Zeneko 0 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Na stronie portalu wymagane jest posiadanie konta na FB by komentować artykuły. Nie dziwi więc znikoma ilość komentarzy, a właściwie ich brak. Taka macie strategie?
gtxxor 89 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 zaproponuj alternatywę, rozważy się
DanielYS 3 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 disqus daj przecież on ma i komentowanie przez fb i komentowanie przez inne sociale (także bezpośrednio konto) - wszyscy będą happy
Zeneko 0 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Konto na forum i starczy, po co promować na siłę inne social media. Rozumiem, że na początku to może być dla Was ważne, ale co najwyżej powinna to być forma ułatwienia, alternatywa, ale nie jedyna możliwa opcja.. Dobrze widzieć te same twarze co na Overclock... tak na marginesie...
tomcug 464 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Ja to pisałem od razu, jak ten "ficzer" został wprowadzony. Liczba komentarzy z niewielkiej spadła do bliskiej zeru . Edytowane 20 Lutego 2017 przez tomcug
KiT 1 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 I jak tam, jakieś przemyślenia dokonały się po stronie Administracji Szanownej?
Gość Technik Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Admiralicjo Szanowna, Jesteście relatywnie nowym portalem walczącym o miejsce w czołówce. Waszą naturalną przewagą powinna być elastyczność i szybkie dopasowanie się do trendów i potrzeb, oraz na 100% błyskawiczna reakcja i odzew. Wydaje mi się, że powinniście nad każdym z tych aspektów popracować bo obecne wrażenie jest w tym temacie nie do końca korzystne. P.S. Szybka reakcja i tzw. open feedback channel nie oznacza automatycznej zgody, ale milczenie też nie jest opcją.
gtxxor 89 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Techniku Szanowny ;) Problem jest taki, że nikt nie zasugerował konkretnego rozwiązania. Jak żeśmy robili głosowanie, to Facebook wygrał z Disqusem i wewnętrznym systemem w stosunku bodaj 10 : 1, choć Disqus mocno lobbowałem - ale nawet grono redaktorskie za wyjątkiem widocznego tu Tomka opowiedziało się za Facebook. Wiadomym jest, że nie dogodzi się każdemu. Ale tutaj relacja była taka, że na 10 głosujących za FB trafił się może jeden zwolennik czegoś innego. I jako programista mam związane ręce.
Gość Technik Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Drogi Administratorze, Głosie Szanownej Redakcji, O i to rozumiem: Jest odpowiedź. Jest wyjaśnienie. Rozumiem demokracja te sprawy, system zawodny ale sprawdzony. A nie wpadliście na pomysł, by tego rodzaju głosowania robić w gronie odbiorców, a nie redakcji? Nie dość, że to dobry PR to i gradacja priorytetów stosowniejsza, skoro komentarze mają tworzyć odbiorcy, a nie grono redaktorskie... Co do propozycji rozwiązania to konto podstawowe do portalu i forum to konto zakładane na waszej platformie, jeśli chcecie by było zintegrowane z różnymi platformami jak FB, Disqusem, YT, Twitter, nie widzę przeszkód by było w panelu zarządzania kontem w sekcji integracja, stworzonej na te potrzeby. A tak z ciekawości, planujecie jakieś reality check w tym temacie? Jeśli tak to ile czasu potrzebujecie, by zauważyć, zrewaluować i usunąć przyczyny pustki w komentarzach?
KiT 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 I jak pokazuje praktyka okowy złej decyzji rzutują na popularność portalu....
Rekomendowane odpowiedzi