RX 8xxx (RDNA 4) - wątek zbiorczy
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez Miczi_82 · Opublikowano
Oprócz świecenia diody normalnie działa myszka? Może po prostu ten przełącznik walnięty? Myszka wygląda już na starą, może czas na nową? -
Przez Kadajo · Opublikowano
Jedno jest pewne, cena RTX 5090 zaskoczy w jakiś sposób. Ja nadal obstawiam 15k za porządne wersje retail. A już nie będzie tak fajnie jak z 4090 ze 450W i kazde chłodzenie sobie radzi -
Przez Joloxx9 · Opublikowano
To smiej sie sie było w odpowiedzi do reakcji na posta, która oczywiście znikła :] ale co racja to racja, ignore można dać, tylko oby lepiej działało niż na pclab -
Przez Element Wojny · Opublikowano
Tutaj musialo dojsc do jakiejs naglej decyzji o wstrzymaniu wsparcia finansowego, wyjatkowo ekstremalnej sytuacji - raptem 4 miesiace temu zatrudnili dodatkowe 30 osob, samych specjalistow z naprawde sporym doswiadczeniem, do swojego projektu. Nikt by czegos takiego nie robil, gdyby firma miala jakiekolwiek problemy finansowe czy niezabezpieczony budzet na kolejne miesiace, raczej poszliby droga Inflexion i zwalniali ludzi, zeby ograniczyc koszty. Szkoda strasznie, wczoraj widzialem material na YT o nich, sporo osob na wlasna reke odeszlo z Bioware, najbardziej utalentowani ludzie, zeby dolaczyc do Hudsona i robic z nim ten wielki projekt, ktory nie mialby szans powstac w planowanej formie pod nadzorem EA. Ten projekt to bylo cos zupelnie innego. Flynn, w przeciwienstwie do Hudsona, ktory odszedl sam by robic ten projekt ktory tyle planowal, zostal z Bioware zwolniony po Andromedzie, a jako osoba zarzadzajaca firma nigdy nie wydawal sie osoba odpowiednia do pelnionej roli, przez jakis czas raczej bazowal na osiagnieciach innych osob. Ten projekt byl zupelnie inny od tego czego gracze oczekiwali po wstepnych zapowiedziach, do tego gra trafila do EA zbyt szybko, prawdopodobnie ze wzgledu na problemy budzetowe i potrzebe naglego podreperowania finansow, by moc kontynuowac prace. Niestety, nie zdalo to egzaminu, bo dostarczyli kiepska alphe, z wieloma bledami, niedorobkami czy wrecz niedzialajacymi mechanikami. Fama poszla, fani wyparowali, teraz gra ma 40% obnizke w EA - biorac pod uwage ze zwolnili 50% zalogi, w tym ludzi od kontroli jakosci czy scenarzystow, jakos nie wroze sukcesu tej produkcji, to bedzie cud jesli ona kiedykolwiek wyjdzie z etapu EA. Ten sam blad popelnili Spidersi ze swoim Greedfall 2 - wydali alphe w ramach EA, zmienili to co dzialalo dobrze i nie poprawili tego co dzialalo zle, fani wyparowali, w studiu strajk, tez bedzie cud jak to wyjdzie z EA. -
Przez Pavel87 · Opublikowano
Może coś w tym jest, albo to takie placebo Zanim zacząłem ponowne przejście, to wrzuciłem jeszcze mody z ulepszonymi teksturami 4k/8k dla kilkunastu głównych postaci, ulepszony tekstury Wiedźmińskich zbroi, no i E3 2014 Ligting Mod V3, który robi mega robotę + nowe chmury z tego moda.
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się