... Eh, niech zaczną go licencjonować jak najszybciej! OH, jeszcze jedna edycja! "...w 2016 roku to właśnie Valve zwróciło się do Hideo Kojimy z propozycją współpracy. Twórcy platformy Steam próbowali nakłonić Japończyka do opracowania nowej gry dla PC, jednak Sony przebiło ofertę i Kojima Productions rozpoczęło opracowanie Death Stranding na PS4." Wiadomo to z rozmów między pracownikiem Valve a VNN, które wyciekły wraz z innymi danymi i zostało to niby potwierdzone. Ciekawe co się tam dzieje...
  6. Valve dłubie prawdopodobnie nad konwersją obrazu 2D do 3D dla VR, jak to swego czasu robiła Nvidia dla telewizorów 3D. Steam Deck ma dużo słabszą wydajność, ponieważ linux jeszcze nie jest gotów na VR. Oni mają wewnętrzne aktualizacje już usprawniające to, ale i tak steam deck nie jest przystosowany, będąc trochę gorszy od Quest 3. Mam nadzieję że zrobią opcjonalny moduł do samodzielnego grania w drobnostki, choć sama elektronika nie jest dla nich droga... Krzyżak to zawsze 2 dodatkowe przyciski, które na coś się przydadzą + lepsza kompatybilność. Obecnie pracują również nad jakimś urządzeniem z wyjściem HDMI. Nie ma szans by steam deck był bazą do obecnego VR... Jest to prototyp do dawniejszych eksperymentów. Moim zdaniem są na tyle mądrzy, by zdać sobie sprawę że moduł obliczeniowy na zewnątrz gogli, ale montowany do ciała jest lepszym rozwiązaniem. Kabel zasilający to niewielki problem... Przynajmniej nie będzie obaw przed uszkodzeniem go, tylko muszą zrobić łatwo wymienialne gniazdo lub rozłączany kabel przy użyciu pewnej siły. Do tego dodać mały akumulator awaryjny, żeby był czas do ponownego połączenia.... Oh do tego należy dodać coraz lepszy stan Source2. Najpewniej po wydaniu HL3 w końcu zaczną go licencjonować. Obecnie tylko ludzie od S&box dostali narzędzia użyte do HL:Alyx, ale był w opłakanym stanie, dlatego dostali tylko oni, chcąc tworzyć nakładkę na niego. Jeśli tworzono by gry na Source2 to mody lub tryby do VR byłby piękne.
  7. Taaa, będą trąbić jak zawsze. Robienie hałasu to nie prowadzenie sprawy do końca. Przecież obie te partie doją ile mogą, a jakoś siebie nawzajem nie powsadzali do więzień Może taka nieistotna różnica że jedni doją dla siebie, a drudzy dla interesów innych osób oraz ich łapówek lub stołków w UE, bo Tusk raczej za swoje kompetencje tam nie siedział.
  8. Przecież jedni zrobią tylko tyle by udawać że niby go ścigają, a drudzy zapewne się odetną i przemilczą Ilu polityków zostało rozliczonych przez lata, a nie jakieś podrzędne słupy?
  9. Przeglądając testy audio szajsu Sony, natknąłem się na stosownego mema
  10. Ruszył Tech Jam zorganizowany przez S&box. Ciekawe co ludzie wyrzeźbią w tej nakładce Source2. Jest to zbiór narzędzi deweloperskich / nakładek wykonanych przez twórcę Garry’s Mod. Valve przekazało mu wszystkie narzędzia od HL:Alyx i tylko jemu, ponieważ była to ponoć na prędko złożona kupa spaghetti na potrzeby HL:A, więc nikomu innemu nie chcieli tego udostępnić. Raczej nie jest to najnowsza wersja Source2. https://sbox.game/news/techjam1-726b8bbf
  11. Ej, ej, ale ta kompresja tekstur może być całkiem dobrym pomysłem. W końcu to obrazy 2D... Nvidia zawsze miała dobrą kompresję tekstur, więc czasem te okrojone karty dają radę. Pytanie jaki % Vramu zajmują same tekstury. A to że oprogramowaniem chcą podbić marżę to mnie nie dziwi, pytanie czy to nie będzie sam marketing
  12. Bez przesady, ale przynajmniej przypomniałeś mi o tym lelelele OST jest bardziej klimatyczny niż do słuchania, poza niektórymi utworami.
  13. Jestem po obydwu Vertigo i jak najbardziej warto zagrać. W skrócie - jest dziwna w najlepszy możliwy sposób. Pierwsza część była robiona w ~rok, a druga przez ~7lat, obydwie głównie w pojedynkę. Jedynka to tylko taki zarys, ale warto dokończyć dla kontekstu, no i jest krótka. Dwójka natomiast to... WOW. Po usłyszeniu wywiadu z twórcą wiedziałem, że gra będzie ciągle zaskakiwać, ale nie sądziłem że tak dobrze to współgra ze sobą. Często nie cacka się z tobą, więc będzie jakieś wyzwanie, ale niestety przez AI przeciwników można czasem nadużyć ich luk. Kreatywne prowadzenie historii oraz sytuacji jest na znakomitym poziomie, że nie ma kiedy się nudzić. Warto zaglądać w różne pomieszczenia ciekawych lokacji, ale w tych codziennych zazwyczaj jest to ślepy zaułek. Niestety za szybko opuściłem "dziwne" miejsce i straciłem łatwą możliwość wybrania zakończenia. Musiałbym cofnąć się z ~4 rozdziały, ale walka jest na tyle intensywna i przyjemna pod koniec, że może to zrobię. Całkiem dużo przywiązania do szczegółów... i dobrze że zajrzałem w opcje, bo można wybrać pobór amunicji z pleców, jak w HL:Alyx oraz skakanie. Są fajne odniesienia do pierwszej części, jak i gier Valve. Nie będę spoilerował niespodzianek, ale po prostu świetnie że zrealizował swoją dziką kreatywność. Gdyby robił to wraz ze zespołem Valve to byłaby nawet lepsza od HL:A, choć lore i widoku "The Vault" nic nie zastąpi. Jedynie wkurza miejsce pokazywania się przeciwników w niektórych lokacjach, ale w sumie uczucie chaosu pasuje do sytuacji. Brakuje mi również sprintu, ale zepsułoby to niektóre walki do końca... Teleportu trzeba używać jako uników, co naprawdę dobrze i widowiskowo współgra z niektórymi bossami. Natomiast mechanika broni i odnawialna amunicja zakrywa wszelkie wady. Starcia czasem wymagają zmiany broni, aby nadążyć za przeciwnikami, ale olałem czytanie o ich słabych punktach, a części pewnie i tak domyśliłem się. Nie było irytujących zagadek, jedynie takie naturalne, jak załóż kask, znajdź sposób na rozbicie szyby sterując maszyną budowlaną, załóż maskę i takie tam. Wiele razy parsknąłem śmiechem na widok przeciwników lub sytuacji. A to wszystko za 50 zł Natomiast Vertigo Remaster to już 90 zł, ale saga i tak warta przejścia. Walka z tym bossem w jaskini po miniaturyzacji była naprawdę dobra, jak i scena ucieczki w "parku".
  14. Zawsze mogą zrobić tylko dla PS5 i nowego Xboxa, bo pewnie wypuszczą go przed Sony lub MS w ogóle porzuci normalne konsole.... Choć przez sam abonament raczej tego nie zrobią Jeśli miałby działać na takim Steam Deck 2, to skalowanie tego do XSS nie powinno być problemem, bo handheld szybszy nie będzie. Vram trochę boli, ale wrzucą słabe tekstury i pójdzie.
  15. Dzięki wielkie! Nie sądziłem że aż taki rozstrzał będzie przy problemach z dx12. W RDR2 zrównał się z rtx3080 Ciekawe ile wycisną z aktualizacjami sterowników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...