Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, 

Chciałbym złożyć komputer głównie pod CS2 (w przyszłości jakiś wiedzmin 4, total wary). Na razie chciałbym cały zestaw oprócz karty graficznej (obecnie mam rx 5700 to myślę, że styknie). Kartę dokupiłbym na przestrzeni następnych 3 miesięcy. Największą zagwozdką jest dla mnie procek - myślałem nad ryzendem 7800 x3d, nie znam się też na płytach głównych. Dacie rade pomóc skompletować jakiś zestaw? Jeśli chodzi o kartę, to chciałbym dorzucić w przyszłości rx 9700 xt - podsumowując +- 3,5k na zestaw oprócz karty, i około 3k na kartę. Jeśli potrzeba to dorzuci się trochę do budżetu. Nie zależy mi na ledach ani nic takiego. Dzięki! 

Obecnie mam monitor fhd 180 hz, ale w przyszłości dojdzie pewnie jakiś qhd

Edytowane przez mercunio
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Ryzen 7 9800 x3d już do mnie jedzie (kupiony za 1650). Czy moglibyście doradzić mi w kwestii optymalnego sprzętu (buda, zasilacz, ram, mobo, chłodzenie i dysk) na ten moment, tak aby pasowało do tego Procka? Chciałbym zmieścić się w okolicach 2,5k. Zastosowania głównie gaming, nie zależy mi na rgb. Dzięki!

będzie to parowane z 9070xt lub rtx 5070ti

Edytowane przez mercunio
Opublikowano (edytowane)

budę zapomniałem ale jakaś rodzima za ok 220. Zaraz ktoś na pewno o niej wspomni,  a jak nie to zerknij w moje wątki, ktoś doradzał w tych w których ja pytałem o doradzenie.

Chłodzenie Peerless Assassin 120 albo Phantom Spirit. Cena ok 160-220zł

RAM - jakiś 2x 16GB 6000 CL 30 36-36-cośtam - ok 370-480zł

płyta Gigabyte B650m eagle za ok 530zł

Zasilacz - to już sam musisz wybrać, pod swoje priorytety. Za 350zł da radę. Za 450 będzie cichy, a za 450-600 starczy do następnego upgrade'u