Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Psiak napisał(a):

W betę grałem na NO AA i bez żadnych upscalerów, postrzępione tekstury jakoś nie raziły mnie w oczy kosztem przejrzystości. Zauważyłem teraz, że na DLAA i każdym wygładzaniu gra jest jakby rysowana ołówkiem, czasami w ruinach na dużych mapach nie widziałem tak dokładnie jak na wygładzaniu. Testował ktoś gdzie najlepsza jest wydajność i względnie najlepsza przejrzystość obrazu? Muszę się przemęczyć na wygładzaniu, kilka godzin i się przyzwyczaję %-) Na 5700x3d i 3060ti nie ma wodotrysków, ale na niskich i tylko z rysowaniem obiektów na medium wyciągam około 150 fps na dm. Chyba będzie trzeba wrócić do łask FG i przyjąć do siebie to, że teraz gry tak działają... Jestem graczem starej daty i nie zależy mi na grafice, ale w tym bf to wygładzanie robi robotę, jakby obraz na daleko jest bardziej klarowny, jaśniejszy. Minusem jest to otoczenie, dym, jakieś wybuchy, na no aa jest jakby lepsza widoczność, obraz jest czysty pomimo, że w obu przypadkach ziarnistość i tekstury na low. Dajcie proszę znać jak to u was wygląda, gdzie najlepiej wam się gra :heu:

Zamiast fg moze zrzuc z dlaa na dlls q? 

  • Thanks 1
Opublikowano
Godzinę temu, Strilok napisał(a):

A co Ty za wyniki pokazujesz jak ty na boty grasz! To nie ma nic wspólnego z multiplayer.

No jakbym nie wiedział. Drużyny są mieszane to nie PvE 100%

24 minuty temu, skypan napisał(a):

Z botami to nożem tyle naciukasz :E

No to czekamy aż nożem zrobisz tyle na botach :wariat:

Opublikowano

To ze ja na swojej 4070 Ti mogę grac w "4K" ze wszystkim na full plus DLSSQ+FG w FPS wahającym się miedzy 90-120. Uważam za cud :hihot:

Mój kuzyn pruje na podobnym konfigu, tyle że na 4070S i 1080 w 165fps. Ale on ma detale na auto.

 

Gierka w ogóle jest jakaś taka bardziej kolorowa od bety, moim zdaniem trochę za bardzo. Mogliby dodać jakieś filtry aby każdy mógł sobie ustawić to pod siebie.

Bardziej mi się podobał poprzedni color grading. Błysk z lunety snajperów został tak znerfiony ze teraz czasem trudno go dostrzec.

Opublikowano (edytowane)

Generator klatek w grze multiplayer, no szanujmy się. Przez tego input laga przeciwnicy będą Cię częściej składać jak scyzoryk. DLSS obniża lekko zużycie VRAM i to się klei chociaż ja nadal na DLAA. Zobaczymy - jeśli poprawią zużycie VRAM odpalę znowu detale overkill i sprawdzę czy coś się zmieniło.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Kadajo napisał(a):

To ze ja na swojej 4070 Ti mogę grac w "4K" ze wszystkim na full plus DLSSQ+FG w FPS wahającym się miedzy 90-120. Uważam za cud :hihot:

Mój kuzyn pruje na podobnym konfigu, tyle że na 4070S i 1080 w 165fps. Ale on ma detale na auto.

 

Gierka w ogóle jest jakaś taka bardziej kolorowa od bety, moim zdaniem trochę za bardzo. Mogliby dodać jakieś filtry aby każdy mógł sobie ustawić to pod siebie.

Bardziej mi się podobał poprzedni color grading. Błysk z lunety snajperów został tak znerfiony ze teraz czasem trudno go dostrzec.

 

FG.jpg.d1bb21ae42d091601dc435be0a259461.jpg

Edytowane przez Doamdor
  • Haha 5
Opublikowano
3 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Generator klatek w grze multiplayer, no szanujmy się. Przez tego input laga przeciwnicy będą Cię częściej składać jak scyzoryk. DLSS obniża lekko zużycie VRAM i to się klei chociaż jak nadal na DLAA. Zobaczymy - jeśli poprawią zużycie VRAM odpalę znowu detale overkill i sprawdzę czy coś się zmieniło.

Co ci mam powiedzieć. To działa :E

Pewnie dlatego, że jestem przyzwyczajony do IL na poziomie 16ms.

Opublikowano
13 minut temu, Kadajo napisał(a):

Boty wcale nie takie łatwe jak wam się wydaje bo cheatuja :hihot:

12 minut temu, Reddzik napisał(a):

W przeciwieństwie do gracza boty mają cheaty w postaci AIM assists, wallhacka itp Więc Pentium znalazł odpowiednich przeciwników, myślicie, że on gra bez hacków?:hihot:

Przede wszystkim nie ma kampy, każdy lata jak kot z pęcherzem. Multi i duże mapy to chaos i zachęta do kampy.

Opublikowano

Ja tam nie narzekam, nawet na full detalach w kampanii z dlss jakość(bez FG) mam ponad 120fps do 150, zależnie od lokacji, a w multi też nie narzekam grając na niskich plus tekstury ultra. Do tego proc się nie grzeje jak w becie. Gra działa bardzo dobrze.:thumbup:

Opublikowano
1 minutę temu, caleb59 napisał(a):

A byłeś pan na Moście Manhattańskim? Tam strasznie muli grę i to od razu jest wyczuwalne. Czyżby DLSS i generator klatek tak ładnie to maskowały? :E

Bylem, nie zauważyłem niczego nadzwyczajnego. Gra u mnie zachowuje się raczej wszędzie tak samo. A te skoki FPS tak naprawdę zauważam tylko wtedy jak odpale OSD z AB i widzę cyfry :hihot:

Aha, czasem jest tak ze jak się zrespie to zarwie, ale tez nie zawsze.

Opublikowano
1 minutę temu, Reddzik napisał(a):

Ja tam nie narzekam, nawet na full detalach w kampanii z dlss jakość(bez FG) mam ponad 120fps do 150, zależnie od lokacji, a w multi też nie narzekam grając na niskich plus tekstury ultra. Do tego proc się nie grzeje jak w becie. Gra działa bardzo dobrze.:thumbup:

My rozmawiamy o detalach overkill.

Opublikowano

Czitera już ktoś z was  zaobserwował  ? Ja jednego biegającego ze strzelbą  walącego bez  zatrzymania w biegu  kładł jednego za drugim do tego grał na  konsoli .

2 rozgrywki rzecz jasna na pierwszym miejscu  , z wynikiem  coś   30/2  gdzie cała reszta  okolice  ratio  1/1

Opublikowano

Na Portalu stawiasz sobie serwer z botami i grasz dalej :hihot:

5 minut temu, Pentium D napisał(a):

No i odebrali mi smak życia. Poligon z botami nie działa od 11 lvl :/ No to teraz przejść kampanię i konto na allegro.

 

 

A tak w ogóle to powinni dać te opcje co były w BF2042, czyli coop/solo z ekranu głównego.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Kadajo napisał(a):

To ze ja na swojej 4070 Ti mogę grac w "4K" ze wszystkim na full plus DLSSQ+FG w FPS wahającym się miedzy 90-120. Uważam za cud :hihot:

To ja w 1440p nie mam na full bo brakuje VRAMu (chyba że to memory leak) i mocy GPU, a Ty w 4K masz full? 

 

No tak, FG... Tego się nie włącza w grze MP... 

Edytowane przez galakty
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...