Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamierzam wstawić chłodzenie CPU Deepcool AK620 Digital na płytę główną Gigabyte B850M AORUS ELITE WIFI6E w obudowie Lian Li DAN A3 ale gołym okiem coś mi to rozmiarowo się nie pomieści, pierwszy raz zamierzam mieć małą obudowę, jest może ktoś w stanie ocenić czy takie połączenie ma sens (zmieści się)?

2ew.jpg

Opublikowano (edytowane)

Czemu ma nie wejść?

Ja osobiście polecam AIO ale spokojnie wszedł TR Frost commander 140.

Było kupić wersję wood bo ma front meshowy a nie solid i poza tym lepiej wygląda..

Edytowane przez Yedi
Opublikowano
5 minut temu, Yedi napisał(a):

Czemu ma nie wejść?

Pytam bo nie miałem do czynienia z płytami micro ATX, tu by pasowało chłodzenie wodne a mi zależy na powietrznym, mam wrażenie że takie duże chłodzenie może nachodzić na sloty ram czy chaczyć o panel z wejściami tylnymi

 

8 minut temu, Yedi napisał(a):

Było kupić wersję wood bo ma front meshowy a nie solid i poza tym lepiej wygląda..

Jak już o tym mowa to mam w planach dokupić wersje wood by zmieniać przednie panele :gordon:do tego szklany bok.. ta obudowa daje sporo możliwości

Opublikowano (edytowane)

Roznica pomiędzy samym chłodzeniem to 160 vs 165 mm , możesz zawsze podnieść wentyl przedni - albo go przesunąć na tył .. 

Choć pacząc na ten radiator od sekcji zasilania to przesunięcie na tył może byc problematyczne .. 

No i nie wiem jakie masz memki. 

Edytowane przez Yedi
  • Upvote 1
Opublikowano

Montowałem zwykłego AK620 w tej obudowie i wchodzi na milimetry z tą boczną ramką, ale wszystko zamyka się idealnie, jedynie tej ramki możesz nie zamontować jak płyta ma w innym miejscu socket niż Asus B650M Plus Wifi w configu kumpla, ale zmieścić się mieściło. 

Teraz na topie jest aio 240 i o wiele lepiej jest z miejscem. 

PXL_20250729_162413663.jpg

PXL_20250510_180940855.jpg

PXL_20250510_180918401.jpg

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Tak tylko informacyjnie napisze że to chłodzenie jeżeli chodzi samą wydajność szału nie robi, dopłacasz do wyświetlacza a o 100zł tańszy phantom spirit oblatuje je wydajnościowo mając dodatkowo 1 rurkę więcej ;) zakup małego aio 240 w takiej kwocie jest zdecydowanie lepszym pomysłem

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nie wiem czy to przestępstwo czy nie, ale dla mnie chora sytuacja. W sądzie? Kiedy już jest akt oskarżenia i toczy się rozprawa? OK. Ale to? Jeśli nie ma na to paragrafów, to trzeba je napisać.  Rozwiń, bo nie wiem na czym nieświadomość w tym konkretnym przypadku polega. 
    • https://store.steampowered.com/news/app/2909400/view/514098767258978258?l=polish   Added DLSS Multi Frame Generation support 
    • Po pierwszym śniegu mogę stwierdzić, że Nokian Snowproof 1 naprawdę spoko. Dobrze się jeździ. W porównaniu do poprzednich Matador Sibir Snow jest przepaść.
    • 1. Czy Curve Optimiser dla integry działa inaczej niż dla CPU? Mi wraz z upływem czasu napięcie zasilające integry rośnie. 2. Po podłączeniu oddzielnej karty graficznej integra mi się nie wyłącza (płyta to MSI PRO B650M-P). To normalne?
    • Obejrzałem wiele opinii przed premierą, tak samo jak wy. Nie było gry, były opinie tych którzy mogli ją przetestować przed premierą.   I to też jest ciekawostka, do czego potrzebni są ci ludzie, skoro gra jest kiepska ? Jaki mieli mieć wpływ ?   Nie wymądrzam się, ale przez ostatnich kilka miesięcy robię ffb i setupy jak najęty i przynajmniej mogę powiedzieć, że byłem na start gry przygotowany żeby ją prawidłowo przetestować.   Wystarczyły mi 3 godziny, żeby znaleźć w grze jej strukturę w zakresie kierowania i ustawień samochodów - dla mnie to jest najważniejsze, to jest baza.   Reszta jest oprawą i przynajmniej w czasie testu nie powinna przeszkadzać. Początkowe okolice 60-70 FPS były grywalne tak jak na konsoli, lagi były tylko na Replay-ach. Ale gra w kokpicie była płynna i nie przeszkadzała w skupianiu się na jeździe. Jedyne co mogło potwierdzać problem, to wskazania licznika FPS.   A potem wydali patch i wydajność jest na oczekiwanym mentalnie poziomie, licznik FPS pozwala uspokoić emocje   Nie wiem kto ma rację, czy ja czy on, nie interesuje mnie to w takim ujęciu. Fakty - przynajmniej te przedstawione - są takie, że co widzę opinię, to nikt nie wchodzi głębiej w ustawienia. Wszyscy wsiadają jadą i narzekają. A w okienku parametrów na temperaturach opon jak byk widać, że są na domyślnym poziomie.   Już samo to nie daje mi podstaw żeby odnosić się do tych opinii poważnie. Ale o zgrozo, wszyscy na nie czekają, na tego typu opinie.   Trailbraking wychodzi gdy samochód się dobrze prowadzi. A jeśli się nie prowadzi, to raczej nic nie wychodzi, co widać na większości opiniujących filmów.     Na razie ludzie, którzy mają lepsze pojęcie o ustawieniach w większości się nie wypowiadają. Fakty są takie, że na razie tylko @GamersMuscle siedzi i rozkminia podstawy i podaje wskazówki.   Resztą się zlatuje na to sępie sabatowisko.         Nie chodzi o krucjatę bo mi się podoba czy nie.   Wiele kanałów na YT (większość?) nie robi treści na bazie wnikliwego analizowania. Robią content z eventu którym jest sama ich jazda ("widzowie, napiszcie o czym chcecie żebym zrobił kontent") i bardzo często to jest gdzieś w podtekście test tego czy innego sprzętu. To się sprytnie przenika, łączy i napędza. "Celem dzisiejszego strima jest dobicie do 10.000 subskrypcji". No jakież to wartościowe!   Wyżej napisałem, że najbardziej wartościowi twórcy w tematach analiz i wskazówek na razie milczą. Spodziewam się trochę lepszych analiz z pod maski.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...