Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
18 godzin temu, lukadd napisał(a):

Jak się wydawca uprze to wiadomo, nie rzuci na rynek tańszych kluczy. Np. taki Baldur's Gate 3.

Albo Sekiro. Gra na rynku od 5 lat i wciąż cena ~250zł. Jak bym miał jeszcze PS to kupiłbym sobie używkę na OLX za grosze i jeszcze odzyskał część kasy na sprzedaż po przejściu/sprawdzeniu, czy mi podejdzie.

Godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

Szkoda łącza na taką "grę". :E

 

 

 

 

  • Like 1
Opublikowano
7 godzin temu, AndrzejTrg napisał(a):

Ja w tym roku brałem DS:R (63 zł) i DS2 SotfS (71zł) czy drogo? Dla mnie nie, ponieważ ogrywam pierwszy raz, ale patrząc że ludzie biorą 14 letnią grę za ~`200 zł to wychodzi tanio :) 

Właśnie przez takich ludzi jak Ty (świeżaków) Bandai Namco wywindowało ceny tych gier :P.

Jeszcze nie tak dawno temu, przed premierę ER, wszystkie soulsy sprzedawane były za grosze (DS1 - 54 zł, DS2 - 28 zł, DS3 - 44 zł). Teraz za sam szemrany klucz z DS3 trzeba zapłacić 135 zł+, a cena na Steam to 299 zł (łaskawie co święta robią obniżkę -50%).

Opublikowano
43 minuty temu, DżonyBi napisał(a):

Dowiem się, bo właśnie zamówiłem.

Ja tylko widziałem test na https://www.rtings.com/headphones/tools/compare/sony-pulse-3d-wireless-vs-sony-pulse-elite-wireless/19667/42061 nie wiem jak grają te Elite ale z tego co można przeczytać nie są pod każdym względem lepsze od Pulsów 3D. Najlepiej przetestuj sobie obie pary i wybierz te które będą Ci bardziej odpowiadać 😉

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@azgan

Problem tego porówniania w Rtings jest taki, że słuchawki mierzone są różnymi metodami. 3D Pulse methodology v1.6 vs 1.8 w pulse elite. W komentarzach na rtings można wyczytać, że rozbieżności w metodach pomiaru są, więc trudno je porównać patrząc na same dane techniczne. Po przeczytaniu masy komentarzy, opinii i innych testów w sieci można wywnioskować, że Elite generalnie brzmią lepiej, mają lepsze obrazowanie w grach, lepszą baterię, lepszy mikrofon, bluetooth i są wygodniejsze. Ich głównym problemem było zrywanie połączenia z konsolą, ale ten problem został już rozwiązany. Średnia ocen przez to spadła. Tak więc jak nic mnie nie zrazi, a słuch mam raczej dobry i mi przypasują to je sobie zostawie.

 

Postanowiłem przejść TLoU Part 1 w słuchawkach. Gra w trybie Pro wygląda i chodzi super, i po ponad 10 latach czuję jakbym przechodził ją na nowo, bo niewiele już pamiętam, a słuchawki 3D dodatkowo podkręcą klimat.

Edytowane przez DżonyBi
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
4 godziny temu, slafec napisał(a):

Właśnie przez takich ludzi jak Ty (świeżaków) Bandai Namco wywindowało ceny tych gier :P.

Jeszcze nie tak dawno temu, przed premierę ER, wszystkie soulsy sprzedawane były za grosze (DS1 - 54 zł, DS2 - 28 zł, DS3 - 44 zł). Teraz za sam szemrany klucz z DS3 trzeba zapłacić 135 zł+, a cena na Steam to 299 zł (łaskawie co święta robią obniżkę -50%).

Zarówno Sony jak i Microsoft mają wyprzedaże -80 -90%. W przypadku Xboxa zwykle we wtorek (i czwartek), w przypadku Sony chyba środa i piątek. Tak więc zwykle co ok. 3 miesiące gra się pojawia na tydzień w normalnej cenie (a 90-95% czasu w złodziejskiej). Tu przykład: https://www.trueachievements.com/game/Mafia-Definitive-Edition/price - patrz Price History. Z tego co oglądałem to Sony daje niemal to samo niemal w tej samej cenie (Mafia teraz nie). Jeśli Sony pokona Microsoft (że ten nie wyda nowego Xboxa) to będzie tragedia, sama cyfra w cenach absurdalnych.

 

Więc ceny które podajesz odnośnie DS zapewne pochodzą z "wyprzedaży" (czyli tygodnia normalnych cen).

  • Confused 2
Opublikowano (edytowane)

@sino nie widziałem jeszcze wyprzedaży z ceną -80% czy -90%  topowych gier na PlayStation store

 

 

"Stópki do PS5 Pro powodem kontrowersji. Gracze wyrzucają je do kosza i kłócą się, czy Sony wybrało dobre rozwiązanie

Przezroczyste stópki dodawane do PlayStation 5 Pro wprowadzają graczy w zakłopotanie. Niektórzy mają problem z ich znalezieniem, a inni omyłkowo wyrzucają je do kosza."

Edytowane przez voltq
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@Stjepan praktycznie to samo , na pc są trochę żywsze kolory na PS5 Pro i zwykłym trochę bardziej wyblakłe , ale malutkie różnice

Nie ma nawet takiego skoku jak pomiędzy PS3 i PS4 

 

P.s te śmieszne stopki które dają do konsoli wstydził bym się coś takiego dodawać do produktu z poważnej firmy, w zestawie powinna być pionowa podstawka

Edytowane przez voltq
Opublikowano (edytowane)

PlayStation 5 PRO to chyba nowy "XBOX" teraz będzie 🤭😉

 

 

Jak się nie da wygrać to zróbmy tak żeby rozbudować naszą "platformę" na sprzęcie konkurencji :E

 

Ale GAME PASSA i tak im nie damy o takiego 💪🤣

Edytowane przez azgan
Opublikowano (edytowane)

@Stjepan

Jeżeli chodzi  o TLoU to główna różnica polega na tym, że tryb wydajności na PS5 wygląda jak 1440p. Jest lekkie rozmydlenie. Nie pamiętam już ile fps - cos w granicy 60fps. W trybie Pro obraz jest wyraźnie ostrzejszy i fps podchodzą momentami pod 100fps. TLoU Remake na PS5 jest tak dopieszczony, że niewiele tam było do poprawy. To już drugi Remake. Wczesniej zrobili na PS4.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano (edytowane)

 

Po co oni tak kombinują z tymi grami , powinny być dwa tryby 30 fps natywne 4k i resztę w detale , i 60 fps natywne 1440p skalowane do 4k i resztę w detale , Te tryby RT są bez sensu bo do tego trzeba mieć wypasiona kartę graficzna i to najlepiej od nvidia

Ewentulnie jezeli gra moze miec natywne 4k i 60 fps to dążyc do tego a potem detale ulepszac

Tworzą jakieś tryby 80 fps czy 120 fps po co to ? obniżają detale , tworzą jakieś rozdzielczości 900p rozmazuje się wszystko jak w grach z 1998 roku , pamiętam jak grałem w baldurs gate 1 to był taki rozmazany jak dzisiejszy niektóre gry na konsolach , przecież stabilne 60 fps bez spadków jest dużo lepsze bo można dać większa bazowa rozdzielczość albo lepsze detale

Gry Multi powinny mieć tylko 120 fps tryb jak COD , Frotnite itd

 

"Studio zareagowało tym samym na analizę Digital Foundry, które bazując na informacjach opublikowanych przez Sony stwierdziło, że produkcja fińskiego studia będzie działać na wspomnianym sprzęcie w rozdzielczości 864p i 60 klatkach na sekundę albo w 1260p i w 30 fps. Jest to taki sam wynik jak na bazowym PS5." , to jest dramat te wpychanie na siłe RT

 

 

 

Na tym filmie widać najlepiej ze wyjściowa natywna rozdzielczość 1440p jest wystarczająca

Edytowane przez voltq
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, voltq napisał(a):

 

Po co oni tak kombinują z tymi grami , powinny być dwa tryby 30 fps natywne 4k i resztę w detale , i 60 fps natywne 1440p skalowane do 4k i resztę w detale , Te tryby RT są bez sensu bo do tego trzeba mieć wypasiona kartę graficzna i to najlepiej od nvidia

Ewentulnie jezeli gra moze miec natywne 4k i 60 fps to dążyc do tego a potem detale ulepszac

Tworzą jakieś tryby 80 fps czy 120 fps po co to ? obniżają detale , tworzą jakieś rozdzielczości 900p rozmazuje się wszystko jak w grach z 1998 roku , pamiętam jak grałem w baldurs gate 1 to był taki rozmazany jak dzisiejszy niektóre gry na konsolach , przecież stabilne 60 fps bez spadków jest dużo lepsze bo można dać większa bazowa rozdzielczość albo lepsze detale

Gry Multi powinny mieć tylko 120 fps tryb jak COD , Frotnite itd

 

"Studio zareagowało tym samym na analizę Digital Foundry, które bazując na informacjach opublikowanych przez Sony stwierdziło, że produkcja fińskiego studia będzie działać na wspomnianym sprzęcie w rozdzielczości 864p i 60 klatkach na sekundę albo w 1260p i w 30 fps. Jest to taki sam wynik jak na bazowym PS5." , to jest dramat te wpychanie na siłe RT

 

 

 

Na tym filmie widać najlepiej ze wyjściowa natywna rozdzielczość 1440p jest wystarczająca

Oceniasz jakosc po skompresowanym materiale z yt? Jest duza rozniac pomiedzy natywnym 1440p a 4k bardzo duza

 

Czy to na 55 oledzie czy 65 qd oledzie, czy nawet 42 oledzie, I nietrzeba siedziec polmetra od ekranu.

Edytowane przez SethJames
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Zawsze jest różnica i natywny 4k będzie najlepszy ale grałem w różne gierki na konsoli czy teraz na PC w różnych rozdzielczościach na trzech telewizorach 4k i jak rozdzielczość natywna/bazowa jest 1440p to jest to do zaakceptowania , poniżej jest tragedia mydło i powidło , skoro reklamują TV 4k to powinni robić rozdzielczość pod takie telewizory , tak samo 120hz coraz więcej telewizorów wiec czas najwyższy przejść na standard 60 fps a 120 do multi , wywalić to cholernie nikomu niepotrzebne RT na konsolach

Edytowane przez voltq
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Jaycob napisał(a):

Serio? Dla mnie nie ma tak dużej różnicy. Poza oczywistym spadkiem klatek. :E

Serio, serio DUZA roznica, 1440p jest do zaakceptowania, ale jak zaznasz natywnego 4k to ciezko zaakceptowac, chyba ze mamy wybor pomiedzy 60 fps a 30fps wtedy kwestia gustu co wolimy, wiekszosc pojdzie w plynnosc.

 

Fajnie ze pro z odblokowanym klatkarzem ogarnia 50, 60 fps w natywnym 4k bez pssr. Choc szkoda ze nie jest to 60 fps bez spadkow, do tegk potrzeba by bylo zapewne troszku wiecej niz 16 tflopsow

Edytowane przez SethJames

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • VUJO WOŁAJO CIE @Vujo @Vujo @Vujo  @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo
    • Tak patrząc na cały temat związany z grą jedno jest pewne że gra wyszła w takim stanie że to nie miało prawa mieć status gold tylko pre-beta. Silnik gry dosłownie wali shutterem a wycieki pamięci są wszechobecne. Z 70 FPS potrafi grę tak ściąć że na 30-40s mam 1-2 FPS w mieście wystarczy że szybko się obrócę i mogę pójść sobie zrobić herbatę i przy tym problemie opcje są dwa poczekać z dobrą minutę zanim się silnik odmuli albo wywali raport crash. Problemem jest też zarządzanie"zatwierdzaniem,anulowaniem,zapisaniem" danego ruchu w grze litery A,X,S,Y zmieniają swoje przypisanie , przesuwanie mapy też graniczy z cudem . Jak złapie chorobę to można tylko zapisać i zrestartować grę. Tylko nie rozumiem jednej rzeczy dlaczego gra została wydana jak stan techniczny nie pozwala na wydanie takiej gry. Czyli jeśli z fabryki wyjdzie super samochód ładnie wygląda ma wszystko z zewnątrz a gdy go się kupi z salonu i poprowadzi okaże się że jest w bardzo złym stanie technicznym... Ale przecież to jest nowe dopiero co wydane ... Ponad milion ludzi by miało wypadek akurat tym ładnym samochodem  A tak na serio ... Gdzie są testerzy aby wyłapywać takie rzeczy , co oni zrobili z optymalizacja przecież gra technicznie nie powinna być przepchnięta do publica a tym bardziej gra nie powinna zostać wydana . Na moje jeszcze dobry rok pracy brakuje im aby można było powiedzieć że są na dobrej drodze do wydania gry . Łapie się za głowę że takie coś im wyszło ... Szok ... Coś czuję że hotfixy i łatki nie rozwiążą problemu w taki sposób jaki tego chcemy. Gra moim zdaniem zbyt szybko wydana. 
    • Dalej są ładniejsze planety no i niektóre bazy czy stare fabryki też fajnie wyglądają.
    • Jeden jest całkiem nieźły,drugi bardz krótki ale można ograć z braku laku
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      168
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      162
    5. 5
      azgan
      azgan
      159
×
×
  • Dodaj nową pozycję...