Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest niedorzeczne wręcz ile w ostatnich dniach pojawilo sie czerwonych flag odnośnie Stalkera.

 

-recenzenci  dostali swoje kopie dopiero dwa dni temu

-recenzje dopiero w dzień premiery 

-wymagania sprzętowe z włączononą rekonstrukcją obrazu

-brak preloadu na steam

 

  • Upvote 3
Opublikowano
6 minut temu, Frog67 napisał(a):

To jest niedorzeczne wręcz ile w ostatnich dniach pojawilo sie czerwonych flag odnośnie Stalkera.

 

-recenzenci  dostali swoje kopie dopiero dwa dni temu

-recenzje dopiero w dzień premiery 

-wymagania sprzętowe z włączononą rekonstrukcją obrazu

-brak preloadu na steam

 

Wywalone mam na to. I tak sprawdzę w GP.

  • Upvote 1
Opublikowano
32 minuty temu, Frog67 napisał(a):

To jest niedorzeczne wręcz ile w ostatnich dniach pojawilo sie czerwonych flag odnośnie Stalkera.

 

-recenzenci  dostali swoje kopie dopiero dwa dni temu

-recenzje dopiero w dzień premiery 

-wymagania sprzętowe z włączononą rekonstrukcją obrazu

-brak preloadu na steam

 

Recki są o 15 więc jest 2h na decyzję czy kupić:E

Opublikowano
23 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Pomacham wam z nowego MFS jak będziecie próbowali uruchomić Stalkera 20 :E

A na razie szykuje krzesło:

U mnie to samo, wgl to śmiesznie wyjdzie jak się okaże że gra Microsoftu będzie bardziej stabilna od Stalkera :E 

Opublikowano (edytowane)

Tyle, że tutaj była masa cięć i gra nie prezentuje się już tak dobrze jak na pierwszych trailerach. Niby to logiczne i oczywiste ale w tym konkretnie przypadku optymalizacja pod Xboxy ciągnie szatę graficzną w dół. Oczywiście gra będzie miała swoje momenty i wizualne smaczki jak każda inna tego typu produkcja ale tutaj bardziej chodzi o to, że assety, tekstury i cała reszta Unreala 5 są tłuste z natury i to kwestia silnika.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano
5 godzin temu, Stjepan napisał(a):

Metro to całkiem niezła książkowa trylogia, gra mnie nie przekonała, Stalker może był bardziej archaiczny, wyglądał gorzej, był bardziej drewniany, ale jest w nim wolność, możesz robić co ci się żywnie podoba, a nie robić oskryptowane misje niczym Call of Duty, za to uwielbiam serię Stalker za wolność, nie wiesz co na ciebie czeka, co się kryje w mroku.

Miałem podobnie, książki czytałem przed grą i mnie szybko odrzuciło, mimo że bardzo dobry FPS, człowiek wiedział o co chodzi, znudziłem się.

Może teraz z ciekawości na obecnym sprzęcie bym te Reduxy czy jak to się tam zwało ograł ale nie mam ciśnienia na razie na takie gry.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Najwyżej trzeba będzie poczekać na kilkanaście patchy, takie czasy. Ja i tak czekam na serię 5xxx i upgrade kompa bo na obecnym to najwyżej w jedynkę pogram. 

Mimo to uważam że gra ma potenciał bardzo dobry, a kwestie optymalizacji czy błędów to druga rzecz. 

Edytowane przez Little Sun
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, caleb59 napisał(a):

Tyle, że tutaj była masa cięć i gra nie prezentuje się już tak dobrze jak na pierwszych trailerach. Niby to logiczne i oczywiste ale w tym konkretnie przypadku optymalizacja pod Xboxy ciągnie szatę graficzną w dół. Oczywiście gra będzie miała swoje momenty i wizualne smaczki jak każda inna tego typu produkcja ale tutaj bardziej chodzi o to, że assety, tekstury i cała reszta Unreala 5 są tłuste z natury i to kwestia silnika.

Powiem ci coś szokującego, co usłyszałem ostatnio u Grzegorza Wątroby odnośnie hamowania rozwoju grafiki przez konsole. 

 

Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC!

Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda.

 

Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS

Edytowane przez Frog67
  • Upvote 2
Opublikowano
47 minut temu, Frog67 napisał(a):

Powiem ci coś szokującego, co usłyszałem ostatnio u Grzegorza Wątroby odnośnie hamowania rozwoju grafiki przez konsole. 

 

Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC!

Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda.

 

Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS

Tylko jak się zastanowić to faktycznie tak jest, mocy obliczeniowej nie brakuje aż tak bardzo, zawsze można zjechać z jakością do tej z konsoli.

Jak zabraknie VRAM to już klapa, nic nie zrobisz. 

 

I to jest naprawdę śmieszne, bo pamięć nie jest droga. Nie rozumiem tej blokady u NV. 

Opublikowano

Dziwne te tłumaczenie dlaczego nie będzie proloadu na steam

"All options have already been exhausted. The decision was made. It's a no"

 

Z jakich opcji oni skorzystali, nie mam pojęcia dziwna odpowiedź

Opublikowano
18 minut temu, Frog67 napisał(a):

Dziwne te tłumaczenie dlaczego nie będzie proloadu na steam

"All options have already been exhausted. The decision was made. It's a no"

 

Z jakich opcji oni skorzystali, nie mam pojęcia dziwna odpowiedź

zeby za szybko piraci na torrenty nie wrzucili :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...