Skocz do zawartości

BF6  

138 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja się też z Szefem zgadzam, ale najbardziej w tym, że gra przyciąga i nie ma dla mnie alternatywy. To dobry FPSowy multik, ale średni BF. Bardziej myślę, że to będzie mój ostatni BF i następnego po prostu nie kupię. Zmieniła się gra, zmieniły się czasy, zmieniłem się ja i cześć pieśni.

Na teraz nie jest tragicznie. Poza bugami, które może w końcu usuną i bajzlem z niefunkcjonalnym Portalem to największym problemem są klaustrofobiczne mapy. Large Conquest załatwibyt tu sprawę i potrzebny jest na wczoraj a na raze zamiast konkretnej nowej mapy dostajemy starą tylko podpudrowaną. No i postęp na battlepasie. Jak faktycznie to ma tak iść i pomimo dosyć rzetelnego odhaczania zadań tygodniowych nie wbiję karnetu, to nara z takimi rozwiązaniami. Ani złotówki na pewno nie dołożę do tej gry, jak każdej innej z resztą.

  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Fajnych czasów doczekaliśmy, kiedy to durny preload zwykłego patcha jest ekskluzywny i pierwszeństwo mają ci co więcej zapłacili EA. :E 

 

 

Jak wydedukowałeś ze preload maja Ci co więcej zapłacili? XD

Opublikowano (edytowane)

Nie chodziło o graczy ale o Sony i Microsoft. Chyba logiczne, że było dogadane za plecami i wykupili sobie ekskluzif priorytet platformowy. Zresztą to nie pierwszy taki numer, że konsole mają "coś" pierwsze/jako jedyne.

 

Takie same akcje robiło Activision z Call of Duty i ekskluzywami dla Playstation. Nie wiem, może nadal tak robią.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Marcusfff napisał(a):

 No i postęp na battlepasie. Jak faktycznie to ma tak iść i pomimo dosyć rzetelnego odhaczania zadań tygodniowych nie wbiję karnetu, to nara z takimi rozwiązaniami. 

Za ten spowolniony maksymalnie progres to całe Dice i EA powinno zapier*****ać na galerze do czasu premiery Battlefield 7. Nawet niezłą grę zrobili ale psują ja nachalną monetyzacją

Edytowane przez Funky Koval
Opublikowano (edytowane)

W tym battlepasie to w sumie nic ciekawego nie ma. Nawet brony nie są warte wbijania. XP odpalać też nie ma sensu bo leci już w menu. Oni tego BF-a zrobili na typowe odpierdol. Tu nic nie działa jak trzeba. No chyba, że sklep :) Obecnie na rynku nie ma dla mnie dobrego MP tak by wpaść i się wyluzować 

Edytowane przez skypan
Opublikowano
14 godzin temu, caleb59 napisał(a):

Fajnych czasów doczekaliśmy, kiedy to durny preload zwykłego patcha jest ekskluzywny i pierwszeństwo mają ci co więcej zapłacili EA. :E 

 

 

Ty to na siłe szukasz problemu tam gdzie go nie ma.. i co z tego że możesz sobie ściagnać patcha na ps5/xbox kilka godzin szybciej? jak aktualizacja po stronie serwera/klienta jest u wszystkich o tej samej godzinie ;)  Jeszcze żeby to ważyło jakieś 100gb czy więcej, ale takie aktualizacje jak 5-10 gb to nawet przy mega lipnym necie idzie sciągnać w miare szybko..

  • Upvote 2
Opublikowano
3 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Mimo wszystko smrut i brut. To jest ekskluzywność czy to się komuś podoba czy nie, zaczyna się niewinnie.

Napij się melissy bo znowu zaczynasz odlatywać :E.

 

Tak — to jest normalna i powszechna praktyka, że aktualizacje (patche) do tej samej gry pojawiają się o różnych godzinach na różnych launcherach czy platformach, takich jak Steam, Epic Games Store, GOG, Battle.net, Ubisoft Connect czy Microsoft Store.

Dlaczego tak się dzieje?

Istnieje kilka typowych powodów:

1. Różne procesy certyfikacji i zatwierdzania

Każda platforma ma swoje zasady publikacji:

Steam często akceptuje aktualizacje najszybciej.

Epic, GOG czy Microsoft mogą mieć dłuższe procesy weryfikacji.

Konsole (PS/Xbox/Switch) mają jeszcze dłuższą certyfikację — czasem patch wychodzi tam nawet dzień lub dwa później.

2. Różnice w pakowaniu i integracji

Deweloper musi przygotować oddzielne buildy pod różne launchery, bo:

mają różne systemy DRM,

różne formaty plików,

inne zasady dostarczania aktualizacji.

To powoduje opóźnienia.

3. Kolejki publikacji

Duże platformy mają harmonogramy i kolejki publikacji treści — czasem patch musi „odczekać”.

4. Strefy czasowe i harmonogram studia

Niekiedy studio wypuszcza patch globalnie, ale różne platformy naliczają godziny według swojej strefy/cyklu.

Przykłady z praktyki

Fortnite / Epic — patch bywa dostępny na PC wcześniej niż na PlayStation/Xbox.

Cyberpunk 2077 — Steam i GOG potrafią dostać aktualizację o różnym czasie.

Gry Ubisoftu — Ubi Connect często aktualizuje grę szybciej niż Steam.

Minecraft / Microsoft Store — wersje na konsolach aktualizują się później.

Podsumowanie

Tak, to normalne, wręcz standardowe zachowanie w branży.
Różnice wynoszą zwykle od kilkunastu minut do kilku godzin, a czasem nawet doby — szczególnie jeśli chodzi o konsole.

Opublikowano

Nie trzeba dorabiac zadnej ideologii, trzeba tylko odstawic na bok emocje i pomyslec logicznie. Tyle i az tyle. 

Czemu wszystkie telefony nie dostaja aktualizacji androida w tym samym czasie? Google faworyzuje niektore modele XD 

  • Upvote 3
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, AndrzejTrg napisał(a):

Nastaną czasy gdzie za patcha będziecie musieli zapłacić, ponieważ nie pogracie :) 

it's happening

 

Nie da się wejść do gierek na portalu.

 

image.thumb.png.5342ef2de6458d59e1c55986e3ddae99.png

 

Edit: Udało się wejść do gierki na nowej mapie ale wypluło mnie do pulpitu po około minucie :heu:

Edytowane przez Pentium D
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, caleb59 napisał(a):

No tak, tak - to samo niektóre skórki dostępne tylko dla Playstation. :E Dalej dorabiaj ideologię.

Rzucasz się o różne terminy wydawania łatek. I to tylko preloadu a nie samego startu łatki gdzie wszyscy mają ten sam czas. A jak Tobie piszą, że to normalne jest od czasu multiplatform to wyjeżdżasz teraz ze skórkami więc kto tutaj dorabia ideologie?

Edytowane przez Kabor
Opublikowano (edytowane)

Oho😒 mnie też czeka ściąganie patcha za niedługo:clap:. Ja zauważyłem na Cod Warzone po nowej aktualizacji (BO7), podczas  skonczenia meczu i wyjscia do Lobby trochę ładuje mi, żeby do lobby wrócić 😒

Edytowane przez Devils1100
Opublikowano (edytowane)

7GB Patch na steamie %-) Dobrze, że jeszcze z rana wyjebałem 30 lvl na starym patchu, pomimo że prosili zresetować i ściągnąć w grze. xD 

 

ps. przepustki nadal nie ogarnęli, ciągle na pomarańczowo że nowe odblokowania... 

xxxd.png

Edytowane przez Psiak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...