Gość Mateusz Napisano August 16, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano August 16, 2016 Witam. Mam możliwość kupienia używanego laptopa.Wiem,że to złomy ale potrzebuje na krótki okres zanim uzbieram na nowy,a do tego czasu coś muszę mieć.Nie znam się na nich całkowicie,a mam dwa do wyboru.Jedyne czego od niego wymagam to żebym mógł przeglądać neta i grać w jedną grę która ma wymagania : WYMAGANIA MINIMALNE Procesor 2GHz 1 GB RAM (Windows Vista i 7 - 2 GB RAM lub więcej) 8 GB dostępnej przestrzeni na dysku Karta graficzna kompatybilna z Shader 2.0 Rozdzielczość ekranu do 1920x1200 Wsparcie dla DirectX 9.0c lub nowszego Windows XP (WYŁĄCZNIE Service Pack 2 i 3), Windows Vista, Windows 7, Windows 8 lub Windows 10 Procesor SSE2 lub lepszy (wersja procesorów SSE1 nie jest wspierana) Procesor 3GHz 2 GB RAM (Windows Vista i 7 - 4 GB RAM lub więcej) 12 GB dostępnej przestrzeni na dysku Karta graficzna GeForce 8800 lub podobna (Dedykowany GPU z 512MB+ pamięci wideo (VRAM)) Wsparcie dla DirectX 9.0c lub nowszego Windows XP z zainstalowanym najnowszym service packiem, Windows Vista z zainstalowanym najnowszym service packiem, Windows 7 z zainstalowanym najnowszym service packiem, Windows 8.1 lub Windows 10 Najnowsza aktualizacja .NET Framework od Microsoftu Laptopy które mogę mieć toIBM Lenovo T400 Intel Core 2 Duo 2.53ghz Processor 160Gb Hard Disk 4GB Memory Wireless enabled 14.1" Widescreen Full Colour TFT AC Power Charger and Lead Windows 7 Pro 64bit Microsoft Office 2010 Pro full AVG 2015 free XBMC Iobit uninstaller lub Samsung NP305A Processor technology: Mobile QuadCore AMD A8-353OMX 2600 MHz 26*100 Operating system: Microsoft window 7 home premium System memory: 5611 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM) Hard Disk: USB Device (248 MB; USB) Display: Generic PnP monitor (NoDB) The laptop has 3 USB ports – HDMI output – Bluetooth port Szczególnie chodzi mi o ten drugi. Pomoże ktoś? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...