Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, caleb59 napisał(a):

Tyle, że tutaj była masa cięć i gra nie prezentuje się już tak dobrze jak na pierwszych trailerach. Niby to logiczne i oczywiste ale w tym konkretnie przypadku optymalizacja pod Xboxy ciągnie szatę graficzną w dół. Oczywiście gra będzie miała swoje momenty i wizualne smaczki jak każda inna tego typu produkcja ale tutaj bardziej chodzi o to, że assety, tekstury i cała reszta Unreala 5 są tłuste z natury i to kwestia silnika.

Powiem ci coś szokującego, co usłyszałem ostatnio u Grzegorza Wątroby odnośnie hamowania rozwoju grafiki przez konsole. 

 

Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC!

Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda.

 

Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS

Edytowane przez Frog67
  • Upvote 2
  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@Jaycob A czym? Bo ja nie kumam. Chcemy lepszą grafikę, wszystko lepiej to chyba logiczne, że skoczyliśmy z 750MB na 5GB, potem na 50Gb a teraz na 150GB :)

Szybkością pobierania. O tym było mówione.

Opublikowano
47 minut temu, Frog67 napisał(a):

Powiem ci coś szokującego, co usłyszałem ostatnio u Grzegorza Wątroby odnośnie hamowania rozwoju grafiki przez konsole. 

 

Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC!

Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda.

 

Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS

Tylko jak się zastanowić to faktycznie tak jest, mocy obliczeniowej nie brakuje aż tak bardzo, zawsze można zjechać z jakością do tej z konsoli.

Jak zabraknie VRAM to już klapa, nic nie zrobisz. 

 

I to jest naprawdę śmieszne, bo pamięć nie jest droga. Nie rozumiem tej blokady u NV. 

Opublikowano

Dziwne te tłumaczenie dlaczego nie będzie proloadu na steam

"All options have already been exhausted. The decision was made. It's a no"

 

Z jakich opcji oni skorzystali, nie mam pojęcia dziwna odpowiedź

Opublikowano
18 minut temu, Frog67 napisał(a):

Dziwne te tłumaczenie dlaczego nie będzie proloadu na steam

"All options have already been exhausted. The decision was made. It's a no"

 

Z jakich opcji oni skorzystali, nie mam pojęcia dziwna odpowiedź

zeby za szybko piraci na torrenty nie wrzucili :D

Opublikowano (edytowane)

 Przecież preload jest szyfrowany, mogli dać do ściągniecia 140GB a te brakujące 10GB zostawić na premiere, ciężko. Jeszcze takie tlumaczenie.

Edytowane przez Frog67
Opublikowano
1 godzinę temu, Frog67 napisał(a):

Otóż według niego konsole nie są aż tak dużym hamulcem jak większości może się wydawać, większe fikołki przy pracach obecnie nad grami muszą robić z powodu kart graficznych na PC!

Bardziej tu chodzo o ilość pamięci przeznaczonej dla GPU, konsole mają mniej więcj po 12-14GB - większym hamulcem są karty pokroju 3070/3070TI które mają 8GB Vram i obecnie to karty z 8GB Vram robią za większ hamulec niż konsole, dziwne ale tak powiedział i tak to wygląda.

 

Oczywiście zawsze równa się do najsłabszego sprzętu i jeśli idzie o konsole jest to XSS

Myślę, że to trochę koloryzowane. Dalej gry AAA najnowsze na PC minimalne wymagania co do vram mają na poziomie 4 lub 6GB. Aczkolwiek 8GB gpu już się powoli kończą i nie tylko przez vram, ale i wydajnościowo. Dziś taki 3070 jest bez szału na poziomie ~4060ti czyli w zasadzie obecnie niska półka gpu, w kolejnej generacji GPU, która już za rogiem już pewnie zobaczymy gierki z minimalnymi wymaganiami na poziomie 8GB vram.

 

PS5 ma dostępne dla gier 12.5GB, XSS 8GB :E I to jest pamięć całkowita, na PC jest jeszcze RAM przecież.

 

Opublikowano

Wymagania minimalne i tak ustawiają konsole każdej kolejnej generacji. 

W PS6 powinno być przynajmniej 24GB GDDR7 i z tego pewnie 20GB na gry, więc zrobi się ciekawie na rynku GPU:E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tak zapewne jest, czuć że te elementy kompletnie ze sobą nie współgrają. Co mnie najbardziej dziwi - przecież na końcu procesu produkcyjnego przychodzi zawsze etap montażu, składania wszystkiego w jedną wielką całość. Serio nikt, kompletnie nikt w tej całej ekipie, po ograniu tego czy tamtego etapu w którejś tam fazie testowej, nie zwrócił uwagi, że to po prostu kompletnie do siebie nie pasuje, że to kompletnie niszczy dynamikę wydarzeń w grze ?    Powiem Ci, że po akcie 1 i akcie 2, moja nota końcowa dla Veilguarda byłaby wyższa, niż ktokolwiek z Was mógłby to sobie wyobrazić  ale akt 3 po prostu kompletnie burzy moje odczucia odnośnie tej gry, tutaj nic do siebie nie pasuje. Wydaje mi się, że byłoby zupełnie inaczej, gdybym totalnie olał cały content poboczny/towarzyszy i skupił się TYLKO I WYŁĄCZNIE na fabule głównej. Ale tutaj powstaje pewien problem - jeśli tak zrobię, dostanę BAD ending. I nie będę w stanie tego odkręcić w jakimś momencie jakąś tam późniejszą decyzją, bo przecież tutaj nie ma żadnych wyborów. Do tego każdy kompan, którego questu lojalnościowego nie zrobię, w finale zginie. Tak więc jaki mam wybór ?    Kolejna sprawa - do aktu 3 Taash była naprawdę w porządku. I nie robię sobie tutaj jaj. Miała naprawdę całkiem niezłe teksty, jakąś tam osobowość (niektórzy kompani w ogóle jej nie mają), i momentami nawet fajnie można było z nią pogadać. Ale teraz, czy to w Latarni, gdzie stoi z kimś z boku, czy to w misjach, co drugi tekst w banterze to coś związanego z jej seksualnością i samo-akceptacją. To jest tak siłowo wepchnięte, że aż momentami odrzuca.    Gdyby mógł sobie życzyć, żeby ta gra miała jedną dodatkową opcję, możliwość, to życzyłbym sobie opcję wywalenia dowolnego kompana w dowolnym momencie. Zostałbym z Neve, Lucanisem, Darvinem i może ewentualnie Harding, ze względu na jej całkiem niezły quest poboczny. Ale reszta paszoł won.   Btw. wszystko to co jest związane ze Szarą Strażą, jest naprawdę fajnie napisane i fajnie zrobione. Tam są chyba najlepsze momenty i motywy w całej grze. Antoine i Evka to jedne z niewielu postaci, które można zapamiętać. 
    • Z premierowych testów PPC w 4k było prawie 55%. Ale do 3090Ti niezbyt sens jest porównywać. Bo 3090Ti nvidia dała dopiero bardziej przy końcu generacji Ampere. Do 3090 premierowo było 70%   Ale tam dużo do powiedzenia miała zmiana procesu z bidnego samsungowego na TSMC. To był olbrzymi skok w dzięki zmianie procesu. Obecnie dostaniemy jedynie lifting w tej kwestii.
    • @azgan napisz czy warto, może się wybiorę w niedzielę. Opinie film ma dość średnie...
    • 32-calowy monitor 1080p? O matko, piksele będą ogromne.   Dysków nie rozdzielać, małe SSD są wolniejsze i mniej trwałe.   13600KF to poziom Ryzena 7700, większe zużycie prądu i martwa platforma. Ryzen 7600 też wystarczy na początek.
    • Daje cos ta podstawka, oprocz lepszej stabilnosc? Ma duzy wplyw na przeplyw powietrza?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...