Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rękojmia, a gwarancja to dwie różne rzeczy. Rękojmia obejmuje zawsze SKLEP, nie producenta i trwa zawsze dwa lata. Wynika to z przepisów, nie z regulaminu sklepu. Producent zaś daje 3 lata gwarancji + dodatkowe 2 lata (czyli łącznie 5) za zarejestrowanie produktu na swojej stronie.

Opublikowano

Patrząc na to jak dobrze Zotacowi wyszła seria RTX 5xxx, jak jest dobrze wyceniona, jak rzadko ludzie na cewki narzekają (chyba to domena PCPartnera czyli Zotac, Manli, Inno3d) plus jeszcze te 5 lat gwarancji... Jakbym kupował teraz RTX 5xxx to na bank poszedłbym w Zotaca ;)

Opublikowano
16 godzin temu, ztx napisał(a):

Rękojmia, a gwarancja to dwie różne rzeczy. Rękojmia obejmuje zawsze SKLEP, nie producenta i trwa zawsze dwa lata. Wynika to z przepisów, nie z regulaminu sklepu. Producent zaś daje 3 lata gwarancji + dodatkowe 2 lata (czyli łącznie 5) za zarejestrowanie produktu na swojej stronie.

Mówisz że z tą gwarancją będzie ok i śmiało można brać?

Opublikowano (edytowane)

Proshop podobnie jak Amazon daje 2 lata rękojmi, ale nic nie piszą o gwarancji od producenta. Niektórzy producenci robią z tym problem, bo wymagają, żeby zgłoszenia gwarancyjne też realizować poprzez sklep i nie dają możliwości, żeby klient wysłał  sprzęt bezpośrednio do serwisu.

 

Zotac w przedłużonym okresie gwarancji obsługuje zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio, pomijając sklep, więc powinno być ok.

 

Proshop to duński sklep z polską stroną. Legit, ale wysyła z zagranicy i ewentualne zwroty/reklamacje też ślesz za granicę.

Edytowane przez some1
Opublikowano
1 godzinę temu, some1 napisał(a):

Proshop podobnie jak Amazon daje 2 lata rękojmi, ale nic nie piszą o gwarancji od producenta. Niektórzy producenci robią z tym problem, bo wymagają, żeby zgłoszenia gwarancyjne też realizować poprzez sklep i nie dają możliwości, żeby klient wysłał  sprzęt bezpośrednio do serwisu.

 

Zotac w przedłużonym okresie gwarancji obsługuje zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio, pomijając sklep, więc powinno być ok.

 

Proshop to duński sklep z polską stroną. Legit, ale wysyła z zagranicy i ewentualne zwroty/reklamacje też ślesz za granicę.

Screenshot_2025-05-11-11-28-20-35_680d03679600f7af0b4c700c6b270fe7.jpg

Więc można reklamować przez sklep albo bezpośrednio u nich

Opublikowano

Lepiej polegać na tym, co pisze sam producent na stronie, a nie głupotach klejonych przez AI.

 

Reklamacje z tytułu gwarancji w pierwotnym okresie gwarancyjnym (okres pierwotnej gwarancji różni się w zależności od regionu) winny być rozpatrywane za pośrednictwem sprzedawcy produktu, który przekaże wadliwy produkt do ZOTAC w celu wykonania usług gwarancyjnych. Roszczenia gwarancyjne w przedłużonym okresie gwarancyjnym należy składać bezpośrednio do ZOTAC.

https://tempwww.zotac.com/pl/page/product-warranty-policy

 

Trzeba pamiętać, żeby zarejestrować kartę w pierwszym miesiącu po zakupie.

Opublikowano
11 godzin temu, some1 napisał(a):

Lepiej polegać na tym, co pisze sam producent na stronie, a nie głupotach klejonych przez AI.

 

Reklamacje z tytułu gwarancji w pierwotnym okresie gwarancyjnym (okres pierwotnej gwarancji różni się w zależności od regionu) winny być rozpatrywane za pośrednictwem sprzedawcy produktu, który przekaże wadliwy produkt do ZOTAC w celu wykonania usług gwarancyjnych. Roszczenia gwarancyjne w przedłużonym okresie gwarancyjnym należy składać bezpośrednio do ZOTAC.

https://tempwww.zotac.com/pl/page/product-warranty-policy

 

Trzeba pamiętać, żeby zarejestrować kartę w pierwszym miesiącu po zakupie.

W tym linku co podałeś jest napisane że standardowa gwarancja to 2 lata plus 3 lata po zarejestrowaniu.  Proshop daje od siebie te 2 lata rejkomi. Ale na stronie  zotaca jest napisane odwrotnie.  3 lata podstawowej gwarancji i 2 lata rozszeżonej. Hmmm nie wiem co o tym myśleć.image.png.8dd2d54c727c277e3ccbd01c6512ee04.png

Opublikowano
W dniu 11.05.2025 o 23:14, pab11o napisał(a):

Proshop daje od siebie te 2 lata rejkomi. Ale na stronie  zotaca jest napisane odwrotnie.  3 lata podstawowej gwarancji i 2 lata rozszeżonej. Hmmm nie wiem co o tym myśleć.

Właśnie za dużo myślisz, za mało chcesz zrozumieć. Wytłumaczyłem ci w poprzednim moim poście czym jest gwarancja, a czym jest rękojmia.

Opublikowano
6 godzin temu, ztx napisał(a):

Właśnie za dużo myślisz, za mało chcesz zrozumieć. Wytłumaczyłem ci w poprzednim moim poście czym jest gwarancja, a czym jest rękojmia.

No ja rozumiem to tak ze przy naprawie gwarancyjnej jak się nie dogadam ze sklepem to zawsze mogę reklamować u producenta.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.05.2025 o 19:24, pab11o napisał(a):

No ja rozumiem to tak ze przy naprawie gwarancyjnej jak się nie dogadam ze sklepem to zawsze mogę reklamować u producenta.

Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta, nawet jak minie okres 2 letniej rękojmi to i tak musisz odesłać do sprzedawcy w tym 3 roku a dopiero on do producenta.... czyli w przypadku gdy dany sklep się zawinie z rynku zostajesz bez gwary :E Ja już osobiście przeżyłem taką sytuację jak sklep się zawinął to sprzedawałem półroczną kartę żeby jak najszybciej się jej pozbyć, dlatego tyle się trąbi o tym aby gpu kupować ze znanych dużych sklepów.

Edytowane przez Send1N
Opublikowano
4 godziny temu, Slayer napisał(a):

I jak wrażenia?  

No powiem Ci że jak na razie zadowolony. Ale wypowiem się dopiero po miesiącu. 

3 godziny temu, Send1N napisał(a):

Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta, nawet jak minie okres 2 letniej rękojmi to i tak musisz odesłać do sprzedawcy w tym 3 roku a dopiero on do producenta.... czyli w przypadku gdy dany sklep się zawinie z rynku zostajesz bez gwary :E Ja już osobiście przeżyłem taką sytuację jak sklep się zawinął to sprzedawałem półroczną kartę żeby jak najszybciej się jej pozbyć, dlatego tyle się trąbi o tym aby gpu kupować ze znanych dużych sklepów.

Dlatego koniec z końców kupiłem na morelę tak jak i większość części.  W sumie na morele jeszcze najlepsze ceny.

 

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 9.05.2025 o 21:26, JacekRTX napisał(a):

Ten sklep jest ok.

Raczej OK nie jest, bo jest to firma duńska i w razie awarii urządzenia, nie obowiązują go polskie prawa konsumenta.

Opublikowano
W dniu 15.05.2025 o 21:30, Send1N napisał(a):

Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta

Zależy od producenta. Przecież PNY chcieli, żebym im wysłał kartę na wymianę wentyli, jak im napisałem, że terkoczą. xD

Opublikowano

@j4z O widzisz, postawa producenta godna szacunku. Przez to mnie np. urzekło inno3d bo gdy miałem problem z pastą pozwolili wymienić i nawet zaproponowali abym im wysłał do europejskiego centrum gdybym sobie nie mógł poradzić. Kontakt mailowy wzorowy, czasem tylko z lekkim lagiem 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...