Elvis79 25 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Niby pierdoły, ale tym bardziej nie chce mi się kupować Świniaka - "czy przełożenie dysku SSD z grami z PS5 do Pro wiąże się z koniecznością formatowania. Niestety tak. Konsola krzyczy, że dysk należy sformatować. Musicie od nowa ściągnąć wszystkie gry i zapisy z chmury, nie ma też opcji kopiowania danych po kablu z obecnej PS5." 1 godzinę temu, azgan napisał(a): A moje PS5 fat właśnie zostało sprzedane więc zostaje póki co bez konsoli 🤭 Nie tylko Ty wpadłeś na ten pomysł inni robią tak już od zapowiedzi PS5 PRO jak okazało się że napędu nie będzie 😉 No to już więcej niż pewne że kupisz PRO, a ile się napisałeś że tego nie zrobisz Nie zdziwię się jak ci co dla napędu pokupowali Slima i będą chcieli zgonić go bez napędu zostaną z ręką w nocniku z racji na słabe zainteresowanie albo zgonią za grosze i "świetny" interes okaże się mało opłacalny W dniu 5.11.2024 o 05:58, Tomek1623 napisał(a): Ja jeszcze czekam do 20 na tego padzika. Ja również.
azgan 383 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Nie kupuję tego prosiaka bo mam już wszystko ograne i nie ma w co grać a żeby obczaić Final Fantasy VII Rebirth nie będę wykładać trzy i pół bomby ale fakt że miałem to już dzisiaj z tyłu głowy 🤭. Będzie na PC to ogram drugi raz. 1
LYCONE 15 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 1 godzinę temu, azgan napisał(a): A moje PS5 fat właśnie zostało sprzedane więc zostaje póki co bez konsoli 🤭 Nie tylko Ty wpadłeś na ten pomysł inni robią tak już od zapowiedzi PS5 PRO jak okazało się że napędu nie będzie 😉 Myślałem, że jestem jedyny na świecie... Damn
RTXnietylko4060tiUSER 70 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) RX 6800 wygrywa z PS5 PRO w Elden Ringu w miejscach gdzie dociazone jest GPU. Przewaga prosiaka w rasterze wypada srednio o 30-33% lepiej od bazowego PS5. Edytowane 6 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER 1
Phoenix. 277 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada W Eldenie nie jest problemem za slaba wydajnosc gpu tylko za slaba cpu DF testuje gry na 12900k. No i ta gra nie grzeszy optymalizacja w stosunku do tego co oferuje graficznie.
SethJames 49 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) Ogladnijcie material DF ten godzinny, w skrócie pssr to nieporozumienie ciężkie, najlepiej wyglada Forbidden west który nieużywa pssr. Alan Wake 2 lata w gorszym fps, obraz wyglada niestabilnie, miejscami tragicznie. Są wyjątki gdzie psst dodaje wizualnie, ale zależy od gry. CPU ogranicza wydajność całej konsoli. Nieoczekiwalem cudów, ale osobiście jestem zawiedziony po tym materiale. Po tych materiałach co pokazali ograłbym tylko forbbiden west, może Spidermana 2 i demon souls, reszta niewarto, Alan Wake tragedia Edytowane 6 Listopada przez SethJames 1 1
RTXnietylko4060tiUSER 70 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) @Phoenix. 30-33% w rasterze jest na przykladzie kilku tytulow. W miejscach CPU spada do okolo 10% na korzysc pro. Edytowane 6 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER 1
Szark 2 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 12 minut temu, SethJames napisał(a): Ogladnijcie material DF ten godzinny, w skrócie pssr to nieporozumienie ciężkie, najlepiej wyglada Forbidden west który nieużywa pssr. Alan Wake 2 lata w gorszym fps, obraz wyglada niestabilnie, miejscami tragicznie. Są wyjątki gdzie psst dodaje wizualnie, ale zależy od gry. CPU ogranicza wydajność całej konsoli. Nieoczekiwalem cudów, ale osobiście jestem zawiedziony po tym materiale. Po tych materiałach co pokazali ograłbym tylko forbbiden west, może Spidermana 2 i demon souls, reszta niewarto, Alan Wake tragedia Dodatkowo PSSR tworzy artefakty przy poruszaniu się na krawędziach co mocno daje po oczach(szczególnie w materiale DF przy DD2 wygląda to okropnie). 1 1
Phoenix. 277 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Nie ma i nie będzie idealnego upacalingu, po tylu latach rozwoju nawet DLSS potrafi odrzucić 1
RTXnietylko4060tiUSER 70 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) GPU z rasterem na poziomie 6750XT + Zen 2 na pokladzie za 3500zl. Delikatnie mowiac, lekko ich ponioslo przy wycenie. Edytowane 6 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER
Phoenix. 277 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 22 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): @Phoenix. 30-33% w rasterze jest na przykladzie kilku tytulow. W miejscach CPU spada do okolo 10% na korzysc pro. Wiem ale zwiekszona ilość jednostek lub/i teraflopów nie przekłada się liniowo na wydajność. Część dodatkowej wydajności uzyskuje się czystą mocą a resztę podciągane jest upscalerem. Jak to się mówi z gówna miodu się nie zrobi a konsola nadal pozostaje konsola i będzie mieć ograniczenia. Nawet gdyby miała większą jeszcze moc i kosztowała 5k to nadal by było za mało do pewnych rzeczy. Jak wyjdą nowe gpu od nvidia to takie karty za 2000-2500 zjedzą wydajnością tą konsole. Nie mówiąc już o AI jakie te karty zaoferują i wydajność w RT. 1 1
azgan 383 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 26 minut temu, Phoenix. napisał(a): W Eldenie nie jest problemem za slaba wydajnosc gpu tylko za slaba cpu DF testuje gry na 12900k. No i ta gra nie grzeszy optymalizacja w stosunku do tego co oferuje graficznie. Powinni dodać Frame Generation bazujące na rozwiązaniach AMD (FSR3.1), Sony odpowiednio mogłoby to zmodyfikować i idealnie pasowałoby do tego PS5 PRO z PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). Z drugiej strony jak widzę jaką sieczkę potrafi to zrobić z HUD'm np. w Avatar Frontiers of Pandora to może i lepiej że się wstrzymali i czekają na https://ithardware.pl/aktualnosci/amd_fsr_aktualizacja_sztuczna_inteligencja-36289.html 1
Phoenix. 277 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 17 minut temu, Szark napisał(a): Dodatkowo PSSR tworzy artefakty przy poruszaniu się na krawędziach co mocno daje po oczach(szczególnie w materiale DF przy DD2 wygląda to okropnie). Algorytmy AI będą na bieżąco poprawiane a implementacja nowych wersji jest bardzo prosta. Rozwiązanie Sony pierwsza iteracja przebija pierwsze i drugie rozwiązanie DLSS oraz całe FSR łącznie z 3.1 także w tej kwesti jest dobry start. Mają 4lata na rozwój aż do wydania PS6. 7 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): GPU z rasterem na poziomie 6750XT + Zen 2 na pokladzie za 3500zl. Delikatnie mowiac, lekko ich ponioslo przy wycenie. Troszkę zakrzywione spojrzenie bo konsola nie oferuje czystego rasteru tylko jest elementem całej składowej konsoli Rasteru/AI/RT ale przecież w drugą stronę na to nie spojrzysz co oferuje a czego nie oferuje 6750X bo już byś nie miał z czego kręcić beki 3 minuty temu, azgan napisał(a): Powinni dodać Frame Generation bazujące na rozwiązaniach AMD (FSR3.1), Sony odpowiednio mogłoby to zmodyfikować i idealnie pasowałoby do tego PS5 PRO z PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). Z drugiej strony jak widzę jaką sieczkę potrafi to zrobić z HUD'm np. w Avatar Frontiers of Pandora to może i lepiej że się wstrzymali i czekają na https://ithardware.pl/aktualnosci/amd_fsr_aktualizacja_sztuczna_inteligencja-36289.html Generator do konsol się nie nadaje i ja bym go tam nie chciał widzieć W konsoli ma być prawilne 60fps a do tego upscaling wystarczy.
RTXnietylko4060tiUSER 70 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) @Phoenix. Rownie dobrze moglbym przyrownac PRO do 4060ti ktore ma jeszcze wiecej bajerow i DLSS. Edytowane 6 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER
Phoenix. 277 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Mógłbyś ale tego nie zrobiłeś bo twoim celem nie jest rzetelne porównanie tylko pisanie od rzeczy tylko w jednym celu czyli żeby na każdym kroku wyśmiać więc tak dla ciebie inna karta by nic nie wniosła ale patrzą na to rzetelnie to tak 4060ti jest bliższa konsoli pod względem technikami niż 6750X. Tylko w twojej narracji i tak to nie ma znaczenia. 1
azgan 383 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) Edytowane 6 Listopada przez azgan
Phoenix. 277 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Też się lubię pośmiać ale uwierz że wgl nie jesteś zabawny 1 minutę temu, azgan napisał(a): Fajnie ale nie ma pokazanych ustawień, fps ani nic co by wskazywało w jakim trybie i z jaką jakością to działa.
RTXnietylko4060tiUSER 70 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) @Phoenix. Niepotrzebnie odbierasz to jako atak na Ciebie. Ja do Ciebie nic nie mam. Porownalem do RX'a bo ta sama rodzina. Edytowane 6 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER
azgan 383 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 2 minuty temu, Phoenix. napisał(a): Fajnie ale nie ma pokazanych ustawień, fps ani nic co by wskazywało w jakim trybie i z jaką jakością to działa. W opisie filmu jest że max ustawienia czyli zakładam że wszystko co najlepsze wł.
Phoenix. 277 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 2 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): @Phoenix. Niepotrzebnie odbierasz to jako atak na Ciebie. Ja do Ciebie nic nie mam. Ale ja tego nie odbieram tak, kręcisz bekę z konsoli więc luz. Mi to w żaden sposób nie przeszkadza tylko podkreśliłem że jeśli już mamy robić jakieś porównania to w miarę z sensem 3 minuty temu, azgan napisał(a): W opisie filmu jest że max ustawienia czyli zakładam że wszystko co najlepsze wł. Stellar ogólnie wygląda dobrze i poza podbiciem rozdzielczości i stabilniejszym fps nie oczekiwałbym nic więcej. A ta piękna panienka chętnie zagram 😈
RTXnietylko4060tiUSER 70 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) @Phoenix. No ok. W takim razie posypuje glowe popiolem i przyznaje ze palnalem glupote, powininem napisac 4060ti ktory bylby bardziej adekwatnym przykladem. Uznalem ze 6750xt bedzie dobrym wyborem poniewaz wydajnosc w rasteryzacji sie zgadza. AMD nie ma w RDNA 3 karty o podobnej wydajnosci, 7700xt bylby zbyt mocny a 7600xt zbyt slaby. Ja nie krece beki z konsoli tylko z jej wyceny, moim zdaniem jest slaba. Edytowane 6 Listopada przez RTXnietylko4060tiUSER
Joloxx9 184 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Digital foundry potwierdziło, że HDMI dalej daje tylko 4:2:2, to są jakieś jaja 1 godzinę temu, Elvis79 napisał(a): Niby pierdoły, ale tym bardziej nie chce mi się kupować Świniaka - "czy przełożenie dysku SSD z grami z PS5 do Pro wiąże się z koniecznością formatowania. Niestety tak. Konsola krzyczy, że dysk należy sformatować. Musicie od nowa ściągnąć wszystkie gry i zapisy z chmury, nie ma też opcji kopiowania danych po kablu z obecnej PS5." . Można to zrobić w obrębie tej samej sieci. 1 1
SethJames 49 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) tylko w trybie 120fps 4k, gdzie chyba takich gier nie ma a jak są to latają w rozdzialce720p Edytowane 6 Listopada przez SethJames 1
voltq 171 Opublikowano 7 Listopada Opublikowano 7 Listopada (edytowane) 3 godziny temu, Phoenix. napisał(a): Nie ma i nie będzie idealnego upacalingu, po tylu latach rozwoju nawet DLSS potrafi odrzucić Nie porówuj DLSS z PSSR bo to inna liga totalnie PSSR konkuruje z FSR Narazie ta konsola to niewypał zobaczymy jaka będzie sprzedaż Ja mam jedynie informacje od znajomych którzy pracują w marketach typu me czy mm i mówią że średnie zainteresowanie na pro , za to duże nadal na zwykłe ps 5 z napędem Edytowane 7 Listopada przez voltq 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się