Ravenik 29 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja (edytowane) Temat podobny do innych, z tym że zakładam budżet do 5k zł. Rozważam zmianę obecnego, niezłego monitora ips: Alienware AW2723DF, na jakiś w/qd/.../oled 27 cali/matowy lub glossy. Nie znam się na technologiach oled, ale zainteresował mnie model: ASUS ROG Strix OLED XG27ACDNG Pytanie mam takie, krótkie i konkretne: czy są inne monitory w/qd/.../oled które dadzą lepszą wyrazistość czcionki w pracach biurowych????? Mogą być droższe. >Proszę o konkretne modele<. Nie miałem dotąd styczności z żadnym ekranem oled. Parametry sztywne: 25-27 cali, mocowanie Vesa 100x100 (ale to chyba wszystkie monitory mają). Dostępność w Polsce. Parametry pożądane: 1440p. Nie umiem póki co optymalizować moich, na razie hobbystycznych, projektów Unreal Engine dla 4K. Już w 2.5K moja karta graficzna ledwie "zipie" Zastosowanie: 30% prace w ms office i edytorach tekstu (jasne tło, czarna czcionka), 20% youtube (w tym tutoriale i rozrywka) 20% projektowanie w Unreal Editor (ciemne tło, biała czcionka) 15% przeglądanie www, 10% gry AAA 5% obróbka grafiki 2D Edytowane 20 Maja przez Ravenik
kamilos69 201 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja (edytowane) Przy Twoich zastosowaniach omijaj oleda z daleka. Edytowane 20 Maja przez kamilos69 1 1
galakty 1 829 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja (edytowane) Bez kitu... 10% gry, reszta praca, to nawet u mnie gdzie myślałem że dużo pracuję na monitorze mam minimum 25-30% rozrywki Chyba bym minileda brał na matrycy VA za 1300 zł i zapomniał o temacie. Edytowane 20 Maja przez galakty 1
some1 369 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja W oledach na rynku masz dwa rodzaje matryc, oba mają swoje bolączki i żaden nie jest idealny. Oba są wystarczające do pracy z tekstem o ile nie masz jakichś schorzeń. Producenci poszczególnych monitorów nic tu więcej nie wyczarują, najwyżej jakieś wyostrzanie mogą w firmware dodać. 1