voltq 320 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Czekam na realne porównania ludzi z forum czy ten pssr jest naprawdę tak dobry jak DLSS 1
maxmaster027 110 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Mnie tez ciekawi psssr, tzn jego jakosc wzgledem DLSS i FSR
Phoenix. 546 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada DF mowilo w swoich porownaniach wstepnie, ze PSSR nie ma jakosci DLSS ale bije na glowe kazde inne rozwiazanie upscalingu. Patrzac, ze jest to pierwsza iteracja PSRR to jakosc na start jest lepsza niz zaczynal FSR/DLSS. A wiemy, ze to bedzie ulepszane wiec ma to swietlana przyszlosc a juz dzis wyglada lepiej niz kazdy inny upscaling na konsoli. Szybki skrot i dopelnienie filu co wrzucilem: https://videocardz.com/newz/playstation-5-pro-specs-and-teardown-leaks-ahead-of-launch-16-7-tflops-rdna-gpu-and-8-zen2-cores RDNA3+ RT RDNA4. Ciekawi mnie co desktopowe gpu pokaza w pelnej archi RDNA4. Czy sie zdecyduje znowu na radka czy pozostane przy nvidia
Kowal_ 132 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Ja swoje PS5 po 3,5 roku grania opchnąłem w licytacji za 1700 i zamówiłem pro. Pro drogie, ale jak sobie pomyślałem, że to będzie kolejne 3-4 lata grania, z jakąś tam dozą pewności, że tryb 60fps nie będzie wiązał się z masakryczną ilością cięć i ogólnie nie powinno być problemu z osiągnięciem stabilnych 60fps to zwyczajnie te pińcet za rok grania mogę do interesu dołożyć. W sumie to taki prezent urodzinowy sobie zrobiłem 1 1
Phoenix. 546 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 46 minut temu, ntt_system napisał(a): Alan Wake 2 PS5/Pro Alen to niszczyciel kazdego sprzetu ale z racji iz nie kupie tego na Epic dla jdnej gry to przejde na konsoli wiec zobacze czy tak wolna gra bedzie razic w 30fps czyjednak 60fps bedzie gora. Patrzac jakie uproszczenia ma wersja PS5 to i tak jest to przyklad gry,kotra wyglada znakomicie porownujac do presetow w jakich dziala na konsoli.
RTXnietylko4060tiUSER 121 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Najslabsza karta RDNA 3 czyli RX 7600 ma 21,75 TF. Ps5 PRO ma 16 TF i 60 CU, boost 2.30mhz czyli parametry blizniacze do RX 6800. Dziwaczny ten chip RDNA 3 w PS5 PRO, no chyba ze ta specyfikacja to jakis fake. Edytowane 3 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER 1
azgan 831 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 1 godzinę temu, maxmaster027 napisał(a): Mnie tez ciekawi psssr, tzn jego jakosc wzgledem DLSS i FSR Nawet jak DLSS dalej będzie najlepszy to już teraz widać że jest lepiej od FSR
Tombycz 33 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Premiera PlayStation 5 Pro już 7 listopada 2024 roku. Mimo że przedsprzedaż najnowszej konsoli od Sony ruszy dopiero 26 września, to w polskich sklepach już pojawiły się pierwsze strony z kartami produktów. Dzięki temu możecie zapisać się do specjalnego newsletteru i otrzymać odpowiednią wiadomość w momencie pojawienia się sprzętu. Rekomendowana cena PlayStation 5 Pro w Polsce została ustalona na 3499 zł. Sony PlayStation 5 Pro dostępne w polskich sklepach. Premiera już za kilka dni! Edytowane 3 Listopada przez Tombycz
Phoenix. 546 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 25 minut temu, azgan napisał(a): Nawet jak DLSS dalej będzie najlepszy to już teraz widać że jest lepiej od FSR Patrza na to, ze DLSS jest na rynku 6lat, a PSSR w sumie nie mial jeszcze premiery to i tak wyglada to zadziwiajaco dobrze i lepiej niz obecnie dostepne upscalingi na konsolach. Pewnie takie PS6 bedzie mialo juz mocno rozwiniete PSSR. 1
azgan 831 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 1 godzinę temu, Phoenix. napisał(a): DF mowilo w swoich porownaniach wstepnie, ze PSSR nie ma jakosci DLSS ale bije na glowe kazde inne rozwiazanie upscalingu. Patrzac, ze jest to pierwsza iteracja PSRR to jakosc na start jest lepsza niz zaczynal FSR/DLSS. A wiemy, ze to bedzie ulepszane wiec ma to swietlana przyszlosc a juz dzis wyglada lepiej niz kazdy inny upscaling na konsoli. Szybki skrot i dopelnienie filu co wrzucilem: https://videocardz.com/newz/playstation-5-pro-specs-and-teardown-leaks-ahead-of-launch-16-7-tflops-rdna-gpu-and-8-zen2-cores RDNA3+ RT RDNA4. Ciekawi mnie co desktopowe gpu pokaza w pelnej archi RDNA4. Czy sie zdecyduje znowu na radka czy pozostane przy nvidia PRO Station to będzie teraz mocno "PC'towa" konsola. Powinni jeszcze dodać jakieś własne rozwiązanie FG bazujące nawet na tym od AMD i byłoby elegancko.
RTX5090 69 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada A to nie miało mieć 33 TFLOP-a ? Coś z archi RDNA 4 ? Bo narazie to bieda wychodzi po tylu latach. 1
voltq 320 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada gdyby każda gra na pro miała 60 fps bez mydła i konsola miała by napęd to warta by była swej ceny według mnie 1
kanon7 142 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 5 godzin temu, Tomek1623 napisał(a): Teraz widzę że Sony opisuje moc nominalną GPU (bez „mocy” AI, RT i innych dupereli) na 16.7 TF vs. 10.28 w PS5.
Phoenix. 546 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 29 minut temu, voltq napisał(a): gdyby każda gra na pro miała 60 fps bez mydła i konsola miała by napęd to warta by była swej ceny według mnie To by kosztowala 10k 30 minut temu, kanon7 napisał(a): Teraz widzę że Sony opisuje moc nominalną GPU (bez „mocy” AI, RT i innych dupereli) na 16.7 TF vs. 10.28 w PS5. Czyli 62% skok.
azgan 831 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 2 godziny temu, ntt_system napisał(a): Alan Wake 2 PS5/Pro Różnica jak dzień do nocy. 4 godziny temu, kanon7 napisał(a): @Phoenix. patrząc przez pryzmat jakie są różnice między PS5 a PS5 Pro. To realna różnica to 10.28 TF do 11 TF Pro Wygląda podobnie do tego co jest w trybie jakości na PS5 z tym że na PRO będzie teraz 60fps a nie 30. W Final Fantasy VII Rebirth tryb wydajności wygląda tragicznie.
RTXnietylko4060tiUSER 121 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 10 minut temu, Phoenix. napisał(a): Czyli 62% skok. Takie obliczenia nie maja sensu jesli sprzet ma inna architekture. 1
Phoenix. 546 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada https://wccftech.com/ps5-pro-specs-leak-unveils-2-extra-gb-of-ddr5-ram/ "By far the biggest surprise is that Sony added 2GB of DDR 5 RAM. These are likely to be reserved for the OS so that game developers can fully utilize the 16 GB of GDDR6 for the actual games. Beyond that, it's largely what we already knew" Dali 2gb na system zeby wiecej wolnego ramu zostalo na gry. 2 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): Takie obliczenia nie maja sensu jesli sprzet ma inna architekture. Ja mysle ze wiekszosc rzeczy ktore piszesz nie maja sensu a to co napisalem jednak jak najbardziej ma Bo rownie dobrze mozna napisac, ze wzost ilosci jendostek obliczeniowych nie ma tez sensu bo przeciez to inna archi NIC nie ma sensu
RTXnietylko4060tiUSER 121 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) @Phoenix. RX 7700xt 35TF (RDNA 3), RX 6800 16TF (RDNA 2), obie karty maja taka sama wydajnosc w rasterze. Faktycznie to co napisales ma sens Edytowane 3 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER
Phoenix. 546 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) No ale tobie raczej nie radzilbym sie wypowiadac w kwesti sprzetowych bo juz strone wczesniej wykazles swoja niewiedze 4 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): @Phoenix. RX 7700xt 35TF (RDNA 3), RX 6800 16TF (RDNA 2) a wydajnosc identyczna. Faktycznie to co napisales ma sens Roznice w wyrazaniu TF miedzy architekturami wyjasnilem juz wczesniej skad sie biora takie, a nie inne cyferki Edytowane 3 Listopada przez Phoenix. 1
azgan 831 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 19 minut temu, Phoenix. napisał(a): To by kosztowala 10k Bez dwóch zdań. Wystarczy zobaczyć ile trzeba wydać na lapka z mocnymi bebechami. Gdyby chcieli upchać je do konsoli wyszłoby 10 tys. zł jak nie lepiej https://ithardware.pl/testyirecenzje/msi_vector_16_hx-32485.html Sztuka dla sztuki i dać się da ale mało kto by to kupił bo już teraz PRO Station jest dla tych 10% entuzjastów a reszta woli tańszy model
maxmaster027 110 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 1 godzinę temu, azgan napisał(a): Nawet jak DLSS dalej będzie najlepszy to już teraz widać że jest lepiej od FSR łoglądałem ^^, fajna konsolka, ja gram glownie w GT7 i do tego psa kupilem, aczkolwiek taka gierka jak No mans sky w VR jest niezla, glownie za sprawa foveated rendering. Dlatego takie PS5pro w VR i z Foevated Render i RT podniesie poziom grafiki jeszcze wyzej, kazdy mowi z perspektywy TV a ja mowie z perspektywy VR to bedzie niezly kop do przodu 1
Phoenix. 546 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 8 minut temu, azgan napisał(a): Sztuka dla sztuki i dać się da ale mało kto by to kupił bo już teraz PRO Station jest dla tych 10% entuzjastów a reszta woli tańszy model Podniecac sie moca konsoli, ktora na tle PC kosztuje gorsze to jak jarac sie tym, ze gruba baba ma cycki Zaraz wyjda nowe gpu nvidia i ten PROsiak bedze juz archaiczny Konsoli sie nie kupuje po to by chwalic sie cyferkami, to po prostu prosty i latwy sprzet do gier za relatywnie male pieniadze, trzeba mierzyc sily na zamiary i nie oczekiwac cudow. Za 2-3msc zloze PC na 9800XD i RTX 50XX przy ktorym ta konsola dostenie kompleksow ;p Ale bede gral na obu sprzetach.
azgan 831 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Konsole muszą być relatywnie tanie, płacz już był z cenami PS5 PRO że drogo ale i tak kupują https://ithardware.pl/aktualnosci/sony_playstation_5_pro_hejt_sprzedaz-35792.html
Phoenix. 546 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Przeciez od lat najwiecej hejtu na jakikolwiek sprzet zawsze robia te osoby, kotre go nie kupia,bo ten co ma kupic to i tak kupi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się