samsung70 22 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada swoją droga do serii METRO, wiele, bardzo wiele razy podchodziłem, nigdy żadnej części nie ukończyłem , mam nadzieje ze tutaj odnajdę coś czego szukam w post apo grze.
ODIN85 630 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada Jak lubisz openworldy to tak. Ja tam wolę zamknięte lokację tak jak w dwóch pierwszych Metrach. 1
DżonyBi 425 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada (edytowane) 4 godziny temu, ODIN85 napisał(a): To UE,da się w ini włączyć gdyby twórcy o nim zapomnieli. A jak wtedy kalibracja wyglada, bo podejrzewam, ze sama kalibracja w W11 nic nie da, bo gra z tego nie skorzysta. Najlepiej miec suwaki i obserwowac zmiany na ekranie. Dobra, nie ma co gdybac. Wyjdzie to sie zobaczy. Ja korzystam zawsze z porad kanalu na youtube @gamingtech. Edytowane 19 Listopada przez DżonyBi
galakty 450 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada Na W11 i NV zawsze można RTX HDR. Do takiej gry HDR obowiązkowo, wieczór, ciemno, OLED i jest klimat 1 1
userKAMIL 222 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada (edytowane) 2 godziny temu, ODIN85 napisał(a): To strzelanka więc prawilna jest klawiatura i mysz. Ja w singla zawsze gram na padzie. Mam tak, że myszką nie zrobisz takiego powolnego i płynnego ruchu kamery. Dla mnie zawsze to +10 do imersji. Na steam pokazuje, że HDR jest. Edytowane 19 Listopada przez userKAMIL 2 2
Stjepan 462 Opublikowano 19 Listopada Autor Opublikowano 19 Listopada (edytowane) K+M i mam headshota, za nim Ty się ruszysz na padzie, ja już dawno strzele headshota, m+k to precyzja. W HZD grałem m+k z łuku miałem same headshoty. A jak chcesz immersje z kałacha to zapraszam na poligon, to jest immersja strzelanie z prawdziwej broni, smród siarki, gorąca lufa i ten huk wystrzału, wiem bo bywałem i strzelałem. Edytowane 19 Listopada przez Stjepan 1 1 2
Joloxx9 400 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 3 godziny temu, samsung70 napisał(a): dobry, a ja nie grałem w żadną poprzednią część i nie wiem o co chodzi, materiałów niewiele oglądałem, wiem jedynie, że wielu czeka na forum na ten tytuł i dla mnie to jest duży wyznacznik. obstawiam, że jutro po północy temat zapłonie z ikonką HOT TOPIC, jak to kiedyś bywało na PCL przy większych premierach PS, K+M czy kontroler do tej gry? pozdro. Kontroler w FPP, dafuq? 30 minut temu, galakty napisał(a): Na W11 i NV zawsze można RTX HDR. Do takiej gry HDR obowiązkowo, wieczór, ciemno, OLED i jest klimat O ile nie jest to cyberpunk/starfield, ktore to mialy calkowicie zepsuty HDR przez co czarny, byl szary i na oled wygladal jakbym na zwyklym montorze z podswietlaniem siedzial bleh 1
lamparcicho 458 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada To już za niewiele ponad 32h, tyle lat czekania... 2
galakty 450 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 8 minut temu, Joloxx9 napisał(a): O ile nie jest to cyberpunk/starfield, ktore to mialy calkowicie zepsuty HDR przez co czarny, byl szary i na oled wygladal jakbym na zwyklym montorze z podswietlaniem siedzial bleh Cyberpunk był o tyle śmieszny, że RTX HDR był lepszy i miał niższe poziomy czerni, niż wbudowany HDR...
Reddzik 578 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada Jeśli nie dam rady mieć 60fps+ do grania na k+m, to zapewne pogram na padzie. Będzie console experience, mi to nie przeszkadza. 1
userKAMIL 222 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada (edytowane) 18 minut temu, Stjepan napisał(a): K+M i mam headshota, za nim Ty się ruszysz na padzie Możliwe ale ja mam powolny płynny ruch kamery jakiego myszką nie zrobisz. 😛 Nie mówiąc już, że „W” na klawiaturze do polowy nie wciśniesz aby powoli iść do przodu. Edytowane 19 Listopada przez userKAMIL 1
azgan 831 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 3 godziny temu, ODIN85 napisał(a): To strzelanka więc prawilna jest klawiatura i mysz. Ja tam będę pykać na padzie przed ekranem dużego OLED'a 🤭🤪 2 minuty temu, galakty napisał(a): Cyberpunk był o tyle śmieszny, że RTX HDR był lepszy i miał niższe poziomy czerni, niż wbudowany HDR... Ten z Win11 (AutoHDR) też, nie trzeba RTX HDR bo to praktycznie to samo 1 1
azgan 831 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 10 minut temu, lamparcicho napisał(a): To już za niewiele ponad 32h, tyle lat czekania... ...żeby czekać kolejny rok aż będzie połatane Teraz, galakty napisał(a): AutoHDR ma opcję kalibracji? Tak https://apps.microsoft.com/detail/9n7f2sm5d1lr?hl=en-US&gl=US 1
DżonyBi 425 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 4 minuty temu, azgan napisał(a): Ten z Win11 (AutoHDR) też, nie trzeba RTX HDR bo to praktycznie to samo Nie jest to samo. Testowalem na Wukongu. 2
dawidoxx 127 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada (edytowane) https://www.ppe.pl/news/357446/stalker-2-z-ogromnym-patchem-na-premiere-gracze-musza-pobrac-prawie-139-gb.html Jak będą takie cyrki na steam to .. bne 🤣 Edytowane 19 Listopada przez dawidoxx 3 1
galakty 450 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 2 minuty temu, azgan napisał(a): Tak Nie o to mi chodzi, w RTX HDR masz normalną kalibrację jak we wbudowanym HDR w grę. I o ile kojarzę to w CP2077 RTX wyglądał lepiej i brał więcej FPS.
Joloxx9 400 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada (edytowane) 20 minut temu, galakty napisał(a): Cyberpunk był o tyle śmieszny, że RTX HDR był lepszy i miał niższe poziomy czerni, niż wbudowany HDR... No tyle dobrze, bawilem sie z modami, ale jak obnizylem czern to znowu inne rzeczy sie sypaly. Dziwie sie, ze tego nie ogarneli nigdy. 19 minut temu, userKAMIL napisał(a): Nie mówiąc już, że „W” na klawiaturze do polowy nie wciśniesz aby powoli iść do przodu. Oczywicie, ze mozna tak ustawic klawiature 18 minut temu, azgan napisał(a): Ten z Win11 (AutoHDR) też, nie trzeba RTX HDR bo to praktycznie to samo No nie, bo ten od NVIDI generuje orbaz standardowy a potem przez CUDA "przerabia" go na HDR wystarczy, ze odpalisz image analyser czy jak on tam sie zwal w reshade, i zobacyzsz, ze obraz jest w RGB a nie DCI-P3 12 minut temu, DżonyBi napisał(a): Nie jest to samo. Testowalem na Wukongu. Dokladnie, calkowicie dwie inne technologie. "Normalny" hdr nie zabiera rowniez tyle wydajnosci, co ten od Nvidii. Edytowane 19 Listopada przez Joloxx9 2 1 1
DżonyBi 425 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada (edytowane) 13 minut temu, azgan napisał(a): Tak https://apps.microsoft.com/detail/9n7f2sm5d1lr?hl=en-US&gl=US Robiłem tę kalibrację, ale jak piszesz, ze auto HDR i Nvidia RTX to to samo, to nie wiesz co piszesz. Jedyne co ich laczy, to ze jeden i drugi symuluja HDR, tyle ze RTX hdr robi to o wiele lepiej. Zabiera przy tym wydajnosc, ale efekt jest bardzo dobry. Edytowane 19 Listopada przez DżonyBi 2 1
Joloxx9 400 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 1 minutę temu, DżonyBi napisał(a): Robiłem tę kalibrację, ale jak piszesz, ze auto HDR i Nvidia RTX to to samo, to nie wiesz co piszesz. Jedne co ich laczy, to ze jeden i drugi symuluje HDR, tyle ze RTX hdr robi to o wiele lepiej. Nie wiem jak sie ma ten program do autohdr, bo z tego co wiem i sie orientuje to nim kalibrujesz zwyczajnie monitor, pod "normalny" hdr rowniez. Zeby clippingu nie bylo itd.
userKAMIL 222 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 6 minut temu, Joloxx9 napisał(a): Oczywicie, ze mozna tak ustawic klawiature Jak ustawisz, że „W” wciśniesz do połowy aby wolno chodzić postacią. Bo chyba nie mówisz o wciśnięciu kolejnego klawisza aby „wolniej” chodzić.
lamparcicho 458 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada Pad do chodzenia, myszka do celowania, durszlak na głowę i w bój 3
Funky Koval 5 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada 5 minut temu, userKAMIL napisał(a): Jak ustawisz, że „W” wciśniesz do połowy aby wolno chodzić postacią. Bo chyba nie mówisz o wciśnięciu kolejnego klawisza aby „wolniej” chodzić. zaczynają się pojawiać klawy z funkcją wciskania klawiszy do połowy właśnie wcelu np wolnego chodzenia 1
DżonyBi 425 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada Ja wole pada, ale jak ktos ma drewniane palce to moze faktycznie drewniane rece + drewniane K+M to najlepszy duet. Po 15 latach gry na padzie nie mam problemu z headshotami. 3
MrKetiw 36 Opublikowano 19 Listopada Opublikowano 19 Listopada Jak będzie stutter w tej grze to będzie mega słabo, w Silent Hill przeżyłem ale tutaj przy akcji będzie to nie do zaakceptowania raczej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się