Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, ODIN85 napisał(a):

No dobra a tym co nie wywala i chodzi dobrze to gracie na Steam czy na GP? Bo były już przypadki że wersja Microsoftu była gorsza.

ja gram na steamie i nic nie wywala

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

@ODIN85Steam. @ToothMożliwe że nie mieli już kasy, musieli przecież przenieść całe swoje studio z Ukrainy do Czech itp., albo to po prostu klasyczna zagrywka, wydajemy produkt, a za sprzedaż będziemy go patchować i dalej rozwijać.

Edytowane przez DITMD
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, DITMD napisał(a):

@ODIN85Steam. @ToothMożliwe że nie mieli już kasy, musieli przecież przenieść całe swoje studio z Ukrainy do Czech itp., albo to po prostu klasyczna zagrywka, wydajemy produkt, a za sprzedaż będziemy go patchować i dalej rozwijać.

To nie hamerykanie żeby wydawać wszystko dopieszczone na 110% . Wiem jak chłopaki z wawki ciężko tyrają żeby wydać grę która i tak jest pełna błędów :D

 

Nie wiadomo ile oni mają zasobów na pracę ludzi. Na pewno nie jest im łatwo w tej sytuacji która jest od ponad 1000 dni... No i caly świat czeka na stalkera2 więc presja jest na takim poziomie że zwieracze puszczają na dole i u góry.

 

Trzeba poczekać , grac, testować ...pacz za paczem niech wychodzi i tyle.  Najważniejsze ze w końcu jest ten stalker. Tyle lat czekania :D

Edytowane przez PepePanDziobak
  • Like 3
Opublikowano

Kolejne kilka godzin gry, aż do ponownego wywalenia. :E 

Jak dla mnie wszystko jest tu do poprawy, grafika, cienie, odbicia, oświetlenie, fizyka, postacie, potwory. Jest to jeden wielki ulep, starych i nowych rozwiązań.

Wisienką na torcie są spadki fps poniżej 60fps z DLSS Q na RTX 4090. xD

Rozumiem sentyment do tej gry, no ale cena 229zł i polecanie tej gry w obecnym stanie.....

 

 

  • Sad 1
  • Upvote 2
Opublikowano
Godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

No dobra a tym co nie wywala i chodzi dobrze to gracie na Steam czy na GP? Bo były już przypadki że wersja Microsoftu była gorsza.

Na STEAM i gierca jest dobra aczkolwiek pod pewnymi względami mam wrażenie że wypada gorzej od swoich poprzedników. Ten cały system A-Life 2.0 jest jednym wielkim rozczarowaniem. 

Opublikowano (edytowane)

A-life jak Alpha-life. Mimo, ze gra chodzi przyzwoicie na 4090 odpuscilem sobie. Sprzedali banke kopii to niech teraz zakasaja rekawy i bez łachy naprawiaja gre, a jest co naprawiac.

Edytowane przez DżonyBi
  • Sad 1
Opublikowano
18 godzin temu, dawidoxx napisał(a):

Istny idiotyzm z tym psuciem broni po wystrzeleniu kilkudziesięciu pocisków..

 

Jak to możliwe że ludzie wystawiają pozytywne opinie tytułowi, który dosłownie jest jednym wielkim poligonem bugów 

 

Skopana optymalizacja, pełno błędów a tu 80% pozytywów na steam 🤣

 

 

 

U mnie to nawet same z siebie wył. się wibracje w padzie od XSX oczywiście akumulator miał jeszcze 85% w zapasie ale nic nie pomagało, restartowanie ustawień w opcjach gry/kontrolera. Na kablu to samo dopiero wył. i wł. ponownie gry zadziałało :lol2:

Opublikowano
1 godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

No dobra a tym co nie wywala i chodzi dobrze to gracie na Steam czy na GP? Bo były już przypadki że wersja Microsoftu była gorsza.

Ja tez mam steam i nie wywala mi, dropy mam tylko z cut scenkach w tej wiosce, tak to ogólnie trzyma te 90 - 100 fps. 

  • Thanks 1
Opublikowano
7 godzin temu, userKAMIL napisał(a):

Ta burza też mnie z kapci wyrwała! Kapitalnie to wygląda i jeszcze te efekty cząsteczkowe od liści po kłęby kurzu. Stałem przez dłuższa chwile i podziwiałem. 

A jakie masz kapcioszki? :E 

Bo ja mam takie oto bat-paputki:

 

41JhuclVL3L._AC_SY580_.jpg



 

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

Jestem ciekaw w jakim stanie ta gra by była jakby nie przesuwali premiery... Ciekawe czy w ogóle oni moogli ją włączyć :E

No i też wracamy  do tego, że wcześniejsze materiały po prostu były kłamstwem.

Przecież by to postawić na nogi to jakiś rok lub więcej łatania. Chyba szybciej III wojna światowa będzie niż to będzie chulać :E

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Przecież by to postawić na nogi to jakiś rok lub więcej łatania

Nie no, daje im miesiac :niegrzeczny:, bo tyle mi zajmie przejscie FFVII Rebirth.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, DżonyBi napisał(a):

Nie no, daje im miesiac :niegrzeczny:, bo tyle mi zajmie przejscie FFVII Rebirth.

Co ty nie ma szans patrząc na aktualny stan. Ja nawet wątpię by oni naprawili optymalizację jak to jest w jądrze silnika.

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano

10 h i 0 crashy czy bugów jak powyżej na filmie..ale czar prysł wczoraj wieczorem. Bug przez który nie mogę zrobić questa pobocznego ( szczescie w nieszczesciu) ale też jednocześnie nie mogę wejść na teren "miasteczka" w rejonie zakłady chemiczne.Stoi strażnik przed bramą, z niebieską flagą czyli side quest, zaczyna sie dialog że nie może mnie wpuścic bla bla i nie mogę mu nic na to odpowiedzieć..nie ma żadnej opcji dialogowej żeby rozmowe zakonczyc i jedynym wyjściem z sytuacji jest altf4.  Widziałem na reddicie że sam nie jestem, dobrze że to side quest niby, no ale przydałaby mi się na mapie kolejna opcja szybkiej podróży, a bez wejścia na teren może być ciężar. Człowiek k***y dostaje przez coś takiego

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

Taki trend że teraz wydają niedopracowane gry żeby kasa się zgadzała. Do poziomu Veilguard daleko i grę czeka długie łatanie.

Co by nie mówić to rzeczywiście Dragon Age The Veilguard przynajmniej od strony czysto technicznej wypada solidnie 

  • Upvote 2
Opublikowano
10 minut temu, JeanPepin napisał(a):

10 h i 0 crashy czy bugów jak powyżej na filmie..ale czar prysł wczoraj wieczorem. 

To nie jest bug, tak dzialaja spawnpointy w tej grze. Ktoś tam w jakiejś recenzji napisał, że takie wymagania co do procks bo przecież symulacja całego świata w tle leci aka A-Life 2.0 :E

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

Najbardziej irytują mnie respawny przeciwników. Wchodzisz do budynku w całkowicie pustej lokacji, wychodzisz, a za chwilę pojawia się kilku NPCów niedaleko ciebie. Pop-in też psuje immersję, patrzysz przez lunetę z 200 metrów i widzisz tylko wieżę, a gdy podejdziesz na jakieś 50 metrów, nagle na jej szczycie pojawia się strażnik, cofniesz się parę kroków i on znika. Mogliby też umożliwić spanie w każdym łóżku czy na materacach w grze. Obecnie, żeby zmienić porę dnia, muszę iść do głównej wioski albo bazy, co jest trochę męczące.

Edytowane przez DITMD
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...