MCH93 21 Opublikowano 14 Września Opublikowano 14 Września Witam, Mam problem z działaniem APN Orange w protokole IPv4. Po ręcznym ustawieniu APN usługa teoretycznie działa, jednak dane pakietowe nie są przesyłane, jedynym funkcjonującym połączeniem jest IPv6. Niestety, korzystanie z IPv6 powoduje duże problemy, w szczególności w przypadku wielu gier i usług sieciowych, takich jak Ubisoft, Xbox, Epic Games czy Battle.net. Kontaktowałem się już w tej sprawie z konsultantem Orange. Otrzymałem następującą odpowiedź: „Z tego co widzę w systemie, to z naszej strony wszystko (teoretycznie) działa poprawnie. Protokół IPv6 umożliwia panu dostęp do internetu. Jako BOK nie mamy wpływu na to, w jakim protokole odbywa się połączenie :).” „Rozumiem i jest mi przykro z tego powodu. Niestety, ale BOK Orange nie wspiera tego typu ustawień. Leżą one po stronie Abonenta. Zachęcam Pana jednak do zapoznania się z oficjalnym forum Orange.” IPv4 działało normalnie jeszcze tydzień temu, jednak zostało wyłączone bez ostrzeżenia. Sprzęt, którego używam: Modem: ZTE MC 889 Pro Router: TP-Link AX1500 Usługa: Orange Love internet mobilny dla domu z nielimitowanymi danymi. Chciałbym dowiedzieć się, co mogę zrobić w tej sytuacji, aby ponownie korzystać z IPv4 i uniknąć problemów z usługami wymagającymi tego protokołu. Z góry dziękuję za pomoc.
Pan Mateoo 454 Opublikowano 15 Września Opublikowano 15 Września masz prawidlowo ustawiona konfiguracje? apn dobry wpisujesz? moze reset ustawien zadziala w ustawieniach moze masz gdzies do wybrania IPv4 only sprwadz tutaj https://whatismyipaddress.com/ https://test-ipv6.com/simple_test.html czy masz prawidlowa konfiguracje sprobuj poprosic orange by wlacyzli cos co sie nazywa iupv4/ipv6 dualstack networking albo sam sprawdz czy w ustawieniach wan jest taka opcja wyczytalkem tez ze orange sie wycofuje z ipv4 i bardziej umila sie w strone ipv6 wiec to moze byc problemem ktory rozwiazaesz za pomoca vpn
MCH93 21 Opublikowano 16 Września Autor Opublikowano 16 Września (edytowane) 10 godzin temu, Pan Mateoo napisał(a): masz prawidlowo ustawiona konfiguracje? apn dobry wpisujesz? moze reset ustawien zadziala w ustawieniach moze masz gdzies do wybrania IPv4 only sprwadz tutaj https://whatismyipaddress.com/ https://test-ipv6.com/simple_test.html czy masz prawidlowa konfiguracje sprobuj poprosic orange by wlacyzli cos co sie nazywa iupv4/ipv6 dualstack networking albo sam sprawdz czy w ustawieniach wan jest taka opcja wyczytalkem tez ze orange sie wycofuje z ipv4 i bardziej umila sie w strone ipv6 wiec to moze byc problemem ktory rozwiazaesz za pomoca vpn APN jest prawidłowy, wykupiłem nawet Orange VPN, nie chce działać kompletnie. Wymuszony mam IPv6, przy próbie pobrania adresu IPv4 pobrany adres to 192.0.0.2 po czym dane pakietowe przestają działać, sprawa jest już zgłoszona, niby do 48h mają to naprawić, zobaczymy... Edytowane 16 Września przez MCH93
MCH93 21 Opublikowano 18 Września Autor Opublikowano 18 Września Problem rozwiązany, zbrickował się firmware, został wgrany na nowo i wszystko śmiga 👌.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się