Pytanie czy taki był zamysł, aby nie skupiać uwagi na rozwoju głównego bohatera i postaci, czy po prostu stworzyć bohaterów w swój sposób i im po prostu nie wyszło.
Przypomina mi się trochę sytuacja z kampanią do Call of Duty Vanguard. Kiedy devsi przed premierą mówili, że ich celem było stworzenie wyrazistych i niezapomnianych postaci, ponieważ ta marka ich niby nie miała. Oczywiście wyszło im totalnie odwrotnie, postacie okazały się strasznie stereotypowe i płaskie. Nikogo nie można było polubić.
Tutaj jest myślę podobnie, tylko kto się teraz przyzna.
To nie jest dobry pomysł, by oni pracowali nad ME5.
Może Sims 5, albo nowe Pokemony ?
https://www.gry-online.pl/newsroom/farming-simulator-25-juz-przescignal-dragon-age-the-veilguard-na/z32b57c
Fani rolnictwa dziś oficjalnie wyruszyli w pole w Farming Simulatorze 25. Gra na Steamie już przyciągnęła ponad 100 tysięcy graczy jednocześnie – zostawiając w tyle m.in. Dragon Age: The Veilguard.
Zbieranie truskawek ciekawsze od Veilgurda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się