Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rękojmia, a gwarancja to dwie różne rzeczy. Rękojmia obejmuje zawsze SKLEP, nie producenta i trwa zawsze dwa lata. Wynika to z przepisów, nie z regulaminu sklepu. Producent zaś daje 3 lata gwarancji + dodatkowe 2 lata (czyli łącznie 5) za zarejestrowanie produktu na swojej stronie.

Opublikowano

Patrząc na to jak dobrze Zotacowi wyszła seria RTX 5xxx, jak jest dobrze wyceniona, jak rzadko ludzie na cewki narzekają (chyba to domena PCPartnera czyli Zotac, Manli, Inno3d) plus jeszcze te 5 lat gwarancji... Jakbym kupował teraz RTX 5xxx to na bank poszedłbym w Zotaca ;)

Opublikowano
16 godzin temu, ztx napisał(a):

Rękojmia, a gwarancja to dwie różne rzeczy. Rękojmia obejmuje zawsze SKLEP, nie producenta i trwa zawsze dwa lata. Wynika to z przepisów, nie z regulaminu sklepu. Producent zaś daje 3 lata gwarancji + dodatkowe 2 lata (czyli łącznie 5) za zarejestrowanie produktu na swojej stronie.

Mówisz że z tą gwarancją będzie ok i śmiało można brać?

Opublikowano (edytowane)

Proshop podobnie jak Amazon daje 2 lata rękojmi, ale nic nie piszą o gwarancji od producenta. Niektórzy producenci robią z tym problem, bo wymagają, żeby zgłoszenia gwarancyjne też realizować poprzez sklep i nie dają możliwości, żeby klient wysłał  sprzęt bezpośrednio do serwisu.

 

Zotac w przedłużonym okresie gwarancji obsługuje zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio, pomijając sklep, więc powinno być ok.

 

Proshop to duński sklep z polską stroną. Legit, ale wysyła z zagranicy i ewentualne zwroty/reklamacje też ślesz za granicę.

Edytowane przez some1
Opublikowano
1 godzinę temu, some1 napisał(a):

Proshop podobnie jak Amazon daje 2 lata rękojmi, ale nic nie piszą o gwarancji od producenta. Niektórzy producenci robią z tym problem, bo wymagają, żeby zgłoszenia gwarancyjne też realizować poprzez sklep i nie dają możliwości, żeby klient wysłał  sprzęt bezpośrednio do serwisu.

 

Zotac w przedłużonym okresie gwarancji obsługuje zgłoszenia gwarancyjne bezpośrednio, pomijając sklep, więc powinno być ok.

 

Proshop to duński sklep z polską stroną. Legit, ale wysyła z zagranicy i ewentualne zwroty/reklamacje też ślesz za granicę.

Screenshot_2025-05-11-11-28-20-35_680d03679600f7af0b4c700c6b270fe7.jpg

Więc można reklamować przez sklep albo bezpośrednio u nich

Opublikowano

Lepiej polegać na tym, co pisze sam producent na stronie, a nie głupotach klejonych przez AI.

 

Reklamacje z tytułu gwarancji w pierwotnym okresie gwarancyjnym (okres pierwotnej gwarancji różni się w zależności od regionu) winny być rozpatrywane za pośrednictwem sprzedawcy produktu, który przekaże wadliwy produkt do ZOTAC w celu wykonania usług gwarancyjnych. Roszczenia gwarancyjne w przedłużonym okresie gwarancyjnym należy składać bezpośrednio do ZOTAC.

https://tempwww.zotac.com/pl/page/product-warranty-policy

 

Trzeba pamiętać, żeby zarejestrować kartę w pierwszym miesiącu po zakupie.

Opublikowano
11 godzin temu, some1 napisał(a):

Lepiej polegać na tym, co pisze sam producent na stronie, a nie głupotach klejonych przez AI.

 

Reklamacje z tytułu gwarancji w pierwotnym okresie gwarancyjnym (okres pierwotnej gwarancji różni się w zależności od regionu) winny być rozpatrywane za pośrednictwem sprzedawcy produktu, który przekaże wadliwy produkt do ZOTAC w celu wykonania usług gwarancyjnych. Roszczenia gwarancyjne w przedłużonym okresie gwarancyjnym należy składać bezpośrednio do ZOTAC.

https://tempwww.zotac.com/pl/page/product-warranty-policy

 

Trzeba pamiętać, żeby zarejestrować kartę w pierwszym miesiącu po zakupie.

W tym linku co podałeś jest napisane że standardowa gwarancja to 2 lata plus 3 lata po zarejestrowaniu.  Proshop daje od siebie te 2 lata rejkomi. Ale na stronie  zotaca jest napisane odwrotnie.  3 lata podstawowej gwarancji i 2 lata rozszeżonej. Hmmm nie wiem co o tym myśleć.image.png.8dd2d54c727c277e3ccbd01c6512ee04.png

Opublikowano
W dniu 11.05.2025 o 23:14, pab11o napisał(a):

Proshop daje od siebie te 2 lata rejkomi. Ale na stronie  zotaca jest napisane odwrotnie.  3 lata podstawowej gwarancji i 2 lata rozszeżonej. Hmmm nie wiem co o tym myśleć.

Właśnie za dużo myślisz, za mało chcesz zrozumieć. Wytłumaczyłem ci w poprzednim moim poście czym jest gwarancja, a czym jest rękojmia.

Opublikowano
6 godzin temu, ztx napisał(a):

Właśnie za dużo myślisz, za mało chcesz zrozumieć. Wytłumaczyłem ci w poprzednim moim poście czym jest gwarancja, a czym jest rękojmia.

No ja rozumiem to tak ze przy naprawie gwarancyjnej jak się nie dogadam ze sklepem to zawsze mogę reklamować u producenta.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.05.2025 o 19:24, pab11o napisał(a):

No ja rozumiem to tak ze przy naprawie gwarancyjnej jak się nie dogadam ze sklepem to zawsze mogę reklamować u producenta.

Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta, nawet jak minie okres 2 letniej rękojmi to i tak musisz odesłać do sprzedawcy w tym 3 roku a dopiero on do producenta.... czyli w przypadku gdy dany sklep się zawinie z rynku zostajesz bez gwary :E Ja już osobiście przeżyłem taką sytuację jak sklep się zawinął to sprzedawałem półroczną kartę żeby jak najszybciej się jej pozbyć, dlatego tyle się trąbi o tym aby gpu kupować ze znanych dużych sklepów.

Edytowane przez Send1N
Opublikowano
4 godziny temu, Slayer napisał(a):

I jak wrażenia?  

No powiem Ci że jak na razie zadowolony. Ale wypowiem się dopiero po miesiącu. 

3 godziny temu, Send1N napisał(a):

Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta, nawet jak minie okres 2 letniej rękojmi to i tak musisz odesłać do sprzedawcy w tym 3 roku a dopiero on do producenta.... czyli w przypadku gdy dany sklep się zawinie z rynku zostajesz bez gwary :E Ja już osobiście przeżyłem taką sytuację jak sklep się zawinął to sprzedawałem półroczną kartę żeby jak najszybciej się jej pozbyć, dlatego tyle się trąbi o tym aby gpu kupować ze znanych dużych sklepów.

Dlatego koniec z końców kupiłem na morelę tak jak i większość części.  W sumie na morele jeszcze najlepsze ceny.

 

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 15.05.2025 o 21:30, Send1N napisał(a):

Nie zareklamujesz karty graficznej prosto do producenta

Zależy od producenta. Przecież PNY chcieli, żebym im wysłał kartę na wymianę wentyli, jak im napisałem, że terkoczą. xD

Opublikowano

@j4z O widzisz, postawa producenta godna szacunku. Przez to mnie np. urzekło inno3d bo gdy miałem problem z pastą pozwolili wymienić i nawet zaproponowali abym im wysłał do europejskiego centrum gdybym sobie nie mógł poradzić. Kontakt mailowy wzorowy, czasem tylko z lekkim lagiem 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...