Wybór ramu
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez lukadd · Opublikowano
Dajcie spokój dyski od 2020 roku masakrycznie potaniały. -
Przez Dirian · Opublikowano
Jeśli nie grasz w najnowsze gry to w porządku, po prostu informowałem żeby nie było zaskoczenia, że wydane sporo kasy a tu dalej Cyberpunk czy inny Stalker dziala tak sobie -
Przez Gret · Opublikowano
Mogliby dodać PT. Pograłbym sobie w 20kl/s -
Przez miro · Opublikowano
pisałem to, bo myslałem że piszesz o samym VAGu, jesli tak ok, nie kazdy musi jeździć skodą czy seatem, oczywiście. wszystko jest dla ludzi. sam bym obecnie pewnie koreańcem jeździł.. ważne, jeśli piszesz o quattro. możesz jaśniej, kompletnie tego nie rozumiem ? ten daje i ten daje obydwa napędy w połączeniu z stronic(dsg) mają swoje wady i zalety Ty patrzysz tylko na moc i przyspieszenie od 0-100, co ważne jest szczególnie dla tych co od świateł, albo na 1/4 , w życiu ważniejsze są te których suche katalogi nei podają, czyli drogowe, jak wyprzedzasz tira to nie robisz tego od 0-100... często auto z mniejszą mocą na papierze i gorszymi od 0-100 na odcinku drogi zrobi bez problemu tego mocniejszego. 16lat temu miałem a3 8p 2.0tdi zrobione na dość duża moc wtedy bo 220PS, na drodze bez problemu radził sobie z o wile mocniejszymi autami, choć od 0-100 szału nie robił, na 1/4 robiła niskie 15 ( o ile wiesz o czym mwoa, bo to prehistoria ) ale a3 z tą samą mocą w diselu, z napędem na 4kołą i dsg dostawało baty okrutne za każdym razem, tak samo jak np 270konne a6 3.0, ehh to były czasy.. haldex oczywiście że jest kapitalny, ale nie zawsze potrzebny... choc znam wielu którzy dokłądali do swoich aut, za czasów płyty pq35 właściwie tylko a3 miało napęd quattro(haldex ) , najmocniejsze golfy ( poza r32) czy seaty tego nie miały, więc jak ktoś chciał mieć to przekładał z a3/s3 do cupry czy golfa e30... choc znowu np seat w cuprze nie wkładał w ogóle dsg, było w słabszym FR przy super mocnych autach i owszem, bez tego kaplica, mam okazję czasem poużytkować rs5 2020, z podniesioną delikatnie mocą na 500PS, tu bez quattro nie byłoby życia, ale dsg(stronic) tu nie ma, jest multitronic, przez wielu na papierze uznawany za wolną skrzynię... o boshe, nie wiedza co piszą a w normalnym życiu, kolega kupił teraz bmw 1 z napędem na 4koła, jeździ tylko po mieście i chętnie by z tego napędu zrezygnował na rzecz mniejszego spalania. mama podobnie, tyle co ja jeźdzę, w ogóle po górach, sniegu, napęd jest totalnie zbędny, natomiast manuala na stronic chętnie bym zamienił. a następnym moim autem i tak będzie na 99% koreaniec, żadnego vaga czy bmw nie będzie, bo są po prostu zdecydowanie za drogie, nawet seat czy skoda, jeśli za dobrze wyposażoną skodę trzeba wyłożyć 180tys to ja podziękuję. Tyl e że mnie już osiągi średnio interesują, ważne żeby w miare sprawnie wyprzedzić i tyle, dlatego nie każdy musi mieć mocne auto. Słabsze uczy też pokory na drodze, głupoty nie przychodzą do głowy... może poza przedstawicielami. szerokosci no ba, ale ty to jeszcze masz ładniutkie, u mnie farba schodzi, prysnąłem sprayem kupiłem kołpaki z a3 8y, ale w nich koło wygląda na 14, wywaliłem to..
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się