Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, skoro zbliża się sezon (w redakcji coś była mowa o testowaniu kamerek), pochwalcie się na czym jeździcie ;) 

Tutaj stare zdjęcie, z początków zeszłego sezonu, gdzie wyczyściłem kolektor. Brakuje między innymi siatki aluminiowej oraz białych naklejek dołożonych na rantach kół do tego co jest, jak będzie ładna pogoda to cyknę nowsze foto ;) 

 

 

motocykl.jpg

Opublikowano

No niestety tak bywa :< Bardzo fajnie jest przemieszczać się chociażby po mieście (w szczególności że mieszkam we Wrocławiu, który wygrał konkurs na najbardziej zakorkowane miasto :D). Jednak jak przyjdzie przewieźć coś większego czy też zima, to trzeba się pożegnać :|  

Opublikowano

Ja mieszkam w niezbyt dużym mieście i w sumie nie mogę narzekać na korki, bo praktycznie ich nie ma. Wybór padł na auto, bo zdarza mi się w tygodniu robić po 500km, więc wygrała wygoda i rozsądek. W zimę pakuje się i jadę zamiast czekać i marznąć na przystanku. 

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Cześć 1. Szukam porady od bardziej doświadczonych osób. Rozważam sprzedaż mojego obecnego urządzenia. Chciałbym zapytać o moje szanse na jego sprzedaż oraz o realistyczną cenę, jakiej mógłbym się spodziewać (szacunkowo). Nie chcę sprzedawać urządzenia w tym miejscu – i tak jeszcze nie mogę go sprzedać. 2. Możecie też doradzić w kwestii podejścia Asusa do klientów i gwarancji. Chciałem wysłać im swoje urządzenie, może nawet dołączyć wydrukowaną kartkę z opisem wszystkich problemów. Czy powinienem zaznaczyć, które usterki nie zostały spowodowane przez użytkownika? Kojarzę, że czytałem kiedyś o przypadkach, gdzie Asus odrzucał reklamację i domagał się opłat za naprawę, ponieważ "klient sam spowodował uszkodzenia" (wyrazili się w stylu – "tak, istnieje błąd po naszej stronie, ale jest też usterka spowodowana przez Ciebie, więc należy się opłata, inaczej odsyłamy"). Moje obecne urządzenie: - Laptop 2-w-1: Asus Zenbook 14 Flip OLED UP5401ZA-KN037W (16 GB RAM, 12. generacja Intel Core i5-12500H) - Gwarancja wygasa 2026-01-19. Jest to rozszerzona gwarancja, zakupiona przeze mnie w zeszłym roku przez MyAsus - Kupiłem ten laptop jako nowy u oficjalnego polskiego partnera Asusa / w jednej z lokalnych sieci RTV około dwa lata temu. Cena początkowa wynosiła około 5600 PLN - Rysik działa. Sprawdza się wystarczająco dobrze do notatek i prostszych rysunków Obecne problemy: - Żałosne wsparcie sterowników. Nie spotkałem się z tej strony z problemami, jednak wsparcie jest marne. - Drobne uszkodzenia zewnętrzne: wygięty metal z tyłu ekranu i z jednej strony - Klawisz „C” rejestruje tylko ok. 50% naciśnięć, mimo sprawnej mechaniki - Problemy z profilem kolorów: kilka miesięcy temu nastąpiło nagłe zmniejszenie nasycenia kolorów we wszystkich trybach kolorów w MyAsus. Podejrzewam błąd oprogramowania Asusa lub Windowsa. Przeciętny użytkownik raczej by tego nie zauważył, ale ja zajmuję się projektowaniem i to widzę. Dla większości osób ekran nadal wyglądałby świetnie i ogólnie nadal mi się podoba. Nie ma żadnych efektów halo/fringing, wypaleń, wszystko jest ostre - Słabe chłodzenie od nowości. To ewidentnie urządzenie biurowe. Lekkie granie działa, ale laptop robi się bardzo ciepły w dotyku. Normalne zadania i Photoshop nie powodują problemów z temperaturami - Przycisk zasilania jest lekko przekrzywiony i luźny, co spowalnia odczyt linii papilarnych. Było tak od początku zakupu - Ładowarka ma częściowo otwarty kabel (guma przy końcówce wyszła z obudowy) - Od drugiego dnia użytkowania wentylator wydaje czasem dźwięki z powodu drobinki w wlocie powietrza (słychać latającą tam drobinkę). Nie spowodowały tego żadne upadki ani uderzenia – myślę, że coś tam wpadło lub ukruszył się plastik Plany: Skorzystam z gwarancji Asusa, żeby naprawić i przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych, a następnie sprzedam je na Allegro lub OLX (preferuję Allegro), a jeśli się nie uda – wystawię na eBayu. Nie podoba mi się ilość usterek i bardzo wysoka cena początkowa. Poza tym to solidny laptop biurowy, z możliwością lekkiego grania i dość komfortowego korzystania z Photoshopa. Wydaje mi się, że ktoś będzie z niego zadowolony po naprawie.  
    • To akurat nie ma znaczenia bo każda ze wsparciem z tym cpu sobie poradzi i nie ograniczy mu wydajności  
    • To nawet nie chodzi o opłacalność samego proca, ale o całokształt, do tego proca trzeba kupić i płytę na którą już nic innego jak core ultra 200 nie wsadzę, więc zakup bez sensu. Intel wypuścił socket na jedna serie CPU i tyle. Nawet jak by ten 285k bił na głowę wszystkie inne CPU i to w wszystkich zastosowaniach, to i tak wolał bym kupić coś delikatnie słabszego ale z możliwością wymiany na coś nowszego.
    • A niby jak, jak On nie wie, gdzie jest Polska Lama, jesteś coraz bardziej elokwentny
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...